طبقه بندی خریداران احتمالی نمایشگاه بین المللی



طبقه بندی خریداران احتمالی نمایشگاه بین المللی

بعضی شرکت ها از سیستم طبقه بندی خریداران احتمالی/ بالقوه استفاده می کنند که دو عنصر و متغیر مهم تأثیرگذار بر خریدار احتمالی در نمایشگاه بین المللی ، زمان و پول است.

مدت زمانی که طی آن بازدیدکننده، کالا یا خدماتی را می خرد اولین مورد قابل تأمل است تا شرکت شما بتواند به موقع پاسخگو باشد. مورد مهم بعدی مقدار پولی است که صرف خرید احتمالی می شود، چون این مسئله سیستم « مشخص می کند که شرکت شما برای جذب مشتری باید تا چه حد تلاش کند.

مساله مهم در طبقه بندی خریداران احتمالی نمایشگاه بین المللی :

  • خریدار احتمالی: پول زیاد، اما وقت کمی برای خرید دارد
  • خریدار احتمالی: پول کم و وقت کمی برای خرید دارد یا پول زیاد و وقت زیادی برای خرید دارد
  • خریدار احتمالی: پول کم، اما وقت زیادی برای خرید دارد

 

اطلاعات مکتوب را برای خریدار احتمالی ارسال کنید و یا نام آنها را به فهرست پستی اضافه کنید.

دلیل دوم طبقه بندی خریداران احتمالی نمایشگاه بین المللی :

دلیل دیگر برای فرآیند طبقه بندی صرفا این است : زمانی که نمایشگاه بین المللی به پایان می رسد و همه خسته اند،تنها خریداران احتمالی که شایسته ی توجه فوری هستند اولویت “الف” و به دیگران می توان اولویت “ب” اختصاص داد و در هفته های بعد زمانی که تیم نمایشگاهی به اندازه ی کافی استراحت کرده اند، رسیدگی کرد.

بسیاری از شرکت ها از سیستم های اینترنتی برای ارتباط با مشتری های احتمالی استفاده می کنند تا خریدارها/مشتری های احتمالی به درستی ثبت، دسته بندی و درخواست شان پیگیری شود.

از این سیستم ها اغلب برای تهیه ی نامه ی اتوماتیک و اطلاعات مربوط به قیمت و جلسات رو در روی بعدی با نمایندگان شرکت ها استفاده می شود.

نکته مهم :

مهم ترین مسئله اینست که : از مشتری های نمایشگاهی خود با خبر باشید تا توان سنجش موفقیت نهایی فروش و نتایج کلی نمایشگاه خود را داشته باشید.

این مسئله به شما در توجیه سرمایه گذاری های آینده برای نمایشگاه و همچنین مقایسه ی نتیجه ی نمایشگاه های مختلف کمک می کند.

این حقیقتی ثابت شده است: شرکت هایی که نتایج کارکرد خود را می سنجند، در فروش نمایشگاهی خود بسیار موفق تر هستند.

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید