گام سوم راه های موفقیت در نمایشگاه بین المللی



گام سوم راه های موفقیت در نمایشگاه بین المللی

مدیریت انتظارات بازدیدکننده در غرفه نمایشگاه بین المللی

15 درصد مخاطبان معمول نمایشگاه علاقه ای کلی و 10 درصد علاقه ای خاص به محصولات، خدمات یا شرکت های نمایشگاه دارند. بنابراین، باید پروژه های جذب مشتری یا فروش خود را بر اساس این 10 درصد مخاطب در نمایشگاه بین المللی بنا کنید. اگر تعداد مشتری ها یا تماس ها بیش از این رقم باشد، امتیازی اضافه است و احتمالا نتیجه ی کار تیمی فوق العاده است.

برنامه ریزی فعالیت غرفه در نمایشگاه بین المللی

فروش کلی شما بر اساس تعداد افراد مشغول به کار در غرفه و همچنین توانایی آنهادر ارتباط برقرار کردن با بازدیدکنندگان است. به عنوان مثال: اگر صحبت با مشتری، شرح و معرفی غرفه و محصولات آن و محک زدن بازدیدکننده/مشتری در غرفه ده دقیقه زمان ببرد، پس هر کارمند غرفه می تواند هر ساعت شش مشتری در نمایشگاه بین المللی جور کند. هرچند چنین فعالیتی وقت استراحت،نهار و غیره به کارمند نمی دهد. افزون بر این، تعداد بازدیدکنندگان در راهروهای سالن نمایشگاه بین المللی ساعت به ساعت فرق می کند، پس وقت هایی نیز وجود دارد که غرفه نمایشگاه کم کار است.دربهترین حالت، هر یک از کارکنان شما، می توانند چهار مشتری جور کنند. با افزودن تعداد ساعت های کاری هر نفر در غرفه نمایشگاه بین المللی و جذب چهار مشتری در هر ساعت، هر کارمند فرصت خوبی برای جذب مشتری خواهد داشت.

در بعضی از نمایشگاه ها، غرفه دار می تواند اسامی و نشانی مشتری های مراجعه کننده به غرفه نمایشگاه را برای پیگیری های پس از نمایشگاه و افزودن آنها به پایگاه ایمیل های شرکت، جمع آوری کند.

در این صورت به دست آوردن تعداد زیادی مشتری در غرفه نمایشگاه بین المللی ( در هر ساعت ) ممکن است. بهتر است یکی از کارکنان غرفه ی شما، اسامی مشتری ها را در پایگاه داده های شرکت وارد کند.

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید

 

مطالب قبلی و مرتبط با گام سوم راه های موفقیت در نمایشگاه بین المللی

https://exhibitionmakers.com/fa/%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%af%d9%88%d9%85-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7/

گام اول راه های موفقیت در نمایشگاه بین المللی