نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدیدنمایشگاه بین المللی صنعت فناوری و تکنولوژینمایشگاه بین المللی کامپیوتر و شبکه

شروع نمایشگاه

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش با هدف ارتقا کمی و کیفی صنعت شهر هوشمند، اینترنت اشیاء وهنرهای رسانه ای از تاریخ 3 الی 6 اردیبهشت 1397 در نمایشگاه بین المللی کیش بالغ بر 3200 متر مربع و با فضایی با حضور 53 شرکت داخلی و خارجی شرکت انجام شد.

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش

غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش با هدف ارتقا کمی و کیفی صنعت شهر هوشمند، اینترنت اشیاء وهنرهای رسانه ای در تاریخ 3 الی 6 اردیبهشت 1397 در نمایشگاه بین المللی کیش با فضایی بالغ بر 7000 متر مربع که دارای 3هزار و 200مترمربع فضای مفید و با حضور 57 شرکت داخلی و خارجی شرکت انجام شد.

​نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات وارتباطات در جزیره کیش با حضور جهانگرد معاون وزیر ارتباطات ورئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور افتتاح گردید.

معاون وزیر ارتباطات باتفاق هئیت همراه و داریوش باقرجوان از غرفه فناوری اطلاعات سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور بازدید نمود .

داریوش باقرجوان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه طی بازدید ی که از غرفه it سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور در نمایشگاه بین المللی فن آوری اطلاعات و ارتباطات در جزیره کیش داشت با اشاره به نقش فناوری اطلاعات درحوزه ی راهداری وحمل ونقل و سیستم حمل ونقل هوشمنده جاده ها گفت ؛ فناوری اطلاعات هوشمند کردن جاده ها و اتومبیل ها با استفاده از تکنولوژی اطلاق می شودکه بر روی جاده ها, وسیله نقلیه و دیگر قسمت های سیستم حمل و نقل با هدف افزایش ظرفیت جاده ها , افزایش ایمنی و در کل افزایش کارایی سیستم حمل ونقل اعمال می شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده اي در ادامه افزود؛اطلاعات در راحت کردن زندگی شهری در جوامع امروزی نقش اساسی داشته وپیشرفت آن در چند سال گذشته موجب شده که در خیلی از کشورها با استفاده از این فناوری ها،راهکارهی نوینی برای کنترل و بهبود وضعیت ترافیک ارائه شود.

این نقش به خصوص در قالب مفهومی به نام ITS{سیستم حمل ونقل هوشمند}در کنترل ترافیک شهری و جاده ای بسیار برجسته است.در کشور ما نیز از بعضی از این فناوری ها مانند:سامانه کنترل هوشمند چراغ راهنمایی تقاطع ها،سامانه اطلاع رسانی تراکم ترافیک با رادیو وتابلو های متغییر خبری،ثبت خودکار وقایع وتصادفات وتخلفات،آمارگیری اتوماتیک از پارامترهای ترافیکی ودوربین های کنترل سرعت استفاده می شود.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از توسعه زیرساخت های فناوری و ارتباطات در جزیره کیش خبر داد و افزود: ارائه وای فای رایگان در نقاط پرتردد جزیره کیش، توسعه زیرساخت های فناوری با گسترش شبکه فیبرنوری و ارتقاء خدمات تلفن همراه کیش با عنوان تله کیش از اقداماتی است که در این حوزه در حال اجراست.

وی افزود: علاوه بر اقدامات زیرساختی در حوزه نرم افزاری نیز برنامه های مختلفی در حال اجراست که راه اندازی اپلیکیشن I kish با ارائه بیش از 20نوع خدمات در حوزه گردشگری از آن جمله است.

سوداگران با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی گفت:برگزاری این نمایشگاه گام موثری در حمایت از دانش، فناوری و تکنولوژی ایرانی است.

معاون سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نیز در این نشست با تبیین برنامه های این شرکت در جهت حمایت از پروژه های نوآورانه و خلاقانه گفت: چنانچه شرکت کنندگان این نمایشگاه، فعالیت و خدماتی مبتنی برنوآوری ارائه کنند که متناسب با نیازهای جزیره کیش باشد شرکت سرمایه گذای و توسعه کیش وارد فاز مشارکت با صاحبان این نوآوری برای اجرا در جزیره کیش می شود.

تقویم نمایشگاهی کیش

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی ایران ژئو تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/10/02الی1403/10/05

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی اپلیکیشن (Appex) تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/11/02الی1403/11/05

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی فناوری های تجارت الکترونیک روسیه (ECOM) مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی روسیه مسکو

1403/03/16الی1403/03/17

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی فناوری های پیشرفته(RWHT) روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی روسیه مسکو

1403/02/04الی1403/02/07

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های نوری، لیزر و اپتیو الکترونیک (PHOTONICS) روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی مسکو

1403/01/07الی1403/01/10

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (GISEC) دبی امارات متحده عربی مرکز نمایشگاهی DWTC

دبی امارات متحده عربی مرکز نمایشگاهی DWTC

1403/02/04الی1403/02/06

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی (LEAP) ریاض عربستان مرکز نمایشگاهی ریاض

عربستان مرکز نمایشگاهی ریاض

1403/12/14الی1403/12/17

مشاهده جزئیات

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی کیش

آدرس :