blog-bg

1349/10/11

شروع نمایشگاه

1349/10/11

پایان نمایشگاه

0   متر

فضای نمایشگاه

0   شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی کتاب دوحه قطر

------

رزرو غرفه در نمایشگاه بین المللی کتاب دوحه قطر

تور بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب دوحه قطر

نمایشگاه بین المللی کتاب دوحه علاوه بر مسئولیت‌های ذاتی خود در حوزه کسب و کار، تجارت و اقتصاد، مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز بر عهده دارد که تلاش می‌کند با هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب و نمایشگاه‌هایی از این دست به آنها عمل کند.

نمایشگاه کتاب فرصت بسیار ارزشمندی برای ناشران است تا بتوانند محصولات خود را به نمایش گذاشته و با اعمال تخفیف های ویژه، بازدیدکنندگان را به خرید کتاب ترغیب کنند. علاوه بر این بازدید کنندگان نیز به راحتی می توانند کتاب های موردنظر خود را پیدا کرده و خرید کنند. این نمایشگاه ها می توانند به ترویج فرهنگ کتاب خوانی کمک شایانی کنند . ویژگی مهم نمایشگاه کتاب امسال، حضور بسیاری از ناشران مطرح و برجسته کشور است تا نیازهای مخاطبان و علاقمندان کتاب در دوحه به بهترین شکل ممکن برطرف شود. تمامی امکانات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی دوحه در اختیار متولیان امر و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی قرار گرفته تا این نمایشگاه که ویترین فرهنگی دوحه به شمار می‌رود، به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

غرفه داران و گروه های محصولات نمایشگاه بین المللی کتاب دوحه

  • غرفه ناشران کتاب‌های عمومي
  • غرفه ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان
  • غرفه سازی شده برای بخش ناشران کتاب‌های دانشگاهي
  • غرفه سازی شده برای بخش ناشران کتاب‌های آموزشي
  • غرفه سازی شده برای  بخش ناشران الکترونيک

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی کتاب دوحه

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی کتاب میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد. موفقیت در نمایشگاه بین المللی کتاب دوحه علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد.

برچسب ها:
حوزه:
reserve

رزرو غرفه در  نمایشگاه بین المللی کتاب دوحه قطر

رزرو غرفه

tour-ticket

تور بازدید از  نمایشگاه بین المللی کتاب دوحه قطر

درخواست تور

booth

غرفه سازی در  نمایشگاه بین المللی کتاب دوحه قطر

غرفه سازی

محل برگزاری نمایشگاه

آدرس :