نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگینمایشگاه بین المللی لوازم خانگی, مبلمان و طراحی داخلی

1403/04/18

شروع نمایشگاه

1403/04/21

پایان نمایشگاه

60000 متر

فضای نمایشگاه

72 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

تاریخ برگزاری: 18 الی 21 تیر ماه 1403

محل برگزاری: مرکز نمایشگاهی سئول تهران

ساعات بازدید: 9:00 الی 15:00

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران ایران به عنوان بزرگترین رخداد در حوزه تجهیزات آشپزخانه و حمام است كه در سال قبل در فضای بالغ بر 9000 متر مربع برگزار شد و 72 مشارکت کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از 27هزار بازدیدکننده در آن حضور داشتند. در این دوره از نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران ایران، متخصصان و کارشناسان پیشبینی می کنند که، تعداد غرفه داران به 100 غرفه دار رسیده و فضایی نمایشگاهی نیز به 11000 مترمربع برسد.

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران ایران، فرصت بسیار مهمی است تا شركت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ، حمام، سونا و استخر تهران از جمله معدود نمایشگاه هایی است كه بازدید كنندگان عام و همچنین متخصصین و فعالان بخش ساختمان، مصرف كنندگان نهایی محصولات و خدمات ارائه شده در آن محسوب می شوند. امروزه افزایش سطح تقاضای مصرف کنندگان و انتظارات آنان از دو منظر كیفیت و كمیت مصرف، موجب افزایش روند تولید و ارتقاء كیفی تولیدات داخلی و همچنین اهمیت ورود كالا های مناسب و با كیفیت بالای خارجی به كشور شده است.

همچنین اهمیت بالایی که امروزه مصرف کنندگان، مهندسان و سازندگان واحدهای مسکونی به زیبایی، لوکس بودن و در عین حال با کیفیت بودن اجزای به کار برده شده در ساختمان می دهند باعث شده تا رقابت بین تولید کنندگان این گونه محصولات افزایش پیدا کند و همه روزه شاهد نوآوری های جدید و جذاب در این صنعت باشیم.در بین تمامی اجزای ساختمان و یک منزل مسکونی یا اداری، چهار بخش آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از جمله مکان هایی است که به شدت مورد استقبال همگان جهت زیبا سازی هرچه بیشتر می باشد.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ایران تهران شرکت کرد؟

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر تهران ایران روز به روز در حال رشد است. این نمایشگاه با محصولات و خدمات بسیار و سطح کیفی بسیار مناسب و ارائه خدمات در سطح جهانی با شرکت کنندگان بین المللی در این رویداد تاکنون در اوج بوده است. نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران ایران ، بزرگترین و مهم ترین نمایشگاه در ایران است، که تمام اشخاص و افراد حاضر در  این حوزه را گرد هم می آورد ، همچنین با حمایت و سهم متخصصین این بخش نمایشگاه توانسته است هر سال بر تعداد بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان خود بیفزاید.

چنانچه مستحضر هستید بازار ایران با توجه به جمعیت بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه و نمایش محصول می باشد،  ایران از لحاظ جغرافیا دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های ایران نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران ایران مراجعه می کنند. یکی از مواردی که بسیار مهم است نظارت و همکاری مستقیم صنایع مربوطه با نمایشگاه است صنایع  ایران بیش از چندین دهه  است که در ایران فعال می باشد و خدمات گسترده ای در این زمینه تا به امروز توانسته است ارائه کند.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ایران تهران بازدید کرد؟

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ایران تهران از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ایران است. نه تنها مشتریان از تمام منطقه ایران، بلکه تولید کنندگان هم به عنوان یک وظیفه مهم برای توزیع کننده مرکزی خدمات و محصولات عمل می کنند.در این چند سال، تولید کنندگان پیشرو صنعت آشپزخانه، حمام، سونا و استخر برای ملاقات با شرکای جدید مثل شما در نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ایران تهران منتظر هستند، تا روابط جدیدی را در این چارچوب امضا کنند. علاوه بر این، سخنرانان مهم نمایشگاه و سمینارهای آموزشی را نباید فراموش کنید.

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ایران تهران با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در ین نمایشگاه و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک کند.

هدف نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه و حمام تهران ایران

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ایران تهران با هدف افزایش راندمان تولید کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی، یافتن بازارهای صادراتی، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقاء کیفیت تولید، ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، تبادل فکر، فناوری و محصول میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی و آشنایی با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیتهای موجود این صنعت برگزار خواهد شد.

کیفیت تولیدات مربوط به گروه های چهارگانه آشپزخانه، حمام، سونا و استخر طی چند سال اخیر بهبود چشمگیری یافته و این موضوع به خوبی در محصولاتی که در بازار این کالا‌ها عرضه می‌شود قابل ملاحظه است. گرچه ورود کالاهای مشابه از کشورهای چین، تایوان و ترکیه موجب کاهش فعالیت تعدادی از واحدهای تولیدی تازه تأسیس گردید، اما با این وجود شرکت‌ها داخلی همچنان برای حفظ جایگاه خود در بازار، بر اصل ارتقاء کیفیت تأکید کردند و بازهم شاهد افزایش تنوع محصولات در حوزه‌های مختلف این نمایشگاه نسبت به سال های قبل وجود دارد.

گروه غرفه داران در نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران ایران

  • گروه کالاهای آشپزخانه
  • گروه کالاهای حمام
  • گروه کالاهای سونا
  • گروه کالاهای مربوط به استخر

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران ایران

با غرفه سازی در نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران می‌توانید محصولات و خدمات خود را به گونه‌ای در معرض نمایش قرار دهید که در گام اول، مراجعه‌کنندگان به صورت کامل با خدمات و مزیت‌های شما در مقایسه با رقبا آشنا شوند و در گام بعدی، برای آشنایی بیشتر به غرفه شما مراجعه کنند.

غرفه سازی مدرن و پیشرفته متناسب با نیازهای شما، در تحقق تمام خواسته‌هایتان در جذب مراجعه‌کنندگان و نمایش توانمندی‌های شما نقش بسزایی خواهد داشت؛ بنابراین در انتخاب شرکت غرفه سازی دقت لازم را داشته باشید. در این راستا، شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 15 سال سابقه و تخصص در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، ثبت نام در نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه و ارائه مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه‌ها، هماهنگی جلسات B2B، انتقال ارز، سازماندهی کنفرانس‌ها و سمینارها پاسخگوی نیاز شما در این حوزه خواهد بود.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی, مبلمان و طراحی داخلی

نمایشگاه بین المللی طراحی داخلی دبی (INDEX) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/03/15   الی   1403/03/17

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی, مبلمان و طراحی داخلی

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران (خانه و آشپزخانه)

نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران

1403/09/08   الی   1403/09/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و لوازم خواب دبی (sleep show) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/06/20   الی   1403/06/22

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه و ظروف شیشه ای

نمایشگاه بین المللی ظروف چینی، سرامیکی، بلور و کریستال تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/10/23   الی   1403/10/26

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی, مبلمان و طراحی داخلی

نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی و مصالح ساختمانی دبی (Decobuild) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/02/27   الی   1403/02/30

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی, مبلمان و طراحی داخلی

نمایشگاه بین المللی لوازم خانه و آشپزخانه استانبول (zuchex) ترکیه مرکز نمایشگاهی تویاپ

tuyap fair and congress center

1403/06/29   الی   1403/07/01

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/05/19   الی   1403/05/22

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

آدرس : QCR3+96 Tehran, Tehran Province, Iran

زمان باقی مانده تا شروع نمایشگاه

سفارش غرفه سازی

ثبت نام

گفتگوی آنلاین