نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقینمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

1403/07/27

شروع نمایشگاه

1403/07/30

پایان نمایشگاه

9000 متر

فضای نمایشگاه

60 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی،صنایع و تجهیزات وابسته اصفهان ایران

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته اصفهان از تاریخ 26 الی 29 مهر ماه 1402 در نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار خواهد گردید.

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته اصفهان با هدف ارتقا سطح کیفی و کمی صنعت آسانسور و پله برقی، صنایع و تجهیزات از تاریخ 26 الی 29 مهر 1402 در نمایشگاه بین المللی اصفهان با فضایی بالغ بر 7000 متر مربع و تعداد 50 غرفه گذار برگزار گردید.

نمایشگاه بین المللی آسانسور،بالابر،پله برقی صنایع تجهیزات وابسته اصفهان به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه آسانسور وبالابر است.نمایشگاه بین المللی آسانسور،بالابر،پله برقی صنایع تجهیزات وابسته اصفهان ، فرصت بسیار مهمی است تا شركت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته اصفهان شرکت کنید؟

نمایشگاه بین المللی آسانسور،بالابر،پله برقی صنایع تجهیزات وابسته اصفهان بیش از چندین دهه است که فعال و همواره در حال رشد است. چنانچه مستحضر هستید بازار ایران با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، امارات از لحاظ جغرافیای دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های ترکیه نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی آسانسور،بالابر،پله برقی صنایع تجهیزات وابسته اصفهان مراجعه می کنند. یکی از مواردی که بسیار مهم است نظارت و همکاری مستقیم انجمن آسانسور اصفهان در این نمایشگاه است انجمن آسانسور ایران چندین سال است که در اصفهان فعال می باشد و خدمات گسترده ای در این زمینه تا به امروز توانسته است ارائه کند ،توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در برگزاری نمایشگاه با استفاده از تجربیات برگذار کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه بسیار به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی آسانسور اصفهان و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک خواهد کرد.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته اصفهان بازدید کنید؟

نمایشگاه بین المللی آسانسور اصفهان از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه آسانسور دبی است. این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول دراین نمایشگاه گرد هم آمده اند،و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی آسانسور ترکیه اصفهان با بروز ترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات آسانسور آشنا شوید و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید، همواره هستند مجموعه های که برای انجام امور توزیع در منطقه به دنبال افراد دارای صلاحیت می باشند که از طریق آنها بتوانند بخشی از بازار آسانسور را تصاحب کنند پس چنانچه شما هم دارای چنین پتانسیلی در پخش و توضیع هستید این نمایشگاه را از دست ندهید.

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی آسانسور اصفهان با استفاده از تجربیات بر گذار کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی آسانسور اصفهان و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک کن.

اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی آسانسور اصفهان

  1. معرفی خلاقیت‌ها، ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل كشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به صنعت آسانسور، پله برقی،  نوار نقاله‌ها و بالابرها مشتمل بر تولید، بازرگانی و خدمات محصول، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته این صنعت.
  2. شناسایی و معرفی مشكلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان‌های دولتی و خصوصی ذیربط و دست اندركاران صنعت مذكور با برگزاری این نمایشگاه.
  3. ایجاد بسترهای مناسب به منظور ترغیب افراد یا واحدهای سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری و بهره گیری مناسب از ظرفیتهای موجود و ایجاد زمینه‌های اشتغال زایی و كارآفرینی در صنایع موضوع نمایشگاه.
  4. آشنایی دست اندركاران با محصولات، نوآوری‌ها و پیشرفت‌های صنعت آسانسور، پله برقی و بالابرها در سایر كشورها و تلاش برای  رسیدن به استانداردهای جهانی مربوطه.
  5. ایجاد زمینه رقابت سالم میان تولید كنندگان داخلی در جهت ارتقاء كیفیت تولیدات.
  6. ایجاد ارتباط مستقیم و رودررو میان تولیدكنندگان و مصرف‌كنندگان به منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف.
  7. ایجاد و یا ارتقاء رویكرد صادرات محصول به سایر كشورها بالاخص كشورهای همسایه و بازار هدف.
  8. تبادل فكر، فناوری و محصول میان شركت‌كنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه و ایجاد ارتباط تجاری میان آنها.
  9. ایجاد بستر لازم جهت معرفی محصولات با كیفیت و استانداردهای مطلوب.
  10. تعامل بخش خصوصی با تشكل‌های فعال این صنعت و مجموعه ادوات دولتی مرتبط.
  11. توجه به توان ساخت داخل و تشویق و ترغیب بومی سازی قطعات و مجموعه‌های آسانسور، پله برقی، نوار نقاله‌ها و بالابرها در كشور.
  12. تبدیل این موضوع نمایشگاهی به عنوان یك رویداد مهم منطقه‌ای در صنعت آسانسورو بالابرها.

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته اصفهان

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته اصفهان میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد. موفقیت در نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته اصفهان علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی آسانسور دبی (elevator show) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/06/26   الی   1403/06/28

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی مصالح ساختمانی ( BUILD ASIA ) کراچی پاکستان مرکز نمایشگاهی کراچی

نمایشگاه بین المللی کراچی (karachi expo centre)

1403/09/08   الی   1403/09/10

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان میلان ایتالیا مرکز نمایشگاهی میلان

نمایشگاه بین المللی میلان

1403/08/25   الی   1403/08/28

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی آسانسور میلان ایتالیا مرکز نمایشگاهی میلان

مرکز نمایشگاهی میلان

1403/08/25   الی   1403/08/27

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تبریز ایران

نمایشگاه بین المللی تبریز

1403/03/08   الی   1403/03/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی صنعت و مصالح ساختمان اهواز ایران

نمایشگاه بین المللی اهواز

1403/09/02   الی   1403/09/05

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها و تجهیزات جانبی مشهد ایران

نمایشگاه بین المللی مشهد

1403/08/04   الی   1403/08/07

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی اصفهان

آدرس :

زمان باقی مانده تا شروع نمایشگاه

سفارش غرفه سازی

ثبت نام

گفتگوی آنلاین