در چه نمایشگاه هایی باید شرکت کرد ؟ گام پنجم



در چه نمایشگاه هایی باید شرکت کرد ؟ گام پنجم

ارتباط قبل از برگزاری نمایشگاه با بازدید کنندگان ، مشتریان و خریداران وفادار سال های پیشین

یکی دیگر از نتایج تحقیقات در حوزه های نمایشگاه بین المللی این است که :  60 درصد از مخاطبان نمایشگاه در سال دوم نیز برای بازدید از نمایشگاه مراجعه می کنند.می توانید با درخواست ازبرگزارکننده نمایشگاه به فهرست واطلاعاتشان جهت ارسال دعوت نامه به خریداران محصولات نمایشگاه دسترسی پیدا کنید ، سپس می توانید با ارسال نامه های مستقیم به این خریداران بگویید که امیدوارید در نمایشگاه آینده آنها را ببینید. یک دعوت نامه مستقیم می تواند بازدید کنندگان غرفه شما را تا 53 درصد افزایش دهد.

ارسال مستقیم نامه به بازدید کننده های نمایشگاهی

ارسال کارت دعوت بیش از یک بار با عناوین مختلف احتمال حضور را به طور چشم گیری افزایش می دهد. بعلاوه با هر کارت دعوتی که می فرستید، نگاه خریدار به غرفه ی شما در نمایشگاه مثبت تر خواهد شد. ارسال محصولات خاص از دیگر شیوه های موثر در جلب مخاطب است. ارسال هدایای تبلیغاتی خاص که به شکلی نوآورانه همراه با کارت دعوت برای مخاطب نمایشگاهی ارسال شود یکی از این روش ها می باشد. محصولاتی  بی نظیر را انتخاب کنید ، در صورت امکان محصولی متفاوت با ایده های خلاقانه و یا مراسم قرعه کشی برای سفرهای سیاحتی انجام دهید و از آنها برای شرکت در قرعه کشی اسم نویسی کنید و به قید قرعه آنها را به همراه خانواده به یک سفر خاطره انگیز بفرستید.

تبلیغات برای جذب بازدید کننده در نمایشگاه

حضورتان در نمایشگاه به شما قدرت می دهد و به اعتبار شرکت تان می افزاید. با تلفن زدن به مشتری های موجود آنها را دعوت کنید ، این تماس های تلفنی شخصی تأثیر بسیار مثبتی دارد.

همچنین فرصت های تبلیغاتی متنوعی را ارزیابی کنید مانند : آگهی های مکتوب در نشریه های نمایشگاهی ، جراید وب سایت های شبکه های اجتماعی ، روزنامه های محلی و منطقه ای ، بیلبوردهای فضای باز، رادیو و تلویزیون ، بنرهای نصب شده در سراسر نمایشگاه ، آگهی های روی اتوبوس و غیره.

خبرنامه ها

خبرنامه های مکتوب یا الکترونیک، روش موثر دیگری برای تبلیغ غرفه تان در نمایشگاه است . مشتری های خاص شما به راحتی می توانند اطلاعات سودمند را مطالعه و کسب کنند. بر طبق پروفایل بازدیدکننده ها ، خبرنامه می تواند به زبان های مختلف باشد. با وجود این سعی کنید از تکنیک های افزایش سود استفاده کنید. خبرنامه، شرکت شما را در جایگاه کارشناس صنعت نمایشگاه قرار می دهد. فرستادن خبرنامه قبل و بعد از نمایشگاه به عنوان آخرین تبلیغ، تأثیرگذارتر است.

حمایت مالی

به منظور نشان دادن حمایت از نمایشگاه ، حمایت مالی (اسپانسر) راه موثری است. حمایت مالی سبب شهرت بیشتر شرکت شما می شود و مطمئن شوید که مخاطب خاص شما از حامی مالی بودن شما در نمایشگاه اطلاع دارد، زیرا این موضوع تعهد شما را به صنعت نمایشگاه به شکل روشنی نشان می دهد.

مطالب مرتبط با در چه نمایشگاه هایی باید شرکت کرد ؟ گام پنجم

در چه نمایشگاه هایی باید شرکت کرد ؟ گام اول

در چه نمایشگاه هایی باید شرکت کرد ؟ گام دوم

در چه نمایشگاه هایی باید شرکت کرد ؟ گام سوم

در چه نمایشگاه هایی باید شرکت کرد ؟ گام چهارم

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید