نمایشگاه بین المللی کتاب, چاپ و نشر

1403/08/12

شروع نمایشگاه

1403/08/20

پایان نمایشگاه

80000 متر

فضای نمایشگاه

800 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی کتاب ترکیه استانبول مرکز نمایشگاهی تویاپ

زمان نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول ترکیه از تاریخ 12 لغایت 20 آبان 1403 در مرکز نمایشگاهی Tuyap استانبول برقرار خواهد بود.

می توان از نمایشگاه بین المللی کتاب ترکیه استانبول مرکز نمایشگاهی تویاپ به عنوان بزرگ‌ترین تجمع گروه‌های کتاب در ترکیه نام برد که شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارائه تازه‌های علمی در حوزه کتاب است که منجر به ارتقا دانش همکاران شرکت کننده در این نمایشگاه می‌شود.

 نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول ترکیه از بزرگترین و ارزشمند ترین رویداد کتاب ترکیه است. همچنین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول بزرگترین و پیشتاز ترین رویداد کتاب و توسعه حرفه ای مداوم برای شرکت کنندگان بوده و مکانی مناسب برای دریافت آخرین بینش ها، روش های نوین و برنامه های گسترده کتاب با بالاترین استاندارد های ممکن در حوزه کار حرفه ای کتاب است. نمایشگاه به بازدید گنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات کتاب می دهد.

نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول که سال هاست توسط انجمن ناشران ترکیه برگزار می شود، صدها نویسنده را با خوانندگان استانبول و شهرهای اطراف با مشارکت بیش از 1000 موسسه انتشاراتی و سازمان غیردولتی گرد هم می آورد. نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول که از اولین سال خود میزبان رویدادهای فرهنگی مختلف بوده است، امسال نیز، برای دیدار با خوانندگان استانبول در سال 2023 شمارش معکوس می کند.

بخش های مختلف نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول ترکیه

  • کتاب ها
  • نشریات ادواری
  • انتشارات روزنامه و مجلات
  • شرکت های رسانه ای
  • سازمان های غیردولتی مرتبط با انتشارات

چرا باید در نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول ترکیه شرکت کرد؟

 نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول ترکیه بیش از چندین دهه است که فعال و همواره در حال رشد است. چنانچه مستحضر هستید بازار استانبول با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، استانبول از لحاظ جغرافیای دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های استانبول نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول مراجعه می کنند. یکی از مواردی که بسیار مهم است نظارت و همکاری مستقیم انجمن کتاب استانبول در این نمایشگاه است انجمن کتاب استانبول چندین سال است که در استانبول فعال می باشد و خدمات گسترده ای در این زمینه تا به امروز توانسته است ارائه کند.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول ترکیه بازدید کرد؟

 نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه کتاب استانبول است. این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول دراین نمایشگاه گرد هم آمده اند،و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول با بروز ترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات کتاب آشنا شوید و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید، همواره هستند مجموعه هایی که برای انجام امور توزیع در منطقه به دنبال افراد دارای صلاحیت می باشند که از طریق آنها بتوانند بخشی از بازار کتاب را تصاحب کنند پس چنانچه شما هم دارای چنین پتانسیلی در پخش و توضیع هستید این نمایشگاه را از دست ندهید.

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول با نمایشگاه سازان؟

با طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی کتاب ترکیه می‌توان محصولات را بهتر به نمایش گذاشت و موفقیت در این نمایشگاه نیازمند غرفه‌ای حرفه‌ای برای نمایش اجناس است. در این راستا، شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 20 سال سابقه و تخصص در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، ثبت نام در نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه و ارائه مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه‌ها، هماهنگی جلسات B2B، انتقال ارز، سازماندهی کنفرانس‌ها و سمینارها پاسخگوی نیاز شما در این حوزه خواهد بود.

  • سابقه طولانی حضور در بازار کار و شناخت بازار هدف
  • برخورداری از طراحانی با بیش از 10 سال سابقه فعالیت
  • به‌کارگیری ماشین‌آلات CNC
  • آگاهی از نیاز مخاطب برای بهتر پاسخ گرفتن در حوزه شرکت در نمایشگاه‌ها
  • طراحی و ساخت غرفه مطابق با آخرین متدهای بازاریابی جهانی
  • شناخت دقیق مصالح و توانایی در طراحی و پیاده سازی انواع سازه‌های نمایشگاهی
  • ارائه مشاوره برای موفقیت در نمایشگاه‌ها و جذب مشتری
  • تعرفه مناسب در مقایسه با دیگر فعالان این حوزه و تضمین کیفیت کار در اجرای غرفه نمایشگاهی
  • ارائه تور نمایشگاهی برای بازدید به همراه مترجم و لیدر
  • ررزو مکان های VIP و CIP برای پذیرایی از مهمانان و بازدیدکنندگان و اعطای نمایندگی و عقد قرارداد با آنها و تنظیم فرصت همکاری b2b و قرار ملاقات نمایشگاهی
  • رضایت درصد بالایی از مشتریان و کاربران در حوزه‌های مختلف نمایشگاهی
برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی کتاب, چاپ و نشر

نمایشگاه بین المللی کراچی (karachi expo centre)

1349/10/11الی1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزش

محل نمایشگاه های بین المللی فرانکفورت

1349/10/11الی1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزش

نمایشگاه بین المللی استانبول - مرکز نمایشگاهی تویاپ (Tuyap)

1349/10/11الی1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزش

نمایشگاه بین المللی اصفهان

1349/10/11الی1349/10/11

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی استانبول - Tuyap Fair Center

آدرس :