در چه نمایشگاه هایی باید شرکت کرد ؟ گام چهارم



ارتباط  پیش از نمایشگاه با بازدیدکننده هایی که برای اولین بار از نمایشگاه شما قصد بازدید دارند .

ارتباط با مخاطب خاص یعنی انتخاب از میان گزینه های زیادی برای ارتباط ، اما به یاد داشته باشید :

بازدیدکننده ها پول و وقت ارزشمند خود را صرف بازدید از نمایشگاه می کنند ؛ بنابراین باید در نمایشگاه با قدرت ظاهر شوید تا احساس کنند سرمایه شان به هدر نرفته است.

از زبان و لهجه ی درست در ارتباط های خود استفاده کنید .

در هر نمایشگاه معمولا 40 درصد مخاطبان برای اولین بار از نمایشگاه بازدید می کنند.

بیش از 50 درصد این خریداران و فروشنده ها درسال آینده در نمایشگاه شرکت نخواهند کرد .

این موضوع ، فرصت بزرگی برای شرکت شما در نمایشگاه بین المللی است.

طبق تحقیقات احتمالا نماینده های فروش شما در سال قبل با 88 درصد از مخاطبان تماس نگرفته اند. بنابراین باید این مخاطبان را در جریان حضور در نمایشگاه قرار دهید.

روش های زیر را برای این کار پیشنهاد می کنیم :

  1. دادن آگهی در نشریه های مکتوب و الکترونیکی قبل از نمایشگاه و نشریه های بازرگانی صنعت نمایشگاهی.توضیح در مورد ویژگی های مهم فروش ( غرفه تان، محل و مسئول غرفه) را فراموش نکنید.آگهی قبل از نمایشگاه می تواند فعالیت غرفه تان را درنمایشگاه بیش از دوبرابر کند، از آن رو که 83 درصد بازدیدکننده ها به کمک تبلیغات پیش از نمایشگاه یا پیش نمایش ها برای بازدید خود برنامه ریزی می کنند.
  2.  تبلیغات دیگری ترتیب دهید تا محل غرفه شما و برنامه هایتان در طول مدت نمایشگاه مشخص شود. با تعریفی مناسب اهداف خود را منتقل کنید.به آن ها اطمینان دهید که در صورت کار با شما رضایت مندی کامل را خواهند داشت و ازخدمات پس از فروش و تخفیف ویژه نمایشگاهی و فروش بلند مدت بهره مند خواهند بود.

مطالب مرتبط با در چه نمایشگاه هایی باید شرکت کرد ؟ گام چهارم

در چه نمایشگاه هایی باید شرکت کرد ؟ گام اول

در چه نمایشگاه هایی باید شرکت کرد ؟ گام دوم

در چه نمایشگاه هایی باید شرکت کرد ؟ گام سوم

در چه نمایشگاه هایی باید شرکت کرد ؟ گام پنجم

 

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید