نمایشگاه بین المللی پوست و مونمایشگاه بین المللی زیبایی، آرایشی، بهداشتینمایشگاه بین المللی صنعت آرایشی بهداشتی

1403/06/14

شروع نمایشگاه

1403/06/16

پایان نمایشگاه

300000 متر

فضای نمایشگاه

3800 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو چین ( CIBE ) مرکز نمایشگاهی کانتون

نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو چین از تاریخ 14 الی 16 شهریور ماه 1403 در مرکز نمایشگاهی کانتون برگزار خواهد شد.

می توان از نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو  چین (CIBE) به عنوان بزرگ‌ترین تجمع گروه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی در چین نام برد و گفت: شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه تازه‌های علمی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی است که منجر به ارتقا دانش همکاران شرکت کننده در این نمایشگاه می‌شود.

 نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو، از بزرگترین و ارزشمند ترین رویداد لوازم آرایشی و بهداشتی چین است. نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو  بزرگترین و پیشتاز ترین رویداد لوازم آرایشی و بهداشتی و توسعه حرفه ای مداوم برای شرکت کنندگان بوده و مکانی مناسب برای دریافت آخرین بینش ها، روش های نوین و برنامه های گسترده لوازم آرایشی و بهداشتی با بالاترین استاندارد های ممکن در حوزه کار حرفه ای لوازم آرایشی و بهداشتی است. نمایشگاه به بازدید گنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی را می دهد.

نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو یک نمایشگاه تجاری برای لوازم آرایشی و مواد بهداشتی خانگی است. خریداران و تامین کنندگان در این صنعت، در این رویداد گرد هم می آیند تا از ترندهای بازار، نوآوری های تکنولوژیکی، پیشرفت های علمی جدید و قوانین بین المللی جدید مطلع شوند. بازدیدکنندگان این فرصت را دارند که تماس های تجاری و فرصت هایی برای همکاری برقرار کنند.

نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو  بستری را برای صنعت مراقبت شخصی جهانی فراهم می کند. این نمایشگاه به‌ عنوان یک رویداد محیط‌ زیست، به تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی خانگی و شخصی، تأمین‌کنندگان مواد، بسته‌بندی لوازم آرایشی، ماشین‌آلات و ارائه‌دهندگان آزمایش محصول از سرتاسر جهان، بستری با کیفیت برای تأمین مواد تشکیل‌دهنده، به دست آوردن بینش در مورد روندهای جهانی، کنفرانس‌ها و فعالیت‌ها ارائه می‌دهد.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو چین شرکت کرد؟

 نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو  بیش از چندین دهه است که فعال و همواره در حال رشد است. چنانچه مستحضر هستید بازار چین با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، چین از لحاظ جغرافیای دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های گوانگژو نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو مراجعه می کنند.

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در برگزاری نمایشگاه با استفاده از تجربیات برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه بسیار به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک خواهد کرد.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو چین بازدید کرد؟

 نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو است. این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول دراین نمایشگاه گرد هم آمده اند،و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو با بروز ترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات لوازم آرایشی و بهداشتی آشنا شوید و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید.

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو چین

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو می توان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد. موفقیت در نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد.

دلایل غرفه سازی و حضوری موفق در نمایشگاه:

1 برای به نمایش در آوردن باکیفیت محصولات و دست آورد های شرکت در غرفه نمایشگاهی

2 برخورداری از مکان های vip و cip در غرفه برای پذیرای از میهمان ها و مراجعه کنندگان و اعطای نمایندگی و عقد قرار داد با آنها

3 دارا بودن محلی برای آماده کردن لوازم پذیرای و دپو هدایای تبلیغاتی و کاتالوگ و غیره

4 استفاده از اسم و لوگوی شرکت در جهات مختلف غرفه برای اهدافی چون تبلیغات و غیره در امر غرفه سازی

5 برای بهتر دیده شدن و ماندگار شدن در اذهان مراجعه کنندگان

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • گوانگژو چین مرکز نمایشگاهی کانتون

آدرس :