نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزشنمایشگاه بین المللی صنعت آموزش و پرورشنمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندینمایشگاه بین المللی کتاب, چاپ و نشرنمایشگاه بین المللی لوازم اداری, تجاری و نوشت افزارنمایشگاه بین المللی نمایشگاه کتاب

1397/12/21

شروع نمایشگاه

1398/12/24

پایان نمایشگاه

0   متر

فضای نمایشگاه

0   شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی کتاب لندن

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب لندن از 21 الی 23 اسفند 1397 در نمایشگاه بین المللی لندن انجام خواهد شد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب لندن

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی کتاب لندن (ارائه محصول)

رزرو غرفه در نمایشگاه بین المللی کتاب لندن

تور بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب لندن

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب لندن از 21 الی 23 اسفند 1397 در نمایشگاه بین المللی لندن انجام خواهد شد.

نمایشگاه کتاب لندن مکانی کاملاً مناسب جهت مباحثه و مذاکره در مورد حقوق، فروش و توزیع محتوا تا چاپ، فایل صوتی، تلویزیون، فیلم و کانال های دیجیتال می باشد. نمایشگاه بین المللی کتاب لندن تمام جنبه های صنعت چاپ و نشر را پوشش می دهد. نمایشگاه کتاب لندن با شرکت های زیادی از نمایشگاه های تحصیل و کتاب، یک موفقیت مداوم نیز دارد.

از رویداد های عصر دیجیتال معاصر مثل این، نمایشگاه کتاب لندن قدرتمند ترین ابزار بازاریابی برای تجارت مستقیم باقی مانده است. نمایشگاه بین المللی کتاب لندن هر سال در فصل بهار در پایتخت فرهنگ و نشر برتر جهان برگزار می شود، نمایشگاه بین المللی کتاب لندن یک فرصت منحصر به فرد برای درک و آگاهی از نوآوری های شکل دهنده به جهان انتشار در آینده و سرمایه گذاری در آنها می باشد.

نمایشگاه کتاب لندن برای شما یک فرصت سه روزه برای دسترسی متمرکز به مشتریان، محتوا و بازارهای در حال توسعه ارایه می دهد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب لندن

چرا باید از نمایشگاه کتاب لندن ٢٠١٩ دیدن کنیم؟

در این سال شاهد راه اندازی کتاب لندن و نمایش هفته، جشن گرفتن اهمیت کتاب و واژه ی نوشته شده در قلب محتوای خلاق در تمام فرمت ها، خواهیم بود. نمایشگاه کتاب لندن، در وسط هفته برگزار شد و پذیرای غرفه داران از ٦٧ کشور بود و بزرگترین مرکز حقوق بین المللی را در تاریخ چهل و سه ساله اش به نمایش درآورد. از کنفرانس دیجیتال و کنفرانس تحصیلی IPA، زیر مجموعه نمایشگاه سه روزه کتاب، حضور ٢٤٠٠٠ نفر از ١١٣ کشور دیده شد. در این نمایشگاه سه روزه شما می توانید از طیف وسیعی از مزایا، بهره ببرید.

پول و وقت خود را نگه دارید و با هر کسی که نیاز دارید فقط در این سه روز در زیر یک سقف در پایتخت ادبیات، لندن، ملاقات داشته باشید. این نمایشگاه مکانی است که در آن معاملات انجام می شود. این نمایشگاه پذیرای بیش از ٢٥٠٠٠ شرکت کننده از بیش از ١٢٠ کشور می باشد. بالای ١٠٠٠ شرکت خارجی، نماینده ٦٧ کشور، و ٢٥ غرفه بین المللی می باشند. شما می توانید در بیش از ٢٥٠ سمینار و رویداد در رابطه با برنامه بینش های معروف، به صورت رایگان شرکت کنید. این یک فرصت بسیار خوب برای توسعه شخصی و حرفه ای می باشد.

در نمایشگاه کتاب لندن، بیش از ١٦٠٠ شرکت، شرکت خواهند کرد. ناشران مشهور، دانش کلیدی خود را با شرکت کنندگان در این رویداد به اشتراک می گذارند. سازمان ادبی ACER، نمایشگاه بین المللی کتاب ابوظبی – KITAB، سازمان ادبی Adriana Navarro، خبرگزاری هافمن و بسیاری از ناشران در نمایشگاه کتاب شرکت خواهند کرد.

بخش های اصلی نمایشگاه کتاب لندن عبارتند از:

انتشار عمومی، علمی/ STM / حرفه ای، تحصیلات، کودکان، تبلیغات، فناوری، راه حل های انتشاری، تمرکز بازار، انتشارات آموزشی، انتشارات کودکان، بازی، انتشار رمان گرافیکی، شرکت های مسافرتی، شرکت های همراه، ترجمه، محصولات هدیه/غیر کتابی، مرکز حقوق بین المللی.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه عبارتند از:

نویسندگان، کتاب فروشی ها/خرده فروشان، خریداران/توسعه دهنگان راه حل های دیجیتال، کتابداران، سازمان های ادبی، نمایندگان حقوق، ناشران، مدیران تولید و محتوا، مترجمان، تصویرگران، تولیدکنندگان فیلم/تلویزیون، عمده فروشان و توزیع کنندگان، کتاب فروشان/خریداران، خریداران خدمات نشر، خریداران محصولات هدیه/غیر کتابی، خریداران و فروشندگان حقوق / محتوا، استعداد یابها.
اولین سال برگزاری این نمایشگاه ١٩٧١ بوده است. مجری این نمایشگاه، مسئول اجرا و مدیریت نمایشگاه کتاب لندن، شرکت نمایشگاه های Reed می باشد. این نمایشگاه به صورت سالانه نیز برگزار می شود.

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی کتاب لندن (ارائه محصول)

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی کتاب لندن و رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش انتشارات آموزشی، انتشارات کودکان، بازی، انتشار رمان گرافیکی، شرکت های مسافرتی، شرکت های همراه کمک می کند که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی کتاب لندن

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه کتاب میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه کتاب لندن علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه تجهیزات آموزشی دبی

نمایشگاه بین المللی تجهیزات آموزشی دبی (GESS) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/08/22   الی   1403/08/24

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزش

نمایشگاه بین المللی آموزش و فناوری های نوین آموزشی شیراز

نمایشگاه بین‌المللی شیراز

1404/03/28   الی   1404/04/01

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول ترکیه

نمایشگاه بین المللی لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول ترکیه

مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول

1403/12/01   الی   1403/12/04

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزش

نمايشگاه بين المللی کتاب آلمان فرانکفورت

محل نمایشگاه های بین المللی فرانکفورت

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزش

نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول (Tuyap Fair Center)

نمایشگاه بین المللی استانبول - مرکز نمایشگاهی تویاپ (Tuyap)

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزش

نمایشگاه بین المللی کتاب اصفهان

نمایشگاه بین المللی اصفهان

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تحصیل و آموزش

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

نمایشگاه مصلی امام خمینی تهران

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

reserve

رزرو غرفه در  نمایشگاه بین المللی کتاب لندن

رزرو غرفه

tour-ticket

تور بازدید از  نمایشگاه بین المللی کتاب لندن

درخواست تور

booth

غرفه سازی در  نمایشگاه بین المللی کتاب لندن

غرفه سازی

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی لندن

آدرس :