غرفه سازی ماکسیما



 

غرفه سازی ماکسیما

غرفه سازی ماکسیما یک غرفه سازی نمایشگاهی مدرن است که قابلیت استفاده بصورت چند باره وبرای ساخت پاویون ها ویا غرفه های گروهی رادارد.ساخت غرفه های با قابلیت باز و بسته شدن چند باره با سیستم ماکسیما علاوه بر زیبایی و استحکام بیشتر، میتواند امکانات انتخابی بیشتری رادر اختیار غرفه داران قراردهد.این نوع غرفه های( ماکسیما) می تواند درطرح های متنوع و متناسب با بودجه مشتری طراحی شود.

تمامی اجزا لازم برای یک غرفه نمایشگاهی مانند: میزهای اطلاعات، استند یا ویترین نمایش، انباری،وی آی پی، محصولات، ، بدنه ها، اتاق های مذاکره، المان های عمودی یا افقی، دیوارهای نور و بک لایت، و بسیار موارد دیگر را میتوان با این سیستم به انجام رساند وجلوه ویژه ای به غرفه ها داد.

غرفه سازی ماکسیما توانایی بسیار زیادی برای ساخت غرفه های خودساز با طراحی زیبا و ویژه دارد که بر اساس خواست غرفه می تواند باشد. این سیستم غرفه سازی امکان اجرای دیواره ها و سقف های متنوع و المان های جذاب رادارد. علاوه برامکان ساخت ویترین و استند، اجرای کنسول های مستحکم برای نمایش محصول روی دیواره ها، موجب صرفه جویی در هزینه و فضای غرفه میگردد.همچنین با این سیستم می توان دیواره های یکپارچه نسبتا بزرگی رابرای ارئه گرافیک یا برندینگ به کار گرفت.سازه های ماکسیما دارای زیرساخت مناسبی برای نورپردازی و استفاده از پروژکتور های متنوع بوده و امکان اجرای بکلایت های نسبتا بزرگ رادارا می باشد.بعلت استحکام وتنوع یراق های اتصال، می توان ماکسیما را به عنوان استراکچر اصلی غرفه به کار گرفت و تمامی سطوح و زوایای قابل دیدن رابا صفحات سفید یا رنگی، شیشه و یا گرافیک پوشش داد.

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید