نمایشگاه بین المللی صنعت فولادنمایشگاه بین المللی متالوژینمایشگاه بین المللی نمایشگاه فلز, فلزکاری و ریخته گری, متالورژی

1403/05/01

شروع نمایشگاه

1403/05/04

پایان نمایشگاه

12000 متر

فضای نمایشگاه

110 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی متالوژی(فولاد،صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) مشهد ایران

نمایشگاه بین المللی متالورژی(فولاد،صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) مشهد ایران از تاریخ  1 مرداد تا  4 مرداد 1403 در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی متالورژی(فولاد،صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) مشهد با رویکرد صادراتی برگزار می شود. انتظار می رود در این نمایشگاه که با حمایت بزرگترین انجمن های کشور برگزار می گردد هیئت های خارجی نیز حضور داشته باشند.

نمایشگاه های تجاری فرصت بسیار ارزشمندی برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه و با فعالان حوزه کاری‌شان ارتباط برقرار کنند.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی صنعت متالورژی مشهد شرکت کرد؟

نمایشگاه بین المللی صنعت متالورژی مشهد در چند سال اخیر در حال رشد کردن است. این نمایشگاه با محصولات و خدمات بسیار، بالا بودن سطح کیفی، ارائه خدمات در سطح جهانی و با شرکت کنندگان بین المللی در این رویداد تاکنون در اوج بوده است.

نمایشگاه بین المللی صنعت متالورژی مشهد بیش از چندین دهه است که فعال و همواره در حال رشد است. چنانچه مستحضر هستید بازار ایران با توجه به جمعیت بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای شرکت کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، ایران از لحاظ جغرافیای دارای همسایگانی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های ایران نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی صنعت متالورژی مشهد مراجعه می کنند.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی صنعت متالورژی مشهد بازدید کرد؟

نمایشگاه بین المللی متالورژی(فولاد،صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) مشهد از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه در حوزه فولاد و متالورژی است.

در این چندین سال، فعالان در حوزه فولاد و متالورژی برای ملاقات با شرکای جدید مثل شما در نمایشگاه بین المللی صنعت متالورژی مشهد منتظر هستند، تا روابط جدیدی را در این چارچوب امضا کنند. علاوه بر این، سخنرانان مهم نمایشگاه و سمینارهای آموزشی را نباید فراموش کنید.

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت متالورژی مشهد با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی صنعت متالورژی مشهد و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک کند.

غرفه داران نمایشگاه بین المللی صنعت متالورژی مشهد

  • آهن و فولاد (فناوری های ساخت فولاد – مهندسی، تهیه، نصب و اجرا EPC – کارخانجات آهن و فولاد – بازرگانان – فناوری عملیات بر روی فولاد – تجهیزات و ماشین آلات – مواد معدنی – فرو آلیاژها – مواد پایه – محصولات ثانویه – لوله و پروفیل و … )
  • مواد و متالورژی (مواد اولیه و کمک ذوب ها – مدل سازی – خدمات آزمایشگاهی، تست ها و … )
  • ریخته گری، آهنگری (ریخته گری – قالب سازی- ماشین کاری – آبکاری – آهنگری – جوش و برش و … )
  • فلزات غیر آهنی ( مس – آلومینیوم – سرب و روی – فلزات گرانبها و … )
  • نسوزها و سرامیک های صنعتی (نسوزهای شکل دار – نسوزهای بی شکل – جرمهای ویژه نسوز – مواد عایق و الیافی – سرامیک های صنعتی- قطعات و تجهیزات نسوز و …)
  • کوره های صنعتی و عملیات حرارتی (کوره های صنعتی – سیمان- سیستم های اندازه گیری و دوربین های کنترل کوره و مشعل )
  • پروژه ها (پروژه های فولادی، صنعت آلومینیوم، صنعت مس، صنعت سرب و روی )

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی صنعت متالورژی مشهد

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی متالورژی(فولاد،صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) مشهد میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد. موفقیت در نمایشگاه فلزات، فولاد، متالوژی، قالبسازی، آهنگری، ریخته گری و صنایع نسوز مشهد علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی صنعت فولاد

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/09/03الی1403/09/06

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی مشهد

آدرس :

زمان باقی مانده تا شروع نمایشگاه

سفارش غرفه سازی

ثبت نام

گفتگوی آنلاین