نمایشگاه بین المللی صنعت آب

1402/12/29

شروع نمایشگاه

1403/01/02

پایان نمایشگاه

3000 متر

فضای نمایشگاه

54 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، تصفیه فاضلاب، تجهیزات و فناوری (WASMA) روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

زمان نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، تصفیه فاضلاب، تجهیزات و فناوری روسیه مسکو از 29 اسفند 1402 الی 2 فرودین 1403 در نمایشگاه بین المللی مسکو برقرار خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، تصفیه فاضلاب، تجهیزات و فناوری مسکو، از بزرگترین و ارزشمند ترین رویداد مدیریت پسماند روسیه است. نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، تصفیه فاضلاب، تجهیزات و فناوری فاضلاب مسکو بزرگترین و پیشتاز ترین رویداد مدیریت پسماند و توسعه حرفه ای مداوم برای شرکت کنندگان بوده و مکانی مناسب برای دریافت آخرین بینش ها، روش های نوین و برنامه های گسترده مدیریت پسماند با بالاترین استاندارد های ممکن در حوزه کار حرفه ای مدیریت پسماند است. نمایشگاه به بازدید گنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات مدیریت پسماند را می دهد.

همه ساله تولید کنندگان و تأمین کنندگان روسیه طیف گسترده ای از تجهیزات و فناوری ها را برای جمع آوری، ذخیره، حمل و نقل، مرتب سازی، بازیافت، دفع زباله، تصفیه فاضلاب و همچنین وسایل نقلیه تخصصی به نمایش می گذارند.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی تجهیزات و فناوری های مدیریت پسماند، بازیافت و تصفیه فاضلاب مسکو شرکت کرد؟

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و فناوری های مدیریت پسماند، بازیافت و تصفیه فاضلاب مسکو روسیه بیش از چندین دهه است که فعال و همواره در حال رشد است. چنانچه مستحضر هستید بازار مسکو با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، مسکو از لحاظ جغرافیای دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های مسکو نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی تجهیزات و فناوری های مدیریت پسماند، بازیافت و تصفیه فاضلاب مسکو مراجعه می کنند. یکی از مواردی که بسیار مهم است نظارت و همکاری مستقیم انجمن مدیریت پسماند مسکو در این نمایشگاه است.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی تجهیزات و فناوری های مدیریت پسماند، بازیافت و تصفیه فاضلاب مسکو بازدید کرد؟

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و فناوری های مدیریت پسماند، بازیافت و تصفیه فاضلاب مسکو از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه مدیریت پسماند مسکو است. این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول دراین نمایشگاه گرد هم آمده اند،و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی تجهیزات و فناوری های مدیریت پسماند، بازیافت و تصفیه فاضلاب مسکو با بروز ترین تکنولوژی ابزار و خدمات و تجهیزات مدیریت پسماند آشنا شوید و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید.

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تجهیزات و فناوری های مدیریت پسماند، بازیافت و تصفیه فاضلاب مسکو

با غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تجهیزات و فناوری های مدیریت پسماند، بازیافت و تصفیه فاضلاب مسکو می‌توانید محصولات و خدمات خود را به گونه‌ای در معرض نمایش قرار دهید که در گام اول، مراجعه‌کنندگان به صورت کامل از خدمات و مزیت‌های شما در مقایسه با رقبا آشنا شوند و در گام بعدی، برای آشنایی بیشتر به غرفه شما مراجعه کنند.

غرفه سازی مدرن و پیشرفته متناسب با نیازهای شما می‌تواند به تمام خواسته‌های شما در جذب مراجعه‌کنندگان و نمایش توانمندی‌های شما نقش به سزایی داشته باشد؛ بنابراین در انتخاب شرکت غرفه سازی دقت لازم را داشته باشید. در این راستا، شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 15 سال سابقه و تخصص در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، ثبت نام در نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه و ارائه مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه‌ها، هماهنگی جلسات B2B، انتقال ارز، سازماندهی کنفرانس‌ها و سمینارها پاسخگوی نیاز شما در این حوزه خواهد بود.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی روسیه مسکو

آدرس :