شرکت های غرفه ساز



شرکت‌های غرفه سازی نمایشگاهی

یک زمانی ‌بود که شاید تعداد نمایشگاه‌ هایی که در طول سال در سراسر کشور ما برگزار می‌شد، به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسید، ولی امروزه به رقمی حدود 300 نمایشگاه داخلی و خارجی نیز ممکن است برسد. برگزاری همین تعداد نمایشگاه زیاد موجب شده است که مؤسسه‌ هایی فعالیت در زمینه ساخت غرفه‌ نمایشگاهی را آغاز کنند.

اگر قصد شرکت در یک نمایشگاه بین المللی را دارید، باید برای ساخت غرفه خود به شرکت غرفه سازی نمایشگاهی مراجعه کنید. این شرکت‌ها بسته به اندازه‌ ای که شما برای خود در نظر گرفته‌اید و همچنین اهدافی که دارید، اقدام به طراحی غرفه برای شما می‌کنند. آنها با بازدید از محل و ارائه نمونه طرح به صورت سه بعدی و رفت و آمدهای لازم، خواهند توانست با شما به یک طرح و نظر مشترک برسند.

نکاتی در طراحی غرفه

برخی شرکت‌کننده‌ها در نمایشگاه به جای اینکه زمان و هزینه صرف طراحی غرفه کنند، از وسایلی که در انبار شرکت دارند استفاده می‌کنند. قطعاً به این ترتیب غرفه شکل و شمایل درستی پیدا نخواهد کرد. کار طراحی غرفه یک هنر و صنعت است که با سپردن آن به دست متخصصان این امر و حصول نتایج خوب در آخر نمایشگاه به شما اطمینان خاطر می‌دهد که کار درست را انجام داده‌اید. 

  • هرگز نباید به کار طراحی غرفه به عنوان یک کار تفننی نگاه کرد. باید این کار را جدی گرفت و در این صورت است که صاحب غرفه‌ حرفه ای خواهید شد که پذیرای بازدیدکنندگان بسیاری خواهد بود. ایده‌های خلاقانه در شأن شرکت شما، وجهه خوب و ماندگاری از شما در ذهن مشتریان ایجاد خواهد کرد.
  • در زمان طراحی غرفه باید مد نظر داشت که بازدیدکننده تمام جزئیات را می‌بیند و سر هم بندی سهل‌ انگارانه حتماً به چشم او خواهد آمد.
  • کارفرما را در انتخاب محصولاتی که قرار است در غرفه نمایشگاه عرضه کند، یاری نمایید و مشاوره‌های لازم را به او بدهید. با نشان دادن نمونه کارهای گذشته خود و نشان دادن تفکر مهندسی در طراحی غرفه، اطمینان او را جلب کنید تا دخالت کمتری در کار شما بکند و با خیال راحت به دنبال امور دیگر برود.
  • سیستم‌های پیش‌ساخته‌ای نیز وجود دارند که برخی استفاده از آنها را به شما توصیه می‌کنند. استفاده از آنها خوب است به شرط اینکه برای غرفه شما بومی سازی شوند و با فکر و هدف در نظر گرفته شوند.
  • طراحی غرفه و نورپردازی از اصول مهم در طراحی هستند. شاید باور آن سخت باشد، صداها و بوها هم از عوامل تأثیرگذار در غرفه هستند. انتخاب رنگ مناسب برای شما با در نظر گرفتن محصولات و اهداف شما باید صورت گیرد.  
  • یادتان باشد که با ورود بازدیدکننده به غرفه شما، چشم او با اشیا می‌چرخد. به همین دلیل، چیدمان باید با اصول و با در نظر گرفتن همین چرخش نگاه انجام شود. مهم است که ابتدا چه چیز دیده شود و نگاه بیننده به کجا ختم خواهد شد.‌
  • با استفاده از نورپردازی می‌توان به سادگی نگاه‌ها را متوجه و متمرکز کرد. درست است که زیبایی باید در طراحی مد نظر قرار گرفته شود، اما رعایت اصول به اندازه زیبایی اهمیت دارد.
  • نگران هزینه‌هایی که برای ساخت غرفه می‌کنید نباشید. اگر شما کارتان را بر طبق اصول انجام داده باشید، به طور قطع بازخورد آن برای شما انکارناپذیر است. مطمئن باشید خیلی بیشتر از آنچه هزینه کنید، سود به سوی شما روانه خواهد شد

شرکت های غرفه ساز

پیش از انتخاب شرکت‌ غرفه سازی نمایشگاهی تحقیق کنید و با آگاهی انتخاب کنید. تعداد این شرکت‌ها کم نیستند و بعضی از آنها قادر به انجام تمام کارها از طراحی تا اجرا هستند و برخی دیگر ممکن است تنها بخشی از کار را انجام دهند.

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید