نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی

1403/11/02

شروع نمایشگاه

1403/11/05

پایان نمایشگاه

20000 متر

فضای نمایشگاه

200 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی بسته بندی و چاپ روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

تاریخ نمایشگاه بین المللی بسته بندی و چاپ روسیه مسکو از 2 الی 5 بهمن ماه 1403 در نمایشگاه بین المللی مسکو برقرار خواهد بود.

می توان از نمایشگاه بین المللی بسته بندی و چاپ مسکو به عنوان بزرگ‌ترین تجمع گروه‌های چاپ و بسته بندی در روسیه نام برد که شرکت کنندگان از کشورهای مختلف نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. نمایشگاه بین المللی بسته بندی و چاپ مسکو (UPAKEXPO) یک بستر مؤثر B2B برای ارتقاء تجارت، تبادل تجربه و اطلاعات در مورد روندهای فعلی و تجهیزات مدرن در صنعت بسته بندی است. UPAKEXPO یک مکان ملاقات برای تولید کنندگان داخلی و خارجی و تأمین کنندگان تجهیزات بسته بندی، مواد بسته بندی، راه حل های مختلف فناوری و همچنین از سایر ابعاد مرتبط است که کل زنجیره تولید و پردازش بسته بندی را تشکیل می دهد.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی بسته بندی و چاپ مسکو شرکت کرد؟

بازار مسکو با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، مسکو از لحاظ جغرافیای دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های مسکو نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی بسته بندی و چاپ مسکو مراجعه می کنند.

یکی از مواردی که بسیار مهم است نظارت و همکاری مستقیم انجمن چاپ و بسته بندی مسکو در این نمایشگاه است. انجمن چاپ و بسته بندی مسکو چندین سال است که در مسکو فعال می باشد و خدمات گسترده ای در این زمینه تا به امروز توانسته است ارائه کند.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی بسته بندی و چاپ مسکو بازدید کرد؟

 نمایشگاه بین المللی بسته بندی و چاپ مسکو از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه چاپ و بسته بندی مسکو است. این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول دراین نمایشگاه گرد هم آمده اند،و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی فرآوری، بسته بندی و چاپ مسکو با بروز ترین تکنولوژی ابزار و خدمات و تجهیزات چاپ و بسته بندی آشنا شوید و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید. نمایشگاه به بازدید گنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات چاپ و بسته بندی را می دهد.

اهداف نمایشگاه بین المللی بسته بندی و چاپ مسکو 

هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه تازه‌های علمی در حوزه چاپ و بسته بندی است که منجر به ارتقا دانش همکاران شرکت کننده در این نمایشگاه می‌شود.

غرفه داران نمایشگاه بین المللی بسته بندی و چاپ مسکو

  • ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی
  • بسته بندی آماده برای تولید مواد غذایی و غیر خوراکی
  • برچسب ها
  • مواد بسته بندی، وسایل کمکی تولید بسته بندی، بسته بندی و لوازم جانبی بسته بندی
  • ماشین آلات و تجهیزات برای تولید بسته بندی و کمک بسته بندی
  • ماشین آلات و تجهیزات برای تولید نوشیدنی
  • ماشین آلات و تجهیزات برای تولید مواد دارویی و آرایشی
  • فناوری اتوماسیون / قطعات / لوازم جانبی
  • تجهیزات ذخیره سازی، لجستیک و حمل و نقل
  • بازیافت و فناوری های زیست محیطی
  • خدمات

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی بسته بندی و چاپ مسکو

با غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی بسته بندی و چاپ روسیه مسکو در مرکز نمایشگاهی مسکو می‌توانید محصولات و خدمات خود را به گونه‌ای در معرض نمایش قرار دهید که در گام اول، مراجعه‌کنندگان به صورت کامل از خدمات و مزیت‌های شما در مقایسه با رقبا آشنا شوند و در گام بعدی، برای آشنایی بیشتر به غرفه شما مراجعه کنند.

غرفه سازی مدرن و پیشرفته متناسب با نیازهای شما می‌تواند به تمام خواسته‌های شما در جذب مراجعه‌کنندگان و نمایش توانمندی‌های شما نقش به سزایی داشته باشد؛ بنابراین در انتخاب شرکت غرفه سازی دقت لازم را داشته باشید. در این راستا، شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 15 سال سابقه و تخصص در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، ثبت نام در نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه و ارائه مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه‌ها، هماهنگی جلسات B2B، انتقال ارز، سازماندهی کنفرانس‌ها و سمینارها پاسخگوی نیاز شما در این حوزه خواهد بود.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی مسکو

آدرس :