نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگینمایشگاه بین المللی لوازم خانگی, مبلمان و طراحی داخلی

1403/05/19

شروع نمایشگاه

1403/05/22

پایان نمایشگاه

35000 متر

فضای نمایشگاه

600 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

تاریخ برگزاری: 19 الی 22 مرداد 1403

محل برگزاری: مرکز نمایشگاهی سئول تهران

ساعات بازدید: 9:00 الی 15:00

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ایران به عنوان بزرگترین رخداد در حوزه لوازم خانگی است. در دوره قبلی نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ایران، در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع برگزار شد و 520 مشارکت کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از 55 هزار بازدیدکننده در آن حضور داشتند.

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ایران، فرصت بسیار مهمی است تا شركت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند. زمان برگزاری نمایشگاه های ایران و جهان 

قطعا این دوره از نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ایران، یکی از نمایشگاه های بسیار قدرتمند در حوزه لوازم خانگی خاورمیانه خواهد بود. کارشناسان و متخصصان تخمین میزنند که در این دوره نمایشگاه در فضایی بالغ بر 35 هزار مترمربع، با تعداد غرفه داران 600 غرفه دار در نمایشگاه بین المللی تهران-سئول برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ایران به عنوان ويترينی برای معرفی محصولات پرکيفيت لوازم خانگی ايرانی، همه ساله با حضور توليدکنندگان داخلی و خارجی محصولات لوازم خانگی در تهران در محل دائمی نمايشگاه های بين المللی برگزار می شود. استفاده بهينه از ظرفيت سازی های سنگينی که در رشته های مختلف اين صنعت انجام گرفته و کمک به ارتقاء درآمدهای ارزی و توسعه صادرات غيرنفتی کشور و توسعه بازار داخل، تقويت روحيه توليدکنندگان و ترغيب آن ها به حضور در بازارهای رقابتی وآشنايی با مسائل تجارت بين المللی وهمچنين ايجاد شناخت از مقتضيات بازارهاي دنياي معاصر با تأكيد بر دو اهرم کاهش قيمت تمام شده و افزايش کيفيت توليد به عنوان دو عامل اصلی موفقيت صادرکنندگان از مهمترین اهداف این نمایشگاه به شمار می روند.

 چرا باید در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ایران شرکت کرد؟

ارتقاء تجارت: نمایشگاه‌ها به عنوان یک پل ارتباطی بین تولیدکنندگان، تاجران و مشتریان عمده و خرده می‌پردازند. این رویداد فرصتی مناسب برای برقراری تعاملات تجاری و افزایش فروش محصولات شما می‌باشد.

معرفی محصولات جدید: نمایشگاه‌ به شما این امکان را می‌دهند تا محصولات جدید خود را معرفی کنید. این امر به جذب مشتریان جدید و افزایش شناخت برند شما کمک می‌کند.

آشنایی با رقبا: با شرکت در نمایشگاه، شما می‌توانید به طور مستقیم با رقبا و هم‌صنعتی‌های خود در تمامی جنبه‌ها مثل قیمت‌گذاری، طراحی و نوآوری آشنا شوید.

تحقیق و توسعه: نمایشگاه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا از نزدیک با تازه ‌ترین تکنولوژی‌ها و روند‌های صنعت آشنا شوید. این می‌تواند به شما در تحقیق و توسعه محصولات جدید کمک کند.

تبلیغات و تبدیل مخاطبان: نمایشگاه‌ها فرصتی عالی برای تبلیغ و برندسازی محصولات شما ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از استندها و نمایشگاه خود مخاطبان را جذب کرده و به مشتریان تبدیل کنید.

تعامل با مشتریان: شرکت در نمایشگاه به شما امکان می‌دهد تا به طور مستقیم با مشتریان و بازدیدکنندگان در مورد نیازها و ترجیحات آنها صحبت کنید و بازخورد مستقیم بگیرید.

شناسایی روندهای بازار: از طریق شرکت در نمایشگاه‌ها، شما می‌توانید روندهای بازار و تغییرات در علاقه‌مندی‌ها و نیازهای مشتریان را بررسی کنید.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ایران بازدید کرد؟

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ایران از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه در حوزه لوازم خانگی تهران است. در این چندین سال، فعالان در حوزه لوازم خانگی تهران برای ملاقات با شرکای جدید مثل شما در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ایران منتظر هستند، تا روابط جدیدی را در این چارچوب امضا کنند. علاوه بر این، سخنرانان مهم نمایشگاه و سمینارهای آموزشی را نباید فراموش کنید.

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران تهران ایران  با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران تهران ایران و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک کند.

غرفه داران و گروه محصولات در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ایران

  • لوازم آشپزخانه شامل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، هود و سینک
  • محصولات گرمایشی و سرمایشی شامل بخاری، سماور، آبگرمکن، پکیج، شومینه، هیتر، کولر و پنکه
  • لوازم صوتی و تصویری شامل تلویزیون، تجهیزات سینمای خانگی، سیستم‌های صوتی منزل
  • لوازم و تجهیزات پخت‌وپز شامل انواع قابلمه، باریبیکو، مایکروویو، فر و اجاق گاز، کباب پز، هواپز، بخارپز، سرخ‌کن و ساندویچ ساز
  • لوازم برقی خانه و آشپزخانه شامل آبمیوه‌گیری، چرخ‌گوشت، هواپز، سرخ‌کن، جاروبرقی، اتو، سشوار، آبمیوه گیری، چرخ خیاطی، مخلوط کن، همزن برقی، بخار شو

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ایران

با غرفه سازی در نمایشگاه لوازم خانگی تهران می‌توانید محصولات و خدمات خود را به گونه‌ای در معرض نمایش قرار دهید که در گام اول، مراجعه‌کنندگان به صورت کامل با خدمات و مزیت‌های شما در مقایسه با رقبا آشنا شوند و در گام بعدی، برای آشنایی بیشتر به غرفه شما مراجعه کنند.

غرفه سازی مدرن و پیشرفته متناسب با نیازهای شما، در تحقق تمام خواسته‌هایتان در جذب مراجعه‌کنندگان و نمایش توانمندی‌های شما نقش بسزایی خواهد داشت؛ بنابراین در انتخاب شرکت غرفه سازی دقت لازم را داشته باشید. در این راستا، شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 15 سال سابقه و تخصص در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، ثبت نام در نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه و ارائه مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه‌ها، هماهنگی جلسات B2B، انتقال ارز، سازماندهی کنفرانس‌ها و سمینارها پاسخگوی نیاز شما در این حوزه خواهد بود.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی, مبلمان و طراحی داخلی

نمایشگاه بین المللی طراحی داخلی دبی (INDEX) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/03/15   الی   1403/03/17

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی, مبلمان و طراحی داخلی

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران (خانه و آشپزخانه)

نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران

1403/09/08   الی   1403/09/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و لوازم خواب دبی (sleep show) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/06/20   الی   1403/06/22

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه و ظروف شیشه ای

نمایشگاه بین المللی ظروف چینی، سرامیکی، بلور و کریستال تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/10/23   الی   1403/10/26

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی, مبلمان و طراحی داخلی

نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی و مصالح ساختمانی دبی (Decobuild) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/02/27   الی   1403/02/30

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی, مبلمان و طراحی داخلی

نمایشگاه بین المللی لوازم خانه و آشپزخانه استانبول (zuchex) ترکیه مرکز نمایشگاهی تویاپ

tuyap fair and congress center

1403/06/29   الی   1403/07/01

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، منسوجات و مبلمان منزل اربیل عراق

مرکز نمایشگاهی اربیل

1403/11/27   الی   1403/11/30

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

آدرس : QCR3+96 Tehran, Tehran Province, Iran

زمان باقی مانده تا شروع نمایشگاه

سفارش غرفه سازی

ثبت نام

گفتگوی آنلاین