انتخاب پرسنل مناسب برای غرفه در نمایشگاه بین المللی



انتخاب پرسنل مناسب برای غرفه در نمایشگاه بین المللی

با انتخاب افرادی که به شرکت و محصولات غرفه ی شما در نمایشگاه بین المللی علاقه مند باشند و همچنین افراد چند زبانه، چند برابر سود می کنید.

اگر غرفه ای بزرگ دارید، ترکیبی از کارمندان مختلف را به کار بگیرید. مثلا مدیران، کارشناسان بازاریابی و فروش و افراد پشتیبان فنی.

چون هرکدام نقشی حیاتی در برخورد با مشتری در نمایشگاه بین المللی دارند.تحقیقات نشان داده که پشتیبان های فنی برای حل کردن آنی مشکلات ناشی از استفاده از محصولات یا خدمات تولید شده با تکنولوژی برتر، در نمایشگاه بین المللی ارزشمند هستند، بعلاوه بهتر می توانند با افرادی شبیه خود (علاقمند به تکنولوژی) ارتباط برقرار کنند.

بودجه بندی برای انتخاب پرسنل برای غرفه

اگر بودجه ی شما در حدی نیست که بتوانید تعداد زیادی پرسنل در غرفه نمایشگاه داشته باشید، برای جواب فوری به سوال های بازدیدکنندگان، از تلفن یا کامپیوتری در غرفه نمایشگاه خود استفاده کنید که به واحد فنی یا دفترتان متصل است.

ظاهر کارمندان

بازدیدکننده ها محصولات نمایشی را بیشتر به خاطر می سپرند تا اطلاعات مکتوب . ظاهر کارمندان تان بسیار مهم است از آنجا که بخش جدایی ناپذیر تصویر شما در فضای نمایشگاه هستند.

همچنین توانایی شان در صحبت کردن به زبان درست آن منطقه ضروری است؛ برای اطمینان ازتجربه ی مثبت بازدیدکننده، شاید نیاز به استخدام مترجم یا دانشجو داشته باشید.در تحلیل نهایی، مهم ترین چیز داشتن تیم نمایشگاهی است که خوب بتوانند با هم کار کنند، در مورد محصولات و خدمات شما صاحب دانش باشند و بتوانند به بازدیدکننده از غرفه شما در نمایشگاه بین المللی کمک کنند.

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید