در چه نمایشگاه هایی باید شرکت کرد ؟ گام ششم



دیدگاه های مدیریت برای حضور موفق در نمایشگاه های بین المللی

فعالیت های پیش از نمایشگاه شما، ارزش تلاش را دارند، از آنجا که 75 درصد کل بازدیدکننده ها از غرفه شما در نمایشگاه ها، با برنامه ریزی قبلی برای دیدن غرفه ای خاص ، ارزیابی و خرید محصول به بازدید از غرفه نمایشگاهی شما می آیند. بنابراین تبلیغات پیش از نمایشگاه بهترین راه رسیدن به هدف است. در نمایشگاه های بزرگ تر نیز که بازدیدکننده ها باید از زمان خود حداکثر استفاده را بکنند، به شدت تحت تأثیر دیده ها و شنیده های قبل از نمایشگاه ( تبلیغات سمعی و بصری قبل از نمایشگاه ) هستند.

نتایج تحقیق از شرکت های غرفه گذار در نمایشگاه

شرکت اینکام اینترنشنال که دفتر مرکزی آن واقع در شیکاگو است از رؤسای کل شرکت ها دلیل حضورشان را در نمایشگاه ها پرسیده و پاسخ آن ها بسیار مثبت بوده است.

84 درصد گفته اند به دلیل تماس شخصی با مشتری های خود

78 درصد به دنبال ارزیابی بازار بوده اند و نمایشگاه ها را بهترین راه برای انجام این کار دانسته اند

69 درصد به دنبال این بوده اند که بدانند رقیب شان چه می کند.

66 درصد به دنبال حمایت از پرسنل نمایشگاهی خود بوده اند.

تحقیق اخیر ازموفقیت شرکت ها در نمایشگاه ها نشان داده که وجه اشتراک همه ی آن ها “تبلیغات پیش از نمایشگاه یا بازاریابی برای مشتری خاص” می باشد. بعضی شرکت ها به اشتباه گمان می کنند یافتن مخاطب خوب برای نمایشگاه، صرفا وظیفه ی برگزارکننده است. شرکت کننده های زیرک نمایشگاهی می دانند که در این مسئولیت شریک هستند و تبلیغات برای جذب بازدید کننده از غرفه های آنها کلید موفقیت است.

نکته ی آخر این که : هر اقدامی که قبل از برپایی نمایشگاه ( تبلیغات ، تماس تلفنی ، ارسال هدایای تبلیغاتی و … ) انجام بدهید، هنگام نمایشگاه سود واقعی نصیب تان می کند.

مطالب مرتبط با در چه نمایشگاه هایی باید شرکت کرد ؟ گام ششم

 گام اول

 گام دوم

 گام سوم

 گام چهارم

 گام پنجم

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید