نمایشگاه بین المللی ایمنی و امنیتنمایشگاه بین المللی تجهیزات ضد حریقنمایشگاه بین المللی کار و ایمنی

1401/06/15

شروع نمایشگاه

1402/06/17

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو

برگزاری نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات باکو از 15 الی 17 شهریور 1401 در نمایشگاه بین المللی باکو انجام خواهد شد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات باکو

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات باکو

درباره نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو:

نمایشگاه ایمنی، امنیت و نجات باکو (Cips Securika) نمایشگاهی منحصر به فرد در منطقه و جایگاهی برای برقراری ارتباطات تجاری، ارائه محصول، و تحقیقات بازار محسوب می شود. نمایشگاه ایمنی، امنیت و نجات باکو هر ساله با به نمایش گذاشتن روش های روز دنیا برای حمایت از ثبات و امنیت در جامعه و منطقه، از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات باکو فرصتی منحصر به فرد برای برقراری ارتباطات تجاری دو جانبه سودمند با متخصصان در زمینه سیستم های امنیتی برای توسعه کسب و کار و ایجاد شرایطی مناسب برای توسعه صنعت و دستیابی به توافق های مهم استراتژیک خواهند داشت. نمایشگاه ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان ارائه دهنده فناوری امنیتی، نظارت ویدئویی، تجهیزات نجات، امنیت اطلاعات و کارتهای هوشمند خواهد بود.

-نمایشگاه حراست و نجات باکو نمایشی در زمینه تحولات و پیشرفتهای مهمی از شرکت های مختلفی از جمهوری آذربایجان، ترکیه، روسیه، انگلستان، امریکا، اوکراین، بلاروس، چین، امارات متحده عربی و دیگر کشورهای خواهد بود.

– نمایشگاه امنیت و نجات دریای خزر همچنین ارائه گر فن آوری های امنیتی، نظارت تصویری، تجهیزات نجات، امنیت اطلاعات، کارت های هوشمند، فن آوریهای نوین در تجهیزات و مدارک شناسایی ، روتورها و موضوعات بیشمار دیگر در این باب میباشد.

– در بخش ایمنی در برابر آتش، حرفه ایها و صاحبان فن قادر به دیدن سیستم های روز و شناخته شده پیشگیری از آتش سوزی، آلارمها، سنسورها و تشخیص دهندگان دود، دوربین های اعلام حریق، تجهیزات آتش نشانی خواهند بود.

 

می توان از نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو به عنوان بزرگ‌ترین تجمع گروه‌های امنیت و نجات در آذربایجان نام برد و گفت: شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارائه تازه‌های علمی در حوزه امنیت و نجات است که منجر به ارتقا دانش همکاران شرکت کننده در این نمایشگاه می‌شود.

نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو ، از بزرگترین و ارزشمند ترین رویداد امنیت و نجات آذربایجان است. نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو بزرگترین و پیشتاز ترین رویداد امنیت و نجات و توسعه حرفه ای مداوم برای شرکت کنندگان بوده و مکانی مناسب برای دریافت آخرین بینش ها، روش های نوین و برنامه های گسترده امنیت و نجات با بالاترین استاندارد های ممکن در حوزه کار حرفه ای امنیت و نجات است. نمایشگاه به بازدید گنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات امنیت و نجات می دهد.

 

چرا باید در نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو شرکت کنید؟

نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو بیش از چندین دهه است که فعال و همواره در حال رشد است. چنانچه مستحضر هستید بازار باکو با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، باکو از لحاظ جغرافیای دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های باکو نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو مراجعه می کنند. یکی از مواردی که بسیار مهم است نظارت و همکاری مستقیم انجمن امنیت و نجات باکو در این نمایشگاه است انجمن امنیت و نجات باکو چندین سال است که در باکو فعال می باشد و خدمات گسترده ای در این زمینه تا به امروز توانسته است ارائه کند ،توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در برگزاری نمایشگاه با استفاده از تجربیات بر گذار کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه بسیار به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک خواهد کرد.

مزایای نمایشگاه حراست و نجات باکو :

  • یک نمایشگاه حرفه ای منحصر به فرد در منطقه
  • همراه و همزمان با نمایشگاه صنایع ساختمان سازی باکو، بزرگترین نمایشگاه ساختمان سازی در منطقه، که این فرصتی بی نظیر را برای گسترش همکاریها به کارشناسان در دو حوزه سیستمهای امنیتی و ساختمان سازی فراهم خواهد نمود.
  • ارائه حداکثر پوشش بازار در کوتاه ترین دوره زمانی: چهار روز جلسات فشرده و مذاکرات با متخصصان صنعت و مشتریان شرکت های بزرگ.
  • ارائه فرصتی مناسب برای آشنایی با تولید کنندگان پیشرو و برتر محصولات نهایی و مشتریان جدید؛
  • فرصتی برای تجدید روابط موجود و پایه گذاری روابط تجاری آینده.
  • نمایش آخرین تحولات روز دنیا
  • شرکت های فعال در این بخش آخرین محصولات خود را به بازارهای داخلی ارائه خواهند نمود.
  • تمامی شرکتهایی که به تازگی به این بخش ملحق گشته اند، قطعا به منظور نشان دادن حضور خود در این بخش از صنایع حاضر خواهند شد.
  • آخرین روندهای موجود در این بخش از صنایع مورد بحث و تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

محصولات نمایشگاه امنیت و حفاظت دریای خزر:

  • فناوری امنیتی
  • دوربین مداربسته و نظارت
  • ایمنی آتش، تجهیزات نجات، ایمنی در کار
  • سیاست حریم خصوصی. کارتهای هوشمند. فناوری های هویتی. تجهیزات بانکداری

 

چرا باید از نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو بازدید کنید؟

نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه امنیت و نجات باکو است. این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول دراین نمایشگاه گرد هم آمده اند،و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو با بروز ترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات امنیت و نجات آشنا شوید و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید، همواره هستند مجموعه هایی که برای انجام امور توزیع در منطقه به دنبال افراد دارای صلاحیت می باشند که از طریق آنها بتوانند بخشی از بازار امنیت و نجات را تصاحب کنند پس چنانچه شما هم دارای چنین پتانسیلی در پخش و توضیع هستید این نمایشگاه را از دست ندهید .

 

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو با استفاده از تجربیات بر گذار کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک کند.

 

 

  فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو

 

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو می توان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد. موفقیت در نمایشگاه بین المللی ایمنی، امنیت و نجات آذربایجان باکو علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد.

دلایل غرفه سازی و حضوری موفق در نمایشگاه:

1 برای به نمایش در آوردن باکیفیت محصولات و دست آورد های شرکت در غرفه نمایشگاهی

2 برخورداری از مکان های vip و cip در غرفه برای پذیرای از میهمان ها و مراجعه کنندگان و اعطای نمایندگی و عقد قرار داد با آنها

3 دارا بودن محلی برای آماده کردن لوازم پذیرای و دپو هدایای تبلیغاتی و کاتالوگ و غیره

4 استفاده از اسم و لوگوی شرکت در جهات مختلف غرفه برای اهدافی چون تبلیغات و غیره در امر غرفه سازی

5 برای بهتر دیده شدن و ماندگار شدن در اذهان مراجعه کنندگان

 

 

 

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی ایمنی و امنیت

نمایشگاه بین المللی عملیات حرارتی (Heat Treatment) مسکو روسیه مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی روسیه مسکو

1403/06/27الی1403/06/29

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی ایمنی و امنیت

نمایشگاه بین المللی تجهیزات امنیتی و حفاظتی روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی مسکو

1403/06/27الی1403/06/29

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی ایمنی و امنیت

نمایشگاه بین المللی ایمنی و امنیت (Intersec) دبی امارات متحده عربی مرکز نمایشگاهی DWTC

دبی امارات متحده عربی مرکز نمایشگاهی DWTC

1403/10/27الی1403/10/29

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی ایمنی و امنیت

نمایشگاه بین المللی ایمنی و آتش نشانی گوانگژو چین ( IESE ) مرکز نمایشگاهی کانتون

گوانگژو چین مرکز نمایشگاهی کانتون

1403/03/27الی1403/03/29

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی ایمنی و امنیت

نمایشگاه بین المللی ایمنی و امنیت روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی روسیه مسکو

1403/09/13الی1403/09/16

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی ایمنی و امنیت

نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی (ایپاس) تهران ایران مرکز نمایشگاهی مصلی امام

تهران ایران مرکز نمایشگاهی مصلی امام

1403/07/24الی1403/07/27

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و فناوری های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، ایمنی و آتش نشانی مشهد ایران

نمایشگاه بین المللی مشهد

1403/08/10الی1403/08/13

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی باکو

آدرس :