غرفه سازی اوکتانورم



 

مشخصات غرفه سازی اوکتانورم ( مدولار )

یکی دیگر از انواع پارتیشن بندی های نمایشگاهی میتوان به غرفه سازی با سیستم های اوکتانورم اشاره کرد. این نوع غرفه سازی از نوع غرفه های آماده می باشد و اجزای آن به صورت پیش ساخته موجود می باشند که با سرهم کردن این تجهیزات میتوانت به غرفه های مورد نظر رسید.

غرفه سازی اوکتانورم ( مدولار ) به غرفه ای گفته می شود که ازسازه های آلومینیوم استاندارد هشت پر ساخته شده است .غرفه های اوکتانورم درتمامی نمایشگاه ها برای پارتیشن بندی غرفه ها ( در حالت استاندارد) استفاده می شود. دربرخی از نمایشگاهها که مشارکت کنندگان تمایلی به ساخت غرفه خود ساز (غرفه چوبی ) ندارند می توانند هنگام رزرو غرفه نمایشگاهی ، سفارش پارتیشن بندی غرفه خود را نیز به مسئول ثبت نام غرفه بدهند. ارتفاع استاندارد در غرفه سازی اوکتانورم ، 240 سانتیمتر می باشد.به غرفه سازی اوکتانورم ، غرفه سازی عمومی نیز گفته میشود.

برای داشتن غرفه ای حرفه ای و جذب بازدید کننده ، این نوع غرفه به هیچ عنوان پیشنهاد نمی گردد. برای داشتن فروش موفق در نمایشگاه و همچنین ارائه خدمات حرفه ای ، بهتر است از غرفه های چوبی یا همان غرفه های دست ساز استفاده گردد. این غرفه های بیشتر جهت شرکت های کوچک جهت پخش کاتالوگ و … استفاده میگردد.

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید