نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

1403/03/01

شروع نمایشگاه

1403/03/04

پایان نمایشگاه

17000 متر

فضای نمایشگاه

408 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی ساختمان سازی و ماشین آلات ساختمانی اربیل عراق مرکز نمایشگاهی اربیل

تاریخ نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز و ماشین آلات ساختمانی اربیل عراق از 1 الی 4 خرداد ماه 1403 در محل نمایشگاه بین المللی اربیل برقرار خواهد بود.

در نمایشگاه بین المللی ساختمان سازی و ماشین آلات ساختمانی اربیل عراق مرکز نمایشگاهی اربیل مصالح ساختمانی، سیستم های ساختمانی، خانه های پیش ساخته و ماشین آلات، الکتریسیته و ابزارهای متعدد برای کاربردهای ساختمانی را در معرض نمایش قرار داده اند. بازدیدکنندگان این فرصت را دارند که به طور کامل و جامع از آخرین پیشرفت ها، روندها، محصولات و خدمات مناطق مختلف مطلع شوند.

نمایشگاه های اربیل عراق یک فرصت خوب و مناسب برای حضور کسب و کار و شرکت شما و ارائه محصولات و خدمات شرکت شما در اربیل عراق است. با توجه به فرصت ارتباط مستقیم بین تامین کننده و خریدار در نمایشگاه های تجاری و بازار بزرگ عراق و ارتباط تجاری مناسب بین دو کشور هرگز فرصت حضور در نمایشگاه های اربیل را در صورت علاقمندی به بازاریابی و فروش بین المللی از دست ندهید.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی ساختمان سازی و ماشین آلات ساختمانی اربیل عراق مرکز نمایشگاهی اربیل شرکت کرد؟

بازار اربیل با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول شناخته می‌شود. اربیل از لحاظ جغرافیایی دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های اربیل در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه، برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی ساختمان سازی و ماشین آلات ساختمانی اربیل عراق مرکز نمایشگاهی اربیل مراجعه می کنند.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی ساختمان سازی و ماشین آلات ساختمانی اربیل عراق مرکز نمایشگاهی اربیل بازدید کرد؟

نمایشگاه بین المللی ساختمان سازی و ماشین آلات ساختمانی اربیل عراق مرکز نمایشگاهی اربیل از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه های صنعت ساختمان اربیل است. این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول در این نمایشگاه گرد هم آمده اند و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی ساختمان سازی و ماشین آلات ساختمانی اربیل عراق مرکز نمایشگاهی اربیل با بروزترین تکنولوژی، ابزار و تجهیزات صنعت ساختمان آشنا شوید تا خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید. مجموعه هایی هستند که برای انجام امور توزیع در منطقه به دنبال افراد دارای صلاحیت می باشند که از طریق آنها بخشی از بازار صنعت ساختمان را تصاحب کنند؛ پس چنانچه شما هم دارای چنین پتانسیلی در پخش و توزیع هستید، این نمایشگاه را از دست ندهید.

اهداف نمایشگاه بین المللی ساختمان سازی و ماشین آلات ساختمانی اربیل عراق مرکز نمایشگاهی اربیل

نمایشگاه بین المللی ساختمان سازی و ماشین آلات ساختمانی اربیل عراق مرکز نمایشگاهی اربیل فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع مرتبط فراهم می آورد تا توانمندی ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند. این نمایشگاه سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های صنعتی داخلی و بین المللی برگزار می گردد.

این نمایشگاه طی سال های گذشته به عنوان بزرگترین رویداد ساختمانی در خاورمیانه، همواره با استقبال بی نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده است. شرکت های ساختمانی و صنعتی در نمایشگاه بین المللی ساختمان سازی و ماشین آلات ساختمانی اربیل عراق مرکز نمایشگاهی اربیل محصولات، قابلیت های فنی و نوآوری های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می نمایند و از تعامل با دست اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت های تجاری موجود بهره می گیرند.

نمایشگاه بین المللی ساختمان سازی و ماشین آلات ساختمانی اربیل عراق مرکز نمایشگاهی اربیل، در این رویداد بزرگ ساخت و ساز و صنایع وابسته، میزبان شماست و فرصت های تجاری ارزشمندی را برای شما خلق خواهد نمود.

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی ساختمان سازی و ماشین آلات ساختمانی اربیل عراق مرکز نمایشگاهی اربیل

با طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی ساختمان سازی و ماشین آلات ساختمانی اربیل عراق مرکز نمایشگاهی اربیل می توان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد. موفقیت در نمایشگاه بین المللی ساختمان سازی و ماشین آلات ساختمانی اربیل عراق مرکز نمایشگاهی اربیل مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالاست. دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی، ثبت نام نمایشگاه، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه، هماهنگی جلسات B2B، انتقال ارز، برگزاری همایش ها و سمینار ها پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما خواهد بود.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان دبی (Big 5) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/09/06   الی   1403/09/09

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی آسانسور دبی (elevator show) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/06/26   الی   1403/06/28

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تجهیزات آشپزخانه ، حمام سونا و استخر

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات حمام، سونا و استخر تهران ایران مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب

نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران

1403/10/26   الی   1403/10/29

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران-ایران

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران ایران

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/05/12   الی   1403/05/15

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی شیشه و تجهیزات وابسته تهران-ایران

نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه و تجهیزات وابسته تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/03/08   الی   1403/03/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، دیوارپوش و سقف کاذب

نمایشگاه بین المللی مصالح ساختمانی (RosBuild) روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی مسکو

1403/12/21   الی   1403/12/24

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی مصالح ساختمانی بصره عراق (Iraq Build)

مرکز نمایشگاهی بصره

1403/11/11   الی   1403/11/14

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • مرکز نمایشگاهی اربیل

آدرس :