فروش موفق در غرفه های نمایشگاه



فروش موفق در غرفه های نمایشگاه

بعضی اعضای تیم ممکن است نحوه ی فروش را در غرفه نمایشگاه بین المللی ندانند و بعضی دیگر ممکن است برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی حضور داشته باشند. برای عملکرد موفق این افراد باید نمایشگاه ، مخاطب و تکنیک های درست فروش را به طور مختصر برای آنها شرح داد.نتیجه ی بررسی رفتار تصمیم گیرنده های اجرایی یا مدیران نشان داده که 46 درصد آنها هنگام حضوردر نمایشگاه بین المللی، کالا خریده اند و 26 درصد از آنهادر آخرین نمایشگاهی که شرکت کرده اند سفارش های خرید امضا کرده اند. از این رو مهم است که علاوه بر یافتن سرمایه داران قدرتمند ، محصولات خود را در غرفه بفروشید.

اصول اولیه ی فروش در نمایشگاه بین المللی

برای کمک به کارمندان، این سه گام اصلی را برای فروش در نمایشگاه بین المللی مرور کنید:

  • خودتان به تنهایی محصولات را بفروشید.
  • شرکت تان را معرفی کنید.
  • محصولات یا خدمات خود را بفروشید.

برای بعضی از اعضای تیم تان بسیار دشوار است که به تنهایی در محیط نمایشگاه بین المللی ، کالا یا محصولات شرکت را بفروشند، این جا است که باید سلام کردن و ارتباط با غریبه ها را به آنها آموخت. مهارت های زبانی هر فرد را ارزیابی کنید و با آنهایی بیشتر کار کنید که در ارتباط برقرارکردن با غریبه ها مشکل دارند. بعضی شرکت ها تیم یا سیستم های رفاقتی تشکیل می دهند؛ فردی خجالتی را با آدمی معاشرتی و خونگرم به عنوان سرپرست همراه می کنند.

دیگران فروشنده ها را با فنی کارها همراه می کنند تا زوجی موفق درست کنند و تمام شرکت های نمایشگاهی موفق هر روز برای کارکنان خود جلسه تشکیل می دهند تا روحیه ی جمعی ای هستند. نمایشگاه ها بخشی از برنامه فراگیر بازاریابی هستند بنابراین تمام برندسازی های وب سایت شما،آگهی های پیش از نمایشگاه، نامه های مستقیم، اطلاعیه ی رسمی و سایر تبلیغات، میزان درک وهوشیاری شرکت را بالا برده و سپس تبدیل به اعتماد بازدیدکننده و معرفی یا شناسایی غرفه ی شمادر نمایشگاه بین المللی می شود ، هرچند تمام پیام های فروش و بازاریابی شما پیوسته و کاملا منسجم باشند. در بازاررقابتی امروز، شناساندن غرفه، بیش از هر چیزبرای شرکت شما مفید است. آخرین فروش محصول اغلب راحت ترین کار است، بیشتر اعضای تیم تا حدی با محصول آشنایی دارند. هرچند گذر از مرحله ی گفتگو در مورد کالا تا فروش قطعی ممکن است برای اعضای تیم آسان نباشد، چون فروش در غرفه با فروش رو در رو در دفتر مشتری متفاوت است، ازآنجا که شما فقط چند دقیقه برای جذب مشتری به غرفه نمایشگاه بین المللی، محک زدن او، گفتگویی هدف دار، کسب اطلاعات مشتری و سپس جدا شدن از او وقت دارید. تکرار می کنیم: هرچه کارکنان شما با اصول بازاریابی نمایشگاه راحت تر باشند، در نمایشگاه بین المللی موفق تر عمل می کنند.

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید