نمایشگاه بین المللی شیشه و تجهیزات وابسته تهران-ایران

1403/03/08

شروع نمایشگاه

1403/03/11

پایان نمایشگاه

6000 متر

فضای نمایشگاه

50 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه و تجهیزات وابسته تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

تاریخ برگزاری: 8 الی 11 خرداد ماه 1403

محل برگزاری: مرکز نمایشگاهی سئول تهران

ساعات بازدید: 9:00 الی 15:00

نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه و تجهیزات وابسته تهران ایران، فرصت بسیار مهمی است تا شركت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

هدف از برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه و تجهیزات وابسته تهران ایران، کمک به توسعه این صنعت و تدوین نقشه راه پيش روی صنعت شيشه كشور با بررسی وضعيت اين صنعت در داخل کشور و مقایسه آن با کشورهای پیشرو در این حوزه می باشد.  از آنجايی كه كه صنعت شيشه يكی از صنايع با ارزش افزوده بالا در ميان صنايع جهان و كشور به حساب می آيد، اين نمایشگاه سعی دارد توسعه این صنعت بر مبنای آينده پژوهی صورت گیرد و اهداف كلان و استراتژي های دستيبابی به چشم انداز بخوبی تدوين و مشخص شود.

نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه و تجهیزات وابسته تهران ایران می تواند بستر مهمی برای ارائه محصولات در حوزه شیشه و تجهیزات وابسته برای فعالان و تولید کنندگان باشد تا بتوانند علاوه بر آشنایی با آخرین دستاوردهای این صنعت در عرصه بین المللی با ارائه قابلیت ها و توانایی های خود به جذب سرمایه و تجارت های بین المللی برسند. علاوه بر غرفه داران، این نمایشگاه برای بازدید کنندگان نیز میتواند فرصت مناسبی برای آشنایی با آخرین ابداعات و پیشرفت ها در این صنعت بسیار مهم باشد.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه و تجهیزات وابسته تهران ایران شرکت کرد؟

نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه و تجهیزات وابسته تهران ایران در حال رشد کردن است. این نمایشگاه با محصولات و خدمات بسیار، بالا بودن سطح کیفی، ارائه خدمات در سطح جهانی و با شرکت کنندگان بین المللی در این رویداد تاکنون در اوج بوده است. در چند سال اخیر، مجموعه شیشه و تجهیزات وابسته، بزرگترین و مهم ترین مجموعه در این حیطه است که تمام اجزای مرتبط را گرد هم می آورد همچنین با حمایت و سهم متخصصین این بخش، توانسته است هر سال بر تعداد بازدیدکنندگان بیفزاید.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه و تجهیزات وابسته تهران ایران بازدید کرد؟

نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه و تجهیزات وابسته تهران ایران از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه شیشه و تجهیزات وابسته است. نه تنها مشتریان از تمام منطقه ایران، بلکه تولید کنندگان هم به عنوان یک وظیفه مهم برای توزیع کننده مرکزی خدمات و محصولات عمل می کنند.

در این چند سال، تولید کنندگان پیشرو صنعت شیشه و تجهیزات وابسته برای ملاقات با شرکای جدید مثل شما در نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه و تجهیزات وابسته تهران ایران منتظر هستند، تا روابط جدیدی را در این چارچوب امضا کنند. علاوه بر این، سخنرانان مهم نمایشگاه و سمینارهای آموزشی را نباید فراموش کنید.

اطلاعات دیگر نمایشگاه‌های مرتبط با این حوزه مثل نمایشگاه ساخت ساز تهران یا نمایشگاه آسانسور تهران و آخرین اخبار نمایشگاه بین المللی تهران، به شکلی جامع و به‌روز در صفحه تقویم نمایشگاه بین المللی تهران گردآوری شده است.

هدف نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه و تجهیزات وابسته تهران ایران

جايگاه برتر صنعت شيشه ایران در ميان كشورهای منطقه، شبكه سازی ملی ومنطقه ای برای رشد صنعت شيشه، تكميل زنجيره ارزش صنايع داخلی و توسعه صنعت شيشه، توسعه تعامل با اقتصاد آزاد جهانی و توسعه صادرات، سرمايه گذاری داخلی و خارجی، انتقال و توسعه فناوری و تجاری سازی دانش و فناوری شيشه از دیگر اهداف راهبردی برگزاری نمایشگاه صنعت شيشه تهران در كشور است. توليد شيشه در تمام كشورهاى جهان از صنايع مهم به حساب مى آيد، باتوجه به گستردگی کاربرد شیشه در صنعت و زندگی روزانه و اختصاص درصد مناسبی از اشتغال در جامعه ضرورت برگزاری تخصصی نمایشگاه بین المللی در این زمینه بیش از پیش احساس می شود.

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه و تجهیزات وابسته تهران ایران

با غرفه سازی در نمایشگاه شیشه تهران می‌توانید محصولات و خدمات خود را به گونه‌ای در معرض نمایش قرار دهید که در گام اول، مراجعه‌کنندگان به صورت کامل با خدمات و مزیت‌های شما در مقایسه با رقبا آشنا شوند و در گام بعدی، برای آشنایی بیشتر به غرفه شما مراجعه کنند.

غرفه سازی مدرن و پیشرفته متناسب با نیازهای شما، در تحقق تمام خواسته‌هایتان در جذب مراجعه‌کنندگان و نمایش توانمندی‌های شما نقش بسزایی خواهد داشت؛ بنابراین در انتخاب شرکت غرفه سازی دقت لازم را داشته باشید. در این راستا، شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 15 سال سابقه و تخصص در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، ثبت نام در نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه و ارائه مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه‌ها، هماهنگی جلسات B2B، انتقال ارز، سازماندهی کنفرانس‌ها و سمینارها پاسخگوی نیاز شما در این حوزه خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ررزو غرفه در این نمایشگاه با شماره 02122724197 – 02122748739 تماس بگیرید. 

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی درب و پنجره

نمایشگاه بین المللی درب و پنجره ( Zak Doors & Windows ) بمبئی هند مرکز نمایشگاهی nesco

مرکز نمایشگاهی nesco بمبئی هند

1403/09/03   الی   1403/09/06

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، دیوارپوش و سقف کاذب

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی گوانگژو چین ( CBD ) مرکز نمایشگاهی کانتون

مرکز نمایشگاهی کانتون در گوانگژو چین

1403/04/18   الی   1403/04/21

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی درب و پنجره

نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات، درب و پنجره کرمانشاه ایران

نمایشگاه بین المللی کرمانشاه

1403/05/17   الی   1403/05/20

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تبریز ایران

نمایشگاه بین المللی تبریز

1403/03/08   الی   1403/03/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی صنعت و مصالح ساختمان اهواز ایران

نمایشگاه بین المللی اهواز

1403/09/02   الی   1403/09/05

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی درب و پنجره

نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و ماشین آلات مربوطه تبریز ایران

نمایشگاه بین المللی تبریز

1403/09/06   الی   1403/09/09

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی درب و پنجره

نمایشگاه بین المللی درب و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته مشهد ایران

نمایشگاه بین المللی مشهد

1403/08/04   الی   1403/08/07

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

آدرس : QCR3+96 Tehran, Tehran Province, Iran

زمان باقی مانده تا شروع نمایشگاه

سفارش غرفه سازی

ثبت نام

گفتگوی آنلاین