نمایشگاه بین المللی صنعت چوبنمایشگاه بین المللی صنعت مبلمان منزل ، چوب و ماشین آلات وابسته

1403/01/09

شروع نمایشگاه

1403/01/12

پایان نمایشگاه

140000 متر

فضای نمایشگاه

1500 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو چین ( Interzum ) مرکز نمایشگاهی کانتون

نمایشگاه بین المللی تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو چین از تاریخ 9 الی 12 فروردین ماه 1403 در نمایشگاه بین المللی گوانگجو برگزار خواهد شد.

می توان از نمایشگاه بین المللی تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو چین ( Interzum ) به عنوان بزرگ‌ترین تجمع گروه‌های تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری در چین نام برد و گفت: شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه تازه‌های علمی در حوزه تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری است که منجر به ارتقا دانش شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌شود.

نمایشگاه بین المللی تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو، از بزرگترین و ارزشمند ترین رویداد تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری چین است. همچنین، بزرگترین و پیشتاز ترین رویداد تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری و توسعه حرفه ای مداوم برای شرکت کنندگان بوده و مکانی مناسب برای دریافت آخرین بینش ها، روش های نوین و برنامه های گسترده با بالاترین استاندارد های ممکن در حوزه کار حرفه ای تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری است.

نمایشگاه بین المللی تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو یک نمایشگاه بین المللی تجاری برای تامین کنندگان تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری است که سالی یک بار در گوانگژو برگزار می شود. این نمایشگاه به عنوان رویداد صنعتی پیشرو در آسیا در نظر گرفته می شود. نمایشگاه بین المللی تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو طیف کاملی از ماشین آلات صنعت نجاری و تولید مبلمان را در آسیا ارائه می دهد که شامل مواد و اجزای سازنده مبلمان، تجهیزات و تشک های روکش شده، مواد پوششی و مواد نوآورانه می باشد. این نمایشگاه فقط برای بازدیدکنندگان تجاری باز است که به طور فزاینده ای از خارج از کشور می آیند و در نتیجه تجارت جهانی، تولید و طراحی داخلی صنعت مبلمان را در سطح بین المللی ترویج می کنند. Interzum Guangzhou به موازات نمایشگاه بین المللی مبلمان CIFF چین برگزار می شود و فرصت های تجاری جدیدی را برای خریداران و تولیدکنندگان ایجاد می کند.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو چین شرکت کرد؟

نمایشگاه بین المللی تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو بیش از چندین دهه است که فعال و همواره در حال رشد است. چنانچه مستحضر هستید بازار چین با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، چین از لحاظ جغرافیای دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های گوانگژو نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به  نمایشگاه بین المللی تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو مراجعه می کنند.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو چین بازدید کرد؟

نمایشگاه بین المللیتجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو است. این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول دراین نمایشگاه گرد هم آمده اند و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه با بروز ترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات تولید مبلمان آشنا شوید و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید.

غرفه داران در نمایشگاه بین المللی تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو چین

  • ماشین آلات و تجهیزات نجاری: ماشین آلات تراشکاری، ماشین آلات تیزکن، ماشین آلات اره، ماشین آلات حفاری، ماشین حکاکی نجاری، ماشین آلات سنباده، ماشین آلات تخته سازی، نصب پوشش رنگ ماشین آلات، خط تولید پانل، ماشین آلات کمکی، ماشین آلات نجاری دست دوم، ماشین آلات جنگلداری و برداشت چوب، تجهیزات پردازش جنگل
  • تجهیزات ویژه نجاری: کمپرسور هوا، تجهیزات ضد خوردگی چوب، تجهیزات خشک کردن چوب، خردکن چوب، بازدارنده شعله چوب، تجهیزات اصلاح، ماشین آلات بسته بندی، ماشین آلات کدگذاری، دستگاه چسب ذوب داغ
  • قطعات یدکی ماشین آلات نجاری: ریل های راهنمای خطی، یاتاقان های خطی، غلتک های لاستیکی، اجزای پنوماتیکی ماشین آلات نجاری، موتورهای دنده ای، زنجیره های انتقال، کوپلینگ های جهانی، چرخ های دستی، زنجیرهای کششی، دستگیره ها، تسمه های نقاله مکانیکی، مبدل های فرکانس کاری، مبدل های فرکانس کاری، ابزار پنوماتیک، ابزار الکتریکی، تیغه اره نجاری، مته نجاری، ابزار نجاری، ابزار الکتریکی

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو چین

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در  نمایشگاه بین المللی تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو می توان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد. موفقیت در  نمایشگاه بین المللی تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد.

دلایل غرفه سازی و حضوری موفق در نمایشگاه:

1 برای به نمایش در آوردن باکیفیت محصولات و دست آورد های شرکت در غرفه نمایشگاهی

2 برخورداری از مکان های vip و cip در غرفه برای پذیرای از میهمان ها و مراجعه کنندگان و اعطای نمایندگی و عقد قرار داد با آنها

3 دارا بودن محلی برای آماده کردن لوازم پذیرای و دپو هدایای تبلیغاتی و کاتالوگ و غیره

4 استفاده از اسم و لوگوی شرکت در جهات مختلف غرفه برای اهدافی چون تبلیغات و غیره در امر غرفه سازی

5 برای بهتر دیده شدن و ماندگار شدن در اذهان مراجعه کنندگان

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی املاک

نمایشگاه بین المللی مسکو

1349/10/11الی1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی چوب, کاغذ و صنایع وابسته

نمایشگاه بین المللی کراچی (karachi expo centre)

1403/09/08الی1403/09/10

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • گوانگژو چین مرکز نمایشگاهی کانتون

آدرس :