نمایشگاه بین المللی برق و انرژینمایشگاه بین المللی نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدید پذیر

1349/10/11

شروع نمایشگاه

1349/10/11

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی انرژی خورشیدی (Solarex) ترکیه استانبول مرکز نمایشگاهی تویاپ

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی انرژی خورشیدی استانبول در نمایشگاه بین المللی استانبول انجام خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی انرژی خورشیدی استانبول از 9 الی 11 شهریور 1402 در نمایشگاه بین المللی استانبول انجام خواهد شد. نمایشگاه انرژی خورشیدی استانبول (Solarex) اولین و تنها نمایشگاه با موضوع انرژی خورشیدی در ترکیه است که فرصتی فراهم می کند تا این کشور گام های مهمی در جهت تبدیل شدن به مرکزی برای تولید انرژی خورشیدی بردارد. نمایشگاه انرژی خورشیدی ترکیه رویدادی بازرگانی است که در آن جدیدترین فناوری های جهان در زمینه انرژی خورشیدی و محصولات جدید تولید شده در ترکیه به صورت یک جا ارائه می شود. در نمایشگاه انرژی خورشیدی استانبول شرکت های برتر و نمایندگان برتر بین المللی این بخش با هم دیدار خواهند کرد.

این حقیقت که رویدادی با تمرکز بر این موضوع در ترکیه که یکی از آفتابی ترین کشور هاست، توجه شرکت ها و برندهای مهم جهانی را به خود جلب خواهد کرد و آنها را نسبت به سرمایه گذاری در ترکیه ترغیب می کند. نمایشگاه انرژی خورشیدی استانبول رویدادی برجسته است و با حضور شرکت کنندگان خارجی به رشد خود ادامه می دهد. نمایشگاه بین المللی انرژی خورشیدی استانبول درصدد است تا اهمیت انرژی پاک را برای هر دو قشر شرکت کننده و بازدیدکنندگان سمینارها به اثبات برساند.

دلایل اهمیت نمایشگاه انرژی استانبول (Solarex) :

فرصت ها: فرصتی مناسب برای شرکت در برنامه های تجاری که در آنها جدیدترین فناوری های جهان و محصولات جدید تولید شده در ترکیه ارائه می شوند. همچنین فرصت بازدید از فعالیت های متنوع مانند همایشها و کنفرانس های رایگان. فرصت تعاملی گسترده با مدیران اجرایی CEO، مدیران ارشد، مدیران خرید، تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، نمایندگان داخلی و خارجی  فعال در دنیای انرژی خورشیدی را برای شرکت کنندگان فراهم می آورد.

بخش های نمایشگاه انرژی خورشیدی ترکیه 2023:

  • فتوولتاییک:

سلول ها، ماژول ها، اینورتر، فن آوری اندازه گیری و کنترل، شارژر، باتری، کابل، کانکتور، جعبه اتصال، سیستم های ردیابی خورشیدی، سیستم های نصب، دستگاه نصب و راه اندازی، ساختمان های یکپارچه فتوولکانیک (BIPV)، سیستم های سولار ایستاده، نیروگاه های خورشیدی، سیستم های ذخیره سازی انرژی ، محصولات مصرفی مونتاژ شده در سیستم های سولار، سیستم ها پنجره ای سولار، مواد و تجهیزات برای تولید …

  • سیستم های حرارتی خورشیدی

مواد جاذب، پوشش های صنعتی، قطعات اتصال، مخازن انبساط، دستگاه گاز زدا، مایعات انتقال حرارت، فناوری های کنترل و اندازه گیری، سیستم های ردیابی خورشید، سیستم های مانتینگ (پایه و ادوات نصب و اسقرار)، مخازن ذخیره سازی، فناوری ها و تجهیزات تولید، تهویه، تبرید و سرد سازی، ساختمان های یکپارچه فتوولتاییک،  عملیات حرارتی، نیروگاه های حرارتی-برقی خورشیدی

  • سایر

تحقیق و توسعه، نهادهای آزمایشی، مطبوعات و ناشران ، آموزش، مالی، سازمان، بنیادها، مشاوران

بازدیدکنندگان نمایشگاه Solarex استانبول:

بیشتر فعالان بخش خصوصی، سیاسی، نهادهای عمومی، دانشگاه و مطبوعات: خریداران ؛ مدیران شرکت ها، مدیران خرید صنعتی، مقامات بخش های مختلف که قصد راه اندازی پروژه دارند، مدیران فروش و بازاریابی، مشاوران فنی، کارشناسان، مهندسان، میران ارشد اجرایی، نمایندگان و توزیع کنندگان محلی، آژانس ها و شرکت هایی که درصدد فعالیت در بخش توزیع هستند، اتاق بازرگانی و صنعتی، سیاست گذاران بروکراسی اداری می باشند.

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی انرژی خورشیدی با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی انرژی خورشیدی استانبول و رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش انرژی های پاک کمک می کند که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

 

فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی کالا و تجهیزات خواب استانبول

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه انرژی خورشیدی میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد. موفقیت در نمایشگاه انرژی خورشیدی استانبول علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی الکترونیک و مهندسی برق

نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/08/23الی1403/08/26

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی الکترونیک و مهندسی برق

نمایشگاه بین المللی صنعت آب و برق اهواز ایران

نمایشگاه بین المللی اهواز

1403/11/15الی1403/11/18

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی الکترونیک و مهندسی برق

نمایشگاه بین المللی صنعت برق شانگهای چین مرکز نمایشگاهی SNIEC

شانگهای چین مرکز نمایشگاهی SNIEC

1403/08/25الی1403/08/27

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی انرژی

نمایشگاه بین المللی صنعت برق و‌ انرژی های تجدید پذیر (CASPIAN POWER) آذربایجان باکو مرکز نمایشگاهی باکو

نمایشگاه بین المللی باکو آذربایجان - (baku expo center)

1403/03/12الی1403/03/14

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی الکترونیک و مهندسی برق

نمایشگاه بین المللی برق، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته مشهد ایران

نمایشگاه بین‌المللی مشهد

1403/03/19الی1403/03/22

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی الکترونیک و مهندسی برق

نمایشگاه بین المللی صنعت برق و انرژی تبریز ایران

نمایشگاه بین المللی تبریز

1403/09/06الی1403/09/09

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی الکترونیک و مهندسی برق

نمایشگاه بین المللی صنعت برق و الکترونیک شیراز ایران

نمایشگاه بین المللی شیراز

1403/09/28الی1403/10/01

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی استانبول - Tuyap Fair Center

آدرس :