ارزیابی مشتری های احتمالی نمایشگاه بین المللی



ارزیابی مشتری های احتمالی نمایشگاه بین المللی

طبق تحقیقات ، شرکت ها با آموزش رسمی کارکنان به شکل قابل توجهی توانایی شان رادر تبدیل بازدیدکنندگان غرفه شان در نمایشگاه بین المللی به خریداران شایسته به شکل قابل توجهی بالا می برند. نمایشگاه ها فرصتی برجسته برای به دست آوردن خریداران بزرگ هستند.درتحقیق اخیر مشخص شده که 76 درصد از تصمیم گیران اجرایی، درآخرین نمایشگاه بین المللی که شرکت کرده اند، مظنه (تازه ترین قیمت ها) را پرسیده اند. مسئله ی دیگری که به همین اندازه مهم است این است که 51 درصد آنها از نماینده ی فروش خواسته اند از شرکت شان دیدار کند.

هرچند، تمام بازدیدکنندگان نمی توانند در نمایشگاه برای خرید تصمیم بگیرند، آنها فقط می خواهند شرکت ها، محصولات، خدمات و قیمت ها و غیره را با هم مقایسه کنند.کارکنان غرفه باید این را بدانند و بتوانند اطلاعات مهم مصرف کنندگان احتمالی/آینده را جمع کنند تا به راحتی بتوانند اطلاعات مربوط به فروش رادر اختیار درخواست کننده قرار دهند. از این راه، به سرعت می توان اطلاعات مربوط به قیمت گذاری، مظنه ها و فروش های آینده را دراختیار متقاضی قرار داد. زمانبندی یکی از مهم ترین معیارها است، از آنجا که تمام خریداران احتمالی نمایشگاه (یا فرصت های جدید برای فروش) مدت زمان مشخصی دارند که در طول آن باید آنها را به خرید واداشت.

به طور خلاصه، برای ارزیابی مشتری های احتمالی نمایشگاه بین المللی باید به نکات زیر توجه کرد:

  1. بررسی کنید که آیا بازدیدکننده از غرفه به کالا یا خدمات شما نیاز دارد؛
  2. بررسی کنید که آیا بازدیدکننده ی غرفه مدت زمان منطقی برای خرید دارد؛
  3. بررسی کنید که آیا بازدیدکننده از نمایشگاه سرمایه یا بودجه ی کافی دارد؛
  4. بررسی کنید که آیا بازدیدکننده ی نمایشگاه قدرت خرید یا قدرت تأثیرگذاری در خرید دارد.

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید