غرفه سازی و خدمات غرفه آرایی



غرفه سازی و خدمات غرفه آرایی

خدمات قابل ارائه توسط غرفه سازان واجاره دهندگان تجهیزات نمایشگاهی

  • اجراى غرفه با سيستمهاى مدولار
  • اجرای غرفه با سازه های پیش ساخته ماکسیما
  • اجرای غرفه اسپیس فریم (Space Frame)
  •  طراحى و ساخت غرفه هاى چوبی
  •  اجاره تجهيزات غرفه (میز،صندلی،کانتر،ویترین،یخچال،آب سرد کن، تلوزیون و …)
  •  تشریفات غرفه ها و همایش ها

غرفه سازی و خدمات غرفه آرایی

غرفه اسپیس فریم (Space Frame) چیست؟

اسپیس فریم یک نوع سازه فلزی در رنگ های نقره ای و مشکی  است که با اتصال به هم (با استقاده از بست های استاندارد) با ابعاد متفاوت میتوان غرفه سازی انجام داد.این نوع غرفه ها عمدتا درفضای باز ویا نمایشگاه هایی که ماهیت اجناسی آن طوری است که نیاز به سازه ی مستحکم دارد استفاده می شود.غرفه ی اسپیس فریم عمدتا با چادرو یا برزنت مسقف شده ومیتوان دیواره های آنرا با پوشش چاپ بنر یا فلکس تزئین کرد. چنانچه غرفه سازی در فضای باز بوده و یا غرفه سازی مدولار به طور عموم استفاده شده باشد ، مشارکت کننده می تواند با ارائه درخواست غرفه خود ساز ازستاد برگزاری وطی مراحل قانونی وهمچنین عقد قرارداد بایکی ازشرکت های دارای گرید اقدام به برپایی غرفه با استفاده از سازه های اسپیس فریم خود کند.

غرفه خود ساز(غرفه چوبی) چیست؟

در سال های اخیر با توجه به رقابت و حضور شرکت های مطرح در اصناف مختلف هر یک از شرکت ها توجه خاصی به نوع حضور در نمایشگاه و تبلیغات برای حضوری درخور شأن مجموعه خود دارند. یکی از راه های موثر برای حضوری پر رنگ  و جذب مخاطب ، ساخت غرفه با طرحی خاص می باشد و همین امر باعث گرایش اکثر شرکت های بزرگ به ساخت غرفه های چوبی با طرح های متنوع به روز و زیبا گردیده است. تفاوت این نوع غرفه سازی با غرفه سازی پیش ساخته که در بالا توضیح داده ایم این است که غرفه سازی چوبی با توجه به استفاده از نئوپان و ام دی اف (MDF) و بعضا آهن میتوان بدون محدودیت (البته در چارچوب قوانین نمایشگاه) از طرحها و رنگهای مختلف استفاده کرد طوری که طرح گویای زمینه و نوع فعالیت و سلیقه مشتری باشد.

نحوه سفارش غرفه سازی چوبی

برای غرفه چوبی ابتدا مشارکت کننده با یکی از شرکت های دارای گرید وارد مذاکره شده و فرم مربوط به غرفه سازی راتکمیل و بهمراه پلان غرفه برای آن شرکت ارسال می نماید.مرحله بعدی ارائه طرح توسط شرکت غرفه ساز با توجه به اطلاعات مندرج درفرم می باشد.در صورت تایید طرح و توافق طرفین ، قرارداد منعقد و پس از اخذ مجوز از ستاد مربوطه مراحل ساخت انجام می شود.در این نوع غرفه سازی عمدتا تجهیزات مربوط به غرفه از قبیل مبل ، میز ، صندلی و غیره در طرح منظور و توسط شرکت غرفه ساز تامین می گردد.

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید