نمایشگاه بین المللی پلاستیک و لاستیک

1403/09/14

شروع نمایشگاه

1403/09/17

پایان نمایشگاه

120000 متر

فضای نمایشگاه

1040 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی لاستیک پلاستیک مواد پتروشیمی و صنایع وابسته (Plast Eurasia) ترکیه استانبول مرکز نمایشگاهی تویاپ

زمان نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته (Plast Eurasia) ترکیه استانبول از 14 الی 17 آذر ماه 1403 در نمایشگاه بین المللی Tuyap استانبول برقرار خواهد بود.

می توان از نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته ترکیه استانبول (Plast Eurasia) به عنوان بزرگ‌ترین تجمع گروه‌های پلاستیک در جهان نام برد که شرکت کنندگان از کشورهای مختلف نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارائه تازه‌های علمی در رشته پلاستیک است که منجر به ارتقا سلامت و دانش همکاران شرکت کننده در این نمایشگاه می‌شود.

نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول، از بزرگترین و ارزشمند ترین رویداد پلاستیک جهان است. همچنین  نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول بزرگترین و پیشتاز ترین رویداد آموزش و توسعه حرفه ای مداوم برای شرکت کنندگان بوده و مکانی مناسب برای دریافت آخرین بینش ها، روش های نوین و برنامه های گسترده آموزشی پلاستیک با بالاترین استاندارد های ممکن در حوزه کار حرفه ای پلاستیک است. نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته ترکیه در نمایشگاه بین المللی استانبول مرکز نمایشگاهی تویاپ، با فضایی بالغ بر 120.000 مترمربع و تعداد 1038 شرکت کننده و غرفه دار انجام خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول بزرگترین نمایشگاه پلاستیک است که در منطقه اوراسیا برگزار می گردد. نمایشگاه بین المللی پلاستیک استانبول با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار خواهد گردید و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت ها و برندهای بین المللی است. در نمایشگاه بین المللی پلاستیک استانبول معتبر جهانی ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، hyrdraulic و پنوماتیک، روش های بازیافت و… ارائه می گردد.

در نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول فرصتی برای حضور در بازارهای بین المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه ارواسیا است از این رو اهمیت زیادی دارد. کشف آخرین فناوری ها ،ثبت نام تجاری شما و شناساندن برند شما به جهان و جلسات b٢b ،توسعه استراتژی کسب و کار و مقایسه قیمت ها و محصولات از مزایای حضور در نمایشگاه پلاستیک ترکیه است.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی پلاستیک استانبول شرکت کرد؟

  • به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنعت پلاستیک در منطقه، به شما فرصت می‌دهد تا با آخرین تکنولوژی‌ها و ماشین‌آلات پلاستیک آشنا شوید. این اطلاعات می‌توانند به بهبود فرآیندهای تولید و کیفیت محصولات پلاستیکی کمک کنند.
  • شرکت در نمایشگاه Plast Eurasia به شما فرصت می‌دهد تا با تولیدکنندگان پلاستیک، تجهیزات پلاستیکی، و تاجران در این صنعت ارتباط برقرار کنید. این ارتباطات می‌توانند به توسعه کسب ‌و کار، جذب مشتریان جدید، و ایجاد همکاری‌های تجاری موثرتر کمک کنند.
  • نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول معمولاً کنفرانس‌ها و سمینارهایی با حضور اساتید و متخصصان در زمینه پلاستیک و فناوری پلاستیک برگزار می‌کند. شما می‌توانید از دانش تخصصی این افراد بهره‌برده و مهارت‌های خود را تقویت کنید.
  • در این نمایشگاه، شما می‌توانید محصولات پلاستیکی جدیدی که توسط تولیدکنندگان ارائه می‌شوند را مشاهده کنید. این امکان به شما می‌دهد تا بهترین مواد پلاستیکی را برای تولید محصولات خود انتخاب کنید.
  • حضور در Plast Eurasia به شما امکان می‌دهد تا تصویر برند خود را بهبود دهید و به عنوان یک شرکت معتبر در صنعت پلاستیک و ماشین‌آلات پلاستیک شناخته شوید.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول بازدید کرد؟

نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه پلاستیک استانبول است. این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول دراین نمایشگاه گرد هم آمده اند و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی پلاستیک استانبول با بروز ترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات پلاستیک آشنا شوید و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید.

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی پلاستیک ترکیه استانبول با استفاده از تجربیات برگذار کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک کند.

گروه محصولات در نمایشگاه بین المللی پلاستیک استانبول

  • تخته‌ها و ورق‌های پلاستیکی: انواع تخته‌ها و ورق‌های پلاستیکی با اهداف مختلف از جمله کاربردهای ساختمانی، بسته‌بندی، صنایع خودروسازی
  • لوله‌ها و مخازن پلاستیکی: لوله‌ها و مخازن پلاستیکی برای انتقال مواد مختلف از جمله آب، شیمیایی، نفت و گاز، آب‌شیرین کننده
  • قطعات صنعتی پلاستیکی: انواع قطعات و کالاهای مهندسی پلاستیکی مانند تزریق‌پلاستیک، تراشکاری پلاستیک، قطعات الکترونیکی
  • مواد پلاستیکی و ترکیبی: مواد پلاستیکی مختلف برای تولید محصولات پلاستیکی از جمله پلیمرها، پلی‌اورتان‌ها، پلی‌کربنات
  • ماشین‌آلات و تجهیزات تولید پلاستیک: دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مورد نیاز جهت فرآیندهای تولید محصولات پلاستیکی از جمله ماشین‌های تزریق‌پلاستیک، خطوط تولید فیلم
  • ماشین‌آلات و تجهیزات بازیافت پلاستیک: دستگاه‌ها و ماشین‌آلات برای بازیافت و تجدید استفاده از مواد پلاستیکی مانند آسیاب‌ها، خطوط بازیافت
  • دیگر محصولات پلاستیکی: انواع محصولات پلاستیکی متفرقه از جمله بسته‌بندی‌های پلاستیکی، وسایل آشپزخانه، لوازم بهداشتی

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی پلاستیک استانبول با نمایشگاه سازان؟

با طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی پلاستیک ترکیه می‌توان محصولات را بهتر به نمایش گذاشت و موفقیت در این نمایشگاه نیازمند غرفه‌ای حرفه‌ای برای نمایش اجناس است. در این راستا، شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 20 سال سابقه و تخصص در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، ثبت نام در نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه و ارائه مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه‌ها، هماهنگی جلسات B2B، انتقال ارز، سازماندهی کنفرانس‌ها و سمینارها پاسخگوی نیاز شما در این حوزه خواهد بود.

  • سابقه طولانی حضور در بازار کار و شناخت بازار هدف
  • برخورداری از طراحانی با بیش از 10 سال سابقه فعالیت
  • به‌کارگیری ماشین‌آلات CNC
  • آگاهی از نیاز مخاطب برای بهتر پاسخ گرفتن در حوزه شرکت در نمایشگاه‌ها
  • طراحی و ساخت غرفه مطابق با آخرین متدهای بازاریابی جهانی
  • شناخت دقیق مصالح و توانایی در طراحی و پیاده سازی انواع سازه‌های نمایشگاهی
  • ارائه مشاوره برای موفقیت در نمایشگاه‌ها و جذب مشتری
  • تعرفه مناسب در مقایسه با دیگر فعالان این حوزه و تضمین کیفیت کار در اجرای غرفه نمایشگاهی
  • ارائه تور نمایشگاهی برای بازدید به همراه مترجم و لیدر
  • ررزو مکان های VIP و CIP برای پذیرایی از مهمانان و بازدیدکنندگان و اعطای نمایندگی و عقد قرارداد با آنها و تنظیم فرصت همکاری b2b و قرار ملاقات نمایشگاهی
  • رضایت درصد بالایی از مشتریان و کاربران در حوزه‌های مختلف نمایشگاهی

آمار و ارقام مربوط به صنعت پلاستیک در کشور ترکیه

صنعت پلاستیک در ترکیه به عنوان یک صادرات‌کننده برجسته محصولات پلاستیکی به بازارهای جهانی مطرح است و محصولات ترکیه در این حوزه به کشورهای مختلف صادر می‌شوند.همچنین کشور ترکیه به تحقیق و توسعه در زمینه تکنولوژی‌های پیشرفته پلاستیکی و بهبود فرآیندهای تولید اهمیت ویژه‌ای می‌دهد تا در تجدید نظر در استفاده از مواد، بهبود کارایی و کاهش تاثیرات زیان‌بار بر محیط زیست مشارکت کند.

پلی پروپیلن یکی از پرمصرف ترین و اساسی ترین پلیمرهای مورد استفاده در جهان است که در صنعت پلاستیک نقش بسیار مهمی دارد. پلی پروپیلن به دلیل پذیرش آسان از مقادیر زیاد انواع پرکننده ها و تقویت کننده ها توانسته است جایگزین پلیمرهای مهندسی و حتی قطعات فلزی در مصارف صنعتی شود و در نتیجه بازار وسیعی برای آن گشوده شده است. شرکت پلی پروپیلن در ترکیه جم سالانه 300000 تن پلی پروپیلن را در گستره وسیعی با نام تجاری JAMPILEN با بالاترین کیفیت تولید می کند و نیاز صنایع تکمیلی را برطرف می کند.

در سال 2019 ترکیه از نظر تولید ناخالص داخلی (دلار آمریکا) رتبه 19 اقتصاد جهان بود که می‌توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول با این محصول بیشتر آشنا شده و از نحوه مصرف آن در صنعت پلاستیک مطلع شوید. همچنین میتوانید با شرکت و غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته استانبول سهمی در بازار بزرگ صنعت پلاستیک ترکیه داشته و محصولات خود را به دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی معرفی کنید.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی پلاستیک و لاستیک

نمایشگاه بین المللی پلاستیک دهلی نو (plast focus) مرکز نمایشگاهی دهلی نو

1403/11/13الی1403/11/17

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی استانبول (Tuyap Fair Center)

آدرس :