نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزشنمایشگاه بین المللی صنعت آموزش و پرورش

1403/03/29

شروع نمایشگاه

1403/04/02

پایان نمایشگاه

6000 متر

فضای نمایشگاه

80 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز ایران

زمان نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز از تاریخ 29 خرداد الی 2 تیرماه 1403 در نمایشگاه بین المللی شیراز برقرار خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز به منظور فراهم کردن امکان ثبت نام در محل و تکمیل ظرفیت واحدها، مراکز و موسسات آموزشی برگزار می شود. در این نمایشگاه مدیر و مسئولان مراکز آموزشی و موسسات مختلف گرد هم آمده و با فراهم کردن زمینه ای مناسب، برای پیشرفت و موفقیت در این عرصه تلاش می کنند. افراد علاقمند نیز می توانند از این فرصت بوجود آمده استفاده کرده و با مراکز و موسسات آموزشی آشنا شوند. علاوه بر آن همانطور که گفتیم، افراد می توانند اطلاعات زیادی در مورد اهداف و نحوه ی عملکرد این موسسات، فناوری های هوشمند و نوین و … کسب کنند.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز شرکت کرد ؟

نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز بیش از چندین دهه است که فعال و همواره در حال رشد است.  چنانچه مستحضر هستید بازار شیراز با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، شیراز از لحاظ جغرافیای دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های شیراز نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز  مراجعه می کنند.

یکی از مواردی که بسیار مهم است نظارت و همکاری مستقیم انجمن آموزش و پرورش شیراز در این نمایشگاه است انجمن آموزش و پرورش شیراز چندین سال است که در شیراز فعال می باشد و خدمات گسترده ای در این زمینه تا به امروز توانسته است ارائه کند ،توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در برگزاری نمایشگاه با استفاده از تجربیات برگذار کنندگان  و شرکت کنندگان در نمایشگاه بسیار به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز  و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک خواهد کرد.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز بازدید کنید؟

نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه آموزش و پرورش شیراز است. این نمایشگاه دارای تنوع  محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول در این نمایشگاه گرد هم آمده اند و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز با بروز ترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات آموزش و پرورش آشنا شوید و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید.

همواره هستند مجموعه های که برای انجام امور توزیع در منطقه به دنبال افراد دارای صلاحیت می باشند که از طریق آنها بتوانند بخشی از بازار آموزش و پرورش را تصاحب کنند پس چنانچه شما هم دارای چنین پتانسیلی در پخش و توزیع هستید این نمایشگاه را از دست ندهید. توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز  با استفاده از تجربیات بر گذار کنندگان  و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک کند.

اهداف نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز

این نمایشگاه با هدف افزایش توانمندی‌ها و خدمات تولیدکنندگان و عرضه کنندگان شاخص در حوزه صنایع، لوازم و تجهیزات و فناوری‌های هوشمند سازی آموزشی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، مهد کودک‌ها و مدارس غیر دولتی، آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای و سایر مراکز و موسسات آموزشی برگزار می شود.

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز میتوانید محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار دهید. دستیابی به موفقیت در نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز  علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد. دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی، ثبت نام نمایشگاه، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزش

نمایشگاه بین المللی تجهیزات آموزشی (GESS) دبی امارات متحده عربی مرکز نمایشگاهی DWTC

دبی امارات متحده عربی مرکز نمایشگاهی DWTC

1403/08/22الی1403/08/24

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزش

نمایشگاه بین المللی لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول ترکیه مرکز نمایشگاهی تویاپ

نمایشگاه بین المللی استانبول Tuyap Fair Center

1403/12/09الی1403/12/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزش

نمایشگاه بین المللی آموزش و پرورش (GETEX) امارات متحده عربی دبی

نمایشگاه بین المللی دبی - Dubai World Trade Centre

1403/02/05الی1403/02/07

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزش

نمايشگاه بين المللی کتاب آلمان فرانکفورت

محل نمایشگاه های بین المللی فرانکفورت

1349/10/11الی1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزش

نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول (Tuyap Fair Center)

نمایشگاه بین المللی استانبول - مرکز نمایشگاهی تویاپ (Tuyap)

1349/10/11الی1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزش

نمایشگاه بین المللی کتاب اصفهان

نمایشگاه بین المللی اصفهان

1349/10/11الی1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزش

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

نمایشگاه مصلی امام خمینی تهران

1349/10/11الی1349/10/11

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی شیراز

آدرس :

زمان باقی مانده تا شروع نمایشگاه

سفارش غرفه سازی

ثبت نام

گفتگوی آنلاین