نمایشگاه بین المللی انرژینمایشگاه بین المللی انرژی های خورشیدی

1349/10/11

شروع نمایشگاه

1349/10/11

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول (Tuyap Fair Center)

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول از 5 الی 6  اردیبهشت 1397 در نمایشگاه بین المللی استانبول انجام شد.

بازدید از نمایشگاه بین المللی و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول

شرکت در نمایشگاه بین المللی و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول و ارائه محصولات خود در نمایشگاه

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول از 5 الی 6  اردیبهشت 1397 در نمایشگاه بین المللی استانبول انجام شد.

نمایشگاه بین المللی و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول (ICSG) دروازه ورود به صنعت شبکه های هوشمند بوده و جایگاهی منحصربه فرد برای کشف فرصت های تجاری جدیدبه حساب می آید. کنگره شبکه های هوشمند مکانی ایده آل برای ارائه طیف گسترده ای ازمحصولات جدید است.کنگره هوشمند ذینفعان داخلی و خارجی بسیاری از شبکه های هوشمند در استانبول را گردهم میاورد.

در حال حاضر ترکیه همانند سایر کشورهای جهان درمرحله گذاربه استفاده ازنرم افزار شبکه هوشمند می باشد . درنتیجه این کنگره درمرحله گذار ترکیه در شکلی حرفه ای به منظور رویارویی شرکت کنندگان با سهامداران،پیدا کردن پاسخ برای پرسشها، آموزش آخرین نوآوریها درمورد شبکه های هوشمند، نشان دادن برنامه های کاربردی نمونه، تعریف سرمایه گذاری و ارائه استراتژی ها برگزار شد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول

کنگره بین المللی شبکه هوشمند (ISCG) چیست؟

  • هدف اصلی شبکه های هوشمند  انجام تجزیه و تحلیل وضعیت برای جلوگیری از قطع برق از طریق سیستم های اندازه گیری به صورت خودکار میبا.شد هدف اصلی کنگره شبکه های هوشمند ٢٠١٦ انجام تجزیه و تحلیل وضعیت برای جلوگیری از قطع برق از طریق سیستم های اندازه گیری به صورت خودکار میباشد.فراهم آوردن قابلیت اطمینان با کنترل بر روی بار ها و شکست ها انجام میگیرد.که شامل منابع انرژی تجدید پذیر برای سیستم و کنترل غیر قابل کنترل ها ،مصرف انرژی قابل ردیابی و زیان ها از طریق این سیستم می شود.
  • عملکرد سیستم قرائت خودکار کنتوتر میتواند در ذخیره سازی اطلاعات هویتی کنتورها خلاصه شود، مانند داده ای که به عنوان پایه ای برای اقلام تعهدی و دور ورت حساب و وضعیت متر داده ها در مراکز داده ها به منظور تاریخی و راحتی از روش گزارش گیری مختلف به موقع  و رد یابی درست خدمات در نقاط اندازگیری و ارائه داده ها برای سیستم صدور در صورت حساب به طور قابل توجهی تلفات انرژی را کاهش میدهد.
  • به طور گسترده انتظار میرود که سیستم شبکه انرژی فعلی به سیستم های مدیریت شبکه هوشمند تغییر کرده و این سیستم ها در حوزه بین المللی گسترش یابد. اعتقاد براین است که این کنگره خواهد توانست سهم قابل توجهی  در فعال کردن یک بهره  برداری منطقی تر برای تقاضای انرژی در حال رشد جهان و سیاست هوشمندانه و استراتژی ساختمان ها و سیستم های اتوماسیون هوشمند خواهد داشت .

ارسال مقالات:

  • چهارمین کنگره بین المللی شبکه هوشمند و شهر هوشمند از نظر فنی توسط IEE برق و انرژی حمایت میشود و در مرکز کنگره جامعهHALIC در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد .
  • ٤امین کنگره شبکه های هوشمند استانبول یک انجمن بین المللی  شبکه های هوشمند ،شهر های هوشمند و حمل و نقل هوشمند می باشد که در آن محققان، پزشکان، توسعه دهندگان و کاربران به کاوش و بحث در مورده ایده ها و نتایج و تبادل تکنیک ها و ابزار ها و تجربه ها میپردازند .
  • کمیته سازماندهی کنگره شبکه های هوشمند از محققان ،نوآوران پزشکان تصمیم گیرندگان سرمایه گذاران کارشناسان و دانشجویان دعوت به شرکت و ارائه مقالات خود میکنند.
  • مقالات ارسالی باید اصل بوده و قبلا در جایی منتشر نشده باشد و همچنین در لیست انتشارات آینده قرار نگرفته باشد تا برای شرکت در این کنگره مورد ارزیابی قرار گیرد.

فرم ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول ( ارائه محصول)

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی و کنگره شبکه هوشمند انرژی با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی و کنگره شبکه هوشمند انرژی و رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش قطعات الکترونیکی، نوآوری در انرژی نو کمک می کند که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی و کنگره شبکه هوشمند انرژی میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه بین المللی و کنگره شبکه هوشمند انرژی استانبول علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

تقویم نمایشگاهی استانبول

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی انرژی

نمایشگاه بین المللی فناوری و کاربرد ذخیره انرژی (ESC) پکن چین مرکز نمایشگاهی پکن

نمایشگاه بین المللی پکن

1404/01/06الی1404/01/08

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدیدپذیر تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/10/13الی1403/10/16

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی انرژی

نمایشگاه بین المللی آب و انرژی ( PWE ) لاهور پاکستان مرکز نمایشگاهی Expo Centre Lahore

نمایشگاه بین المللی لاهور (Expo Centre Lahore)

1403/09/13الی1403/09/15

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی انرژی

نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر و وسایل نقلیه الکتریکی (RENWEX) مسکو روسیه مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی روسیه مسکو

1403/03/29الی1403/03/31

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی انرژی

نمایشگاه بین المللی برق، انرژی های جایگزین، تهویه مطبوع، روشنایی و فناوری آب ( ELENEX ) ریاض عربستان مرکز نمایشگاهی ریاض

عربستان مرکز نمایشگاهی ریاض

1403/08/16الی1403/08/19

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی انرژی

نمایشگاه بین المللی فتوولتائیک خورشیدی گوانگژو چین (PV) مرکز نمایشگاهی کانتون

گوانگژو چین مرکز نمایشگاهی کانتون

1403/05/18الی1403/05/20

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی انرژی

نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر میلان ایتالیا مرکز نمایشگاهی میلان

مرکز نمایشگاهی ایتالیا

1403/12/09الی1403/12/10

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی استانبول - Tuyap Fair Center

آدرس :