خلاصه ی قوانین غرفه سازی در نمایشگاه ها



خلاصه ی قوانین غرفه سازی در نمایشگاه ها

آن چه که مسئولان برپایی غرفه باید در نخستین گام بدانند این است که ساخت و پیاده سازی نمایشگاه، پیش از تائید ستاد برگزاری امکان پذیر نخواهد بود. لذا هرچه زودتر باید به منظور دریافت تائیدیه اقدام نمایند.

در گام بعدی می بایست نقشه های اجرایی غرفه ها به ستاد برگزاری نمایشگاه، تحویل داده شود. بدین ترتیب، غرفه داران باید حداکثر 20 روز پیش از برپایی نمایشگاه، نقشه های خود را به ستاد برگزاری ارائه دهند و سپس فرم هایی را در همین خصوص، از مسئولان ستاد برگزاری نمایشگاه تحویل بگیرند و در رابطه با تکمیل و تحویل آن ها اقدام نمایند.
کلیه امورات مرتبط به ساخت و پیاده سازی غرفه ها، باید دست کم دو روز پیش از افتتاح نمایشگاه به اتمام رسد.
نورپردازی یکی از بخش های مهم در طراحی غرفه سازی می باشد. غرفه داران می توانند برای نورپردازی غرفه های خود از لامپ های کم مصرف و یا گازی استفاده نمایند. برای برق کشی غرفه نیز می بایست از کابل های رشته ای مسی استفاده شود.
در صورت نمایش ماشین آلات سنگین و حجیم یا مرتفع که ورود آنها به داخل سالن نیاز جرثقیل دارد و نیز ماشین آلات با توان مصرفی زیاد که جهت نمایش طرز کار آنها نیاز به برق 3 فاز با آمپر بالا هست ، مراتب باید به هنگام ثبت نام و قبل از جانمایی به برگزار کننده اعلام گردد .
استفاده از هرگونه مصالح ساختمانی نظیر گچ ، سیمان ، ماسه بادی ، ماسه ، پوکه ، شن ، سنگ ریزه ، خاک رس ، تیغه گچی ، بلوک و نظایر آنها و نیز آهن آلات خام ،‌ نئوپان ، ام دی اف و چوب برش نخورده (خام) و همچنین دستگاه برش ، اره دیسکی ، دستگاه جوش(بالاتر از 50 آمپر) ، پمپ باد (بالاتر از 20 لیتر) ، پیستوله رنگ پاشی و ابزار و ادوات مکمل یا مشابه آنها جهت ساخت غرفه اکیداً ممنوع بوده و شرکت کنندگان تنها میتوانند از سازه های آماده و سبک استفاده نموده و یا قالب ،‌ اسکلت و سازه ها را از قبل در محل کارگاه شرکت یا کارگاه غرفه سازی آماده و در محل غرفه فقط آنرا مونتاژ نمایند.

نکته: در صورت استفاده غرفه داران از لامپ های گازی باید ترانس هم به همراه داشته باشند.

غرفه داران موظف اند حداکثر تا 24 ساعت پس از پایان زمان نمایشگاه، نسبت به جمع آوری غرفه خود اقدام نمایند. در غیر این صورت ستاد اجرایی نسبت به جمع آوری اقدام می نماید و هزینه حاصله را از غرفه دار اخذ می کند.

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید.