کف سازی غرفه نمایشگاهی



کف سازی غرفه نمایشگاهی

برای حضور پررنگ و جلوه بیشتر غرفه نمایشگاهی علاوه بر طراحی و دکوراسیون غرفه، می توان از کف سازی متناسب با فضای غرفه نمایشگاهی بهره گرفت. کف سازی مناسب فضای غرفه نمایشگاهی می تواند به تمایز غرفه نمایشگاهی شما کمک کند و سبب شود که فاصله ای از سطح هموار سالن نمایشگاه برای فضای غرفه شما ایجاد شود وچشم انداز بیشتری برای برند کسب و کار شما حاصل شود و البته نقش موثری برای دیده شدن و جلب توجه مخاطبان به وجود آید.

کف سازی به صورت یکپارچه برای کل فضای غرفه نمایشگاهی شما کار بسیار دشواری و وقت گیری خواهد بود. در گذشته و در روش های سنتی از چوپ،پالت های پلاستیکی و یا یونولیت های فشرده برای ایجاد کف سازی یکپارچه استفاده می شد این روش ها همواره با مشکل ایجاد سطوح ناهمسطح مواجه هستند. در این نوع کف سازی به دلیل اینکه کف منطبق بر فضای شما ساخته می شود به هیچ عنوان امکان استفاده مجدد از این کفها در فضاهای دیگر وجود ندارد و پس از پایان نمایشگاه کف سازی ایجاد شده کاملا تخریب می گردد و زمان کفسازی بسیار طولانی و سخت است. اما در غرفه سازی های نمایشگاهی مدرن استفاده از اسپیس فریم های کف بسیار مورد استقبال بوده است در این روش  فریم هایی که به صورت از پیش آماده هستند و اصولا به صورت مکعب هایی تولید شده اند استفاده می شود این معکب ها درکنار هم قرار میگیرند و در نهایت کفسازی یکپارچه ای را برای غرفه شما ایجاد می کنند. سازه های پیش ساخته  برای غرفه سازی نمایشگاه و در عین حال سازه نمایشگاهی برای مدیریت کف غرفه های نمایشگاهی یا فضاهای داخل و خارج از سالن است.

سازه های نمایشگاهی از پیش ساخته شده با پایه های قابل تنظیم و با اجرای سریع، سطوحی هموار و زیبا را برای غرفه های نمایشگاهی شما ایجاد می کند.این نوع سازه های از پیش ساخته شده که به عنوان کف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد. در رنگ های متنوع و سایز ها و ارتفاع های مختلفی وجود دارند و غرفه سازان با توجه به طرح مد نظر خود می توانند از انواع این کف های کاذب استفاده کنند و سطوحی هموار و بسیار زیبا را در نهایت به دست آورند. با استفاده از کف های کاذب نمایشگاهی علاوه بر طیف رنگی مناسب  با سلیقه خود می توانید از متریال های گوناگون مانند پارکت، موکت و شیشه استفاده نمایید. همچنین این سازه به شما اجازه می دهد تا تمام فرآیند سیم کشی و نصب تجهیزات غرفه نمایشگاهی خود را از طریق کف انجام دهید و تغییرات خود را تنها با جابه جایی قطعات کف های کاذب انجام دهید و سازه ای با کیفیت و مقاومت بالا داشته باشید.

هم چنین در طراحی غرفه سازی می توان از کف هایی که از متریال هایی خاص تری هستند استفاده نمود. برای مثال موکت،چمن های مصنوعی،فرش و یا شیشه نیز می تواند به عنوان پوشش در کف سازی غرفه نمایشگاهی مورد استفاده قرارگیرید. در بعضی از طرح ها ممکن است از پالت های بلک لایت استفاده شود و یا پالت هایی به عنوان اکواریم در برخی از قسمت های کف جایگذاری شود.

در ساخت برخی از غرفه های نمایشگاهی که ماشین آلات صنعتی در غرفه قرار می گیرد دقت در انتخاب متریال مورد استفاده در کف سازی غرفه نمایشگاهی امری بسیار ضروری و واجب است. رعایت این مهم که کف سازی ایجاد شده قابلیت تحمل وزن های سنگین ماشین آلات را داشته باشد و در حین برگذاری رویداد نمایشگاهی امنیت را برای بازدیدکنندگان و غرفه داران حاصل نماید.

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید