نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران-ایران

1403/04/30

شروع نمایشگاه

1403/05/02

پایان نمایشگاه

46000 متر

فضای نمایشگاه

215 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

تاریخ برگزاری: 30 تیر الی 2 مرداد 1403

محل برگزاری: مرکز نمایشگاهی سئول تهران

ساعات بازدید: 9:00 الی 15:00

نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ایران به عنوان بزرگترین رخداد در حوزه دام و طیور است كه در سال قبل در فضایی بالغ بر 15 هزار متر مربع برگزار شد و 200 مشارکت کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از 32 هزار بازدیدکننده در آن حضور داشتند.

در نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ایران از 10 کشور جهان شامل آلمان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، چین، رومانی، دانمارک، فرانسه، هلند و کره جنوبی حضور دارند که در زمینه توليد انواع ماشين­ آلات و تجهيزات صنعت دامپروري و مرغداري،خوراك و مكمل هاي غذايي دام و طيور، دارو، واكسن و مواد بيولوژيك و… فعالیت داشته و آخرین نوآوری های خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارائه خواهد نمود.

نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ایران با حضور تولیدکنندگان، واردکنندگان، متخصصین و فعالان اقتصادی این صنعت به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تجاری در سطح منطقه می باشد. این نمایشگاه به عنوان بستری با هدف معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولید کنندگان، بازرگانان و متخصصین بخش، آشنایی با آخرین دستاوردها، ایجاد فرصت مذاکرات و عقد قراردادهای کاری و … همواره مورد توجه بوده است و مشارکت در این پدیده اقتصادی – تبلیغاتی می تواند بهره وری و بازخورد مطلوبتر را برای شرکت کنندگان فراهم سازد.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ایران شرکت کرد؟

نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ایران بیش از چندین دهه است که فعال و همواره در حال رشد است. چنانچه مستحضر هستید بازار ایران با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های تهران برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ایران مراجعه می کنند.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ایران بازدید کرد؟

نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ایران از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه کشاورزی و دام و طیور تهران است. این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول دراین نمایشگاه گرد هم آمده اند و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ایران با بروز ترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات کشاورزی و دام و طیور آشنا شوید و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید.

اهداف نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ایران 

آمار موجود از افزایش تعداد مشارکت کنندگان در بخش داخلی و خارجی نمایشگاه و افزایش متراژ فضای نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ایران، گویای تلاش برگزارکنندگان این رویداد در طی چندین سال دوره های برگزاری این نمایشگاه می باشد. نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ایران با هدف انتقال و مبادله دانش و تکنولوژی بین فعالان صنعت دام و طیور ایران و دیگر کشورهای پیشرفته برگزار می شود.

از سویی دیگر انتقال و مبادله دانش و تکنولوژی بین فعالان صنعت دام و طیور ایران و دیگر کشورهای پیشرفته و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در این صنعت، گامی مهم در راستای ارتقا اقتصاد دامپروری و دامپزشکی ایران است.

معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه دام و طیور و فرآوردهای لبنی، زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی را فراهم می آورد.

  • معرفی محصولات جدید
  • ایجاد فرصت جهت برقراری ارتباط و شناسایی شرکتهای معتبر داخلی وخارجی
  • آشنایی با آخرین دستاوردها و فن آوریهای تخصصی ارائه شده از سوی شرکت کنندگان
  • در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قرارداد های کاری، پیشرفت و توسعه فعالیتهای اقتصادی شرکت کنندگان
  • یافتن نمایندگان فعال
  • شناخت نیازهای مشتری
  • ارزیابی نحوه افزایش توان صنعت دام و طیور
  • بهره گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت کنندگان
  • فراهم ساختن زمینه مناسب جهت ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه های مختلف
  • شناخت توانایی های علمی، پژوهشی و صنعتی کشور و تقویت ارتباط بین دانشگاه ها و صنایع و مراکز علمی- پژوهشی کشور
  • افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی
  • آشنایی و تبادل تجربیات شرکت ها با یکدیگر در یک مکان مناسب و زمان کوتاه

غرفه داران در نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ایران

  • محصولات خوراکی

خوراک دام و طیور، تولید انواع کنسانتره، صدف معدنی، پودر ماهی، افزودنی‌های خوراک دام، پودر چربی ویژه خوراک دام و طیور، فرآوری دانه‌های روغنی، خوراک آماده طیور (دان پلت)، تولید و توزیع افزودنی‌ها و ریزمغذی‌ها، تولید پودرهای میکرونیزه معدنی و کربنات کلسیم، تولید ذرت و سویا و گندم و جو

  • محصولات دارویی و دامپزشکی

دارو، واکسن‌های دامپزشکی و مواد بیولوژیک، تجهیزات و لوازم دامپزشکی و آزمایشگاهی، سرم‌های دامی، پرمیکس‌های درمانی، مکمل‌های غذایی و درمانی، شوینده و ضدعفونی کننده و مواد بهداشتی، محلول‌های تزریقی، لوازم یکبارمصرف، تجهیزات تشخیص بیماری

  • تجهیزات و ماشین آلات

تجهیزات و تاسیسات و ماشین‌آلات پرورش و نگهداری دام و طیور، تجهیزات جوجه کشی و مرغداری، تجهیزات و ماشین‌آلات صنایع کشتارگاهی، تجهیزات، تاسیسات و ماشین‌آلات تولید صنایع لبنی، وسایل و تجهیزات شیردوشی و مواد ضدعفونی کننده، ماشین‌آلات فرآوری لبنیات، مخازن نگهداری شیر، ماشین‌آلات تست شیر و مدیریت کیفیت، ماشین‌آلات بسته‌بندی، سیستم‌های برودتی و سردخانه‌ای، سیستم‌های تهویه، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سیستم‌های توزین، ماشین‌آلات حمل و انتقال دام و فرآورده‌های دامی، تجهیزات آزمایشگاهی، سیستم‌های حفاظتی، تکنولوژی هیدروپونیک، تکنولوژی اتوماسیون

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ایران

با غرفه سازی در نمایشگاه دام و طیور تهران می‌توانید محصولات و خدمات خود را به گونه‌ای در معرض نمایش قرار دهید که در گام اول، مراجعه‌کنندگان به صورت کامل با خدمات و مزیت‌های شما در مقایسه با رقبا آشنا شوند و در گام بعدی، برای آشنایی بیشتر به غرفه شما مراجعه کنند.

غرفه سازی مدرن و پیشرفته متناسب با نیازهای شما، در تحقق تمام خواسته‌هایتان در جذب مراجعه‌کنندگان و نمایش توانمندی‌های شما نقش بسزایی خواهد داشت؛ بنابراین در انتخاب شرکت غرفه سازی دقت لازم را داشته باشید. در این راستا، شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 15 سال سابقه و تخصص در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، ثبت نام در نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه و ارائه مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه‌ها، هماهنگی جلسات B2B، انتقال ارز، سازماندهی کنفرانس‌ها و سمینارها پاسخگوی نیاز شما در این حوزه خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ررزو غرفه در این نمایشگاه با شماره 02144448216 تماس بگیرید. 

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه

نمایشگاه بین المللی اسب عرب دبی (DIHF) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/12/27   الی   1403/12/29

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی دام و طیور

نمایشگاه بین المللی صنعت گوشت میلان (MEAT-TECH) ایتالیا مرکز نمایشگاهی میلان

نمایشگاه بین المللی میلان

1403/03/08   الی   1403/03/10

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی دام و طیور

نمایشگاه بین المللی دام و طیور اهواز ایران

نمایشگاه بین المللی اهواز

1403/11/24   الی   1403/11/27

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی دام و طیور

نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته تبریز ایران

نمایشگاه بین المللی تبریز

1403/03/30   الی   1403/04/02

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی دام و طیور

نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان مشهد ایران

نمایشگاه بین المللی مشهد

1403/12/03   الی   1403/12/06

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی دام و طیور

نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و آبزیان اصفهان ایران

نمایشگاه بین المللی اصفهان

1403/06/19   الی   1403/06/22

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی دام و طیور

نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته شیراز ایران

نمایشگاه بین‌المللی شیراز

1403/02/26   الی   1403/02/29

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

آدرس : QCR3+96 Tehran, Tehran Province, Iran

زمان باقی مانده تا شروع نمایشگاه

سفارش غرفه سازی

ثبت نام

گفتگوی آنلاین