نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و شبکه

1403/03/01

شروع نمایشگاه

1403/03/03

پایان نمایشگاه

15000 متر

فضای نمایشگاه

340 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال و ارتباطات (CABSAT) امارات متحده عربی دبی

زمان نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، ماهواره ها و ارتباطات امارات متحده عربی دبی از تاریخ 1 لغایت 3 خرداد 1403 در محل نمایشگاه بین المللی دبی برقرار خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ارتباطات (CABSAT) امارات متحده عربی دبی ترکیبی از الهامات و اطلاعات است که باید حتما ببینید و مهمترین رویداد و نمایشگاه منطقه و خاورمیانه برای پخش، ماهواره، تولید محتوا، تولید، توزیع و بخش رسانه های دیجیتال است. پیش‌بینی می‌شود که این نمایشگاه در خاورمیانه، بزرگترین مشارکت‌ کننده جهانی در صنعت سرگرمی و رسانه داشته باشد و پیش‌بینی ارزش بازار ارتباطات ماهواره‌ای جهانی به 53 دلار آمریکا برسد. نمایشگاه بین المللی رسانه دبی خود به یک پلتفرم تجاری پیشرو در دنیای رسانه و سرگرمی تبدیل شده است که نوید یک رویداد غنی از محتوا و نوآوری محور با تمرکز بر ایجاد محتوا، تولید و پخش، ماهواره و فناوری توزیع را می دهد. می توان از نمایشگاه بین المللی رسانه دبی به عنوان بزرگ‌ ترین تجمع گروه‌ های رسانه در جهان نام برد و گفت: شرکت کنندگانی از کشور های مختلف نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارائه تازه‌ های علمی در رشته رسانه است که منجر به ارتقا سلامت و دانش همکاران شرکت کننده در این نمایشگاه می‌ شود.

امسال سازندگان محتوا، توزیع کنندگان و خریداران از سراسر خاورمیانه و آفریقا را گرد هم می آورد تا جدیدترین محتوا را کشف کنند، فرصت های تولید مشترک را بررسی کنند و بستر شبکه ای منحصر به فرد را برای خرید و فروش و تبادل تمام سرگرمی های فیلمبرداری شده و محتوای صوتی منطقه که ارائه می دهد فراهم شود. این نمایشگاه یک رویداد زنده حضوری است که به صنعت فضای جهانی و ماهواره ای متنوع، مدیران اجرایی، مهندسان، مقامات دولتی و ارائه دهندگان راه حل اختصاص دارد.

نمایشگاه بین المللی رسانه دبی CABSAT بزرگترین نمایشگاه خاورمیانه در این صنایع پرسود و درحال رشد است و آخرین نوآوری های رسانه های دیجیتال، تجهیزات ضبط و فیلم برداری، فناوری ماهواره و همچنین تلویزیون های اینترنتی و کابلی درآن عرضه می شود. این رویداد که اولین دوره برگزاری آن به سال ۱۹۹۵ باز میگردد فرصتی مناسب برای همکاری تولید کنندگان پیشرو با همه بخش های مربوط به پخش و مدیریت پخش ایجاد می کند.بازار بیست میلیارد دلاری رسانه های دیجیتال و ارتباطات ماهواره ای درمنطقه، شرکت بزرگترین و معتبرترین کمپانی های تولید کننده و فعال این صنایع را این رویداد اجتناب ناپذیر می کند.

انواع مدیریت محتوا و سیستم نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ارتباطات (CABSAT) امارات متحده عربی دبی

  • روش های اتوماسیون
  • زیرساخت شبکه IT
  • سیستم های یکپارچه سازی
  • رسانه های دیجیتال و مدیریت حقوق دیجیتال
  • پخش و ذخیره سازی انبوه

انواع تولید و پخش تصاویر در نمایشگاه رسانه های دیجیتال دبی

  • دوربین های دیجیتال و تجهیزات دوربین
  • فن آوری سه بعدی و موشن کپچر
  • فن آوری های ٤K و UHD
  • نرم افزار های مربوط به تولید و پخش

چرا باید در نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ارتباطات (CABSAT) امارات متحده عربی دبی شرکت کنید؟

بازار دبی با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، امارات از لحاظ جغرافیای دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های دبی نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی رسانه دبی مراجعه می کنند. یکی از مواردی که بسیار مهم است نظارت و همکاری مستقیم انجمن رسانه دبی در این نمایشگاه است انجمن رسانه دبی چندین سال است که در دبی فعال می باشد و خدمات گسترده ای در این زمینه تا به امروز توانسته است ارائه کند.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ارتباطات امارات متحده عربی دبی بازدید کنید؟

نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ارتباطات امارات متحده عربی- دبی از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه رسانه دبی است. این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول دراین نمایشگاه گرد هم آمده اند،و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی رسانه دبی با بروز ترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات رسانه آشنا شوید و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید، همواره هستند مجموعه های که برای انجام امور توزیع در منطقه به دنبال افراد دارای صلاحیت می باشند که از طریق آنها بتوانند بخشی از بازار رسانه را تصاحب کنند پس چنانچه شما هم دارای چنین پتانسیلی در پخش و توضیع هستید این نمایشگاه را از دست ندهید.

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ارتباطات (CABSAT) امارات متحده عربی دبی

با غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ارتباطات (CABSAT) امارات متحده عربی دبی می‌توانید محصولات و خدمات خود را به گونه‌ای در معرض نمایش قرار دهید که در گام اول، مراجعه‌کنندگان به صورت کامل از خدمات و مزیت‌های شما در مقایسه با رقبا آشنا شوند و در گام بعدی، برای آشنایی بیشتر به غرفه شما مراجعه کنند.

غرفه سازی مدرن و پیشرفته متناسب با نیازهای شما می‌تواند به تمام خواسته‌های شما در جذب مراجعه‌کنندگان و نمایش توانمندی‌های شما نقش به سزایی داشته باشد؛ بنابراین در انتخاب شرکت غرفه سازی دقت لازم را داشته باشید. در این راستا، شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 15 سال سابقه و تخصص در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، ثبت نام در نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه و ارائه مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه‌ها، هماهنگی جلسات B2B، انتقال ارز، سازماندهی کنفرانس‌ها و سمینارها پاسخگوی نیاز شما در این حوزه خواهد بود.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی اپلیکیشن (Appex) تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/11/02الی1403/11/05

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (GISEC) دبی امارات متحده عربی مرکز نمایشگاهی DWTC

دبی امارات متحده عربی مرکز نمایشگاهی DWTC

1403/02/04الی1403/02/06

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری و نوآوری آذربایجان باکو مرکز نمایشگاهی باکو

نمایشگاه بین المللی باکو

1403/09/11الی1403/09/13

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و شبکه

نمایشگاه بین المللی تجارت الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ) اهواز ایران

نمایشگاه بین المللی اهواز

1403/07/05الی1403/07/08

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و شبکه

نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک کرمان ایران

نمایشگاه بین المللی کرمان

1403/09/21الی1403/09/24

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمايشگاه بين المللي تجارت الکترونیک، کامپیوتر و موبایل (الکامپ) تبریز ایران

نمایشگاه بین المللی تبریز

1403/07/25الی1403/07/28

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت فناوری و تکنولوژی

نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان ایران

نمایشگاه بین المللی اصفهان

1403/09/29الی1403/10/02

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی دبی - Dubai World Trade Centre

آدرس :