نمایشگاه بین المللی صنعت معدننمایشگاه بین المللی معدن و سنگهای معدنی

1403/03/01

شروع نمایشگاه

1403/03/04

پایان نمایشگاه

20000 متر

فضای نمایشگاه

300 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته تهران ایران مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب

تاریخ نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته تهران از تاریخ 1 الی 4 خرداد 1403 در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته تهران ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه شناخته می‌شود كه در دوره قبل با حضور 200 مشارکت کننده توانمند داخلی و خارجی در متراژ 15 هزار متر مربع برگزار شد. این رویداد فرصت بسیار مغتنمی است تا شركت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند.

با توجه به سیر معماری جهان در توجه به معماری پایدار، صنعت سنگ یکی از صنایع دوستدار محیط زیست و متناسب با اقلیم ایران است که امیدواریم با شناخت بهتر و نگاه متفاوت به ظرفیت های عظیم این صنعت از طرف مصرف کنندگان و طراحان شاهد خلق آثاری فاخر و ماندگار باشیم.
استفاده از مصالح بومی وسازگار با محیط زیست با طول عمر بالا و در عین حال زیبا یکی از اهداف تمامی دست اندرکاران صنعت ساختمان است و نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته تهران می تواند هم راستا با این اهداف نقش خود را در معرفی بهتر صنعت سنگ ایران با بیش از 6000 کارخانه و 1200 معدن با تنوع بی نظیر ایفا نماید.

دز سال‌های اخیر، نمایشگاه های بین المللی و تخصصی سنگ های تزیینی و ساختمانی با رویکرد توسعه صنعتی صادرات در تهران آغاز به کار کرده که در این سال‌ها با عناوین و با مسئولان مختلف در این راستا گام برداشته است. این رویداد در فراز و نشیب سال‌ها به ایده‌های جدیدی دست یافته که افزایش 300 درصدی مساحت غرفه‌های خارجی و تبدیل آن از 300 متر مربع به 979 متر مربع و افزایش 60 درصدی فضای مفید و تبدیل آن از 6000 متر مربع به 10200 متر مربع نشان دهنده موفقیت طراحان این نمایشگاه جهت معرفی صحیح تامین کنندگان و خریداران به یکدیگر است.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی و معدن تهران ایران شرکت کرد؟

نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته تهران در سال‌های اخیر در حال رشد کردن است. این نمایشگاه با محصولات و خدمات بسیار، بالا بودن سطح کیفی، ارائه خدمات در سطح جهانی و با شرکت کنندگان بین المللی تاکنون در اوج بوده است. مجموعه سنگ های ساختمانی، معدن و ماشین آلات ایران مهم ترین جامعه فعال در این حوزه را گرد هم می‌آورد و با حمایت از متخصصین این بخش هر ساله بر تعداد بازدیدکنندگان خود می‌افزاید.

با توجه به توانایی‌های بالقوه ایران همچون دسترسی به سواحل از دو قسمت شمالی و جنوبی، خطوط ریلی گسترده، نیروی کار ارزان، هزینه‌های انرژی بسیار پایین به خاطر برخورداری از منایع انرژی از جمله نفت و گاز و بنزین و حمایت‌های دولتی از تولیدکنندگان و صادر کنندگان، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و تجارت شناخته می‌شود.

در این چند سال، تولید کنندگان پیشرو صنعت سنگ های ساختمانی، معدن و ماشین آلات برای ملاقات با شرکای جدید در نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته تهران منتظر هستند تا روابط جدیدی را در این چهارچوب امضا کنند. علاوه بر این، سخنرانان مهم نمایشگاه و سمینارهای آموزشی را نباید فراموش کنید.

از دلایل اهمیت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایش هرچه بهتر محصولات و دستاوردهای شرکت و افزایش شناخت از برند شما
  • در اختیار داشتن مکانی برای تهیه لوازم پذیرایی و هدایای تبلیغاتی، کاتالوگ و غیره
  • استفاده از نام و نشان شرکت در وجوه مختلف غرفه برای مقاصد تبلیغاتی
  • جذب راحت‌تر مخاطبین هدف در بازار گسترده صنایع ایران و جهان و تبدیل مخاطب به مشتری و مشتری فعلی به مشتری دائمی
  • و در نهایت در امر غرفه سازی بهتر دیده شوید و در ذهن بازدیدکنندگان باقی بمانید.

اهداف نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی و معدن تهران ایران 

  • افزایش حجم مبادلات بازرگانی خارجی
  • توسعه‌ همکاری‌های اقتصادی درونی و بیرونی صنف و صنعت سنگ
  • ایجاد رقابت سالم داخلی و بین‌المللی
  • تبادل اطلاعات و دانش فنی در همه‌ زمینه‌های صنعت سنگ
  • انتقال تکنولوژی
  • توسعه و گسترش ارتباطات بین‌المللی
  • توسعه و گسترش خدمات نرم‌افزاری، فنی و مهندسی سنگ در داخل و تلاش برای صادرات آن
  • توسعه‌ی اطلاعات و آموزش عمومی بازدیدکنندگان

غرفه داران در نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی و معدن تهران ایران

  • تولیدکنندگان سنگ‌های ساختمانی: شرکت‌هایی که سنگ‌های مختلفی را برای کف‌پوش، دیوارهای داخلی و خارجی، پله‌ها، و نمای خارجی ساختمان‌ها تولید می‌کنند.
  • تجار و صادرکنندگان سنگ: افراد یا شرکت‌هایی که سنگ‌های ساختمانی را تجارت می‌کنند یا به دیگر کشورها صادر می‌کنند.
  • تجهیزات معدنی و استخراج: شرکت‌ها و تولیدکنندگان تجهیزات معدنی و دستگاه‌های استخراج سنگ‌ها
  • صنایع تبدیلی و فراوری: شرکت‌هایی که سنگ‌ها را برای استفاده در ساختمان‌ها پردازش و فراوری می‌کنند.
  • تولیدکنندگان مصنوعات ساختمانی: شرکت‌ها و واحدهای تولیدی که از سنگ‌های ساختمانی مصنوعات مانند پله‌ها، پنجره‌ها، کفپوش‌ها، و تزئینات داخلی تولید می‌کنند.
  • تولیدکنندگان تجهیزات و ماشین‌آلات معدنی: شرکت‌ها و کارگاه‌هایی که تجهیزات و دستگاه‌های معدنی را تولید یا وارد می‌کنند.

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته ایران

با غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته تهران می‌توانید محصولات و خدمات خود را به گونه‌ای در معرض نمایش قرار دهید که در گام اول، مراجعه‌کنندگان به صورت کامل از خدمات و مزیت‌های شما در مقایسه با رقبا آشنا شوند و در گام بعدی، برای آشنایی بیشتر به غرفه شما مراجعه کنند.

غرفه سازی مدرن و پیشرفته متناسب با نیازهای شما می‌تواند به تمام خواسته‌های شما در جذب مراجعه‌کنندگان و نمایش توانمندی‌های شما نقش به سزایی داشته باشد؛ بنابراین در انتخاب شرکت غرفه سازی دقت لازم را داشته باشید. در این راستا، شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 15 سال سابقه و تخصص در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، ثبت نام در نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه و ارائه مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه‌ها، هماهنگی جلسات B2B، انتقال ارز، سازماندهی کنفرانس‌ها و سمینارها پاسخگوی نیاز شما در این حوزه خواهد بود.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران

آدرس : G8WW+FFP Morad Abad, Tehran, Tehran Province, Iran

زمان باقی مانده تا شروع نمایشگاه

سفارش غرفه سازی

ثبت نام

گفتگوی آنلاین