موفقیت در نمایشگاه بین المللی 3



موفقیت در نمایشگاه بین المللی

زمینه های اطلاعاتی مورد نیاز تجار شرکت کننده در نمایشگاه های خارج را می توان به سه طبقه تقسیم کرد :

  • اطلاعات در مورد کالاهای قابل عرضه
  • اطلاعات عمومی در زمینه ی وضعیت سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی کشور موردنظر
  • اطلاعات در مورد کالا ، که از طریق حضور در بازار هدف به دست خواهد آمد

 مکان برپایی نمایشگاه برای موفقیت در نمایشگاه بین المللی :

نظربه اینکه نمایشگاه محل تبادل کالاهای صنعتگر و تولیدکننده با بازرگانان، صادرکنندگان و مصرف کنندگان و محل عرضه و تقاضا است مکان آن از اهمیت خاصی برخوردار است. خصوصیاتی از قبیل سالن های مجهز و مدرن، محوطه ی زیبا و آرام بخش، داشتن تالار اجتماعات و کنفرانس ها، امکانات خدماتی و رفاهی مناسب، نزدیکی به بزرگراه ها و جاده های مواصلاتی که موجب شود که بازدیدکنندگان به راحتی تمایل به حضور در نمایشگاه را پیدا کنند.

حمایت دولت :

از عوامل تاثیر گذار در موفقیت هر نمایشگاهی حمایت های اصولی و درست از طرف دولت چه از بعد سیاسی در دیگر کشور ها با همکاری سفارت جمهوری اسلامی و رایزن بازرگانی مقیم و چه حمایت های مالی از قبیل یارانه ی حضور در نمایشگاه ها و بازار هدف و اختصاص جوایز صادراتی است.

حداکثر بهره برداری از زمان برای موفقیت در نمایشگاه بین المللی :

با توجه به این که زمان هر نمایشگاه بین المللی محدود است (حداکثر ۵ روز) شرکت کننده باید بتواند از زمان محدود برای رسیدن به اهداف خود حداکثر استفاده را بکند و نسبت به واکنش خریداران بالقوه در

ارتباط با کالای عرضه شده آگاه شود.

شرکت در نمایشگاه :

شرکت در یک نمایشگاه تجاری، نخستین گام یا مرحله ای است که برای پیمودن خط سیر طولانی توسعه ی تولید، خدمات و دستیابی به بازارهای جدید، باید طی کرد. نتایج نمایشگاه باید پیگیری و تماس های تجاری و ارتقای کیفیت کالا و نیازهای مشتریان برآورده شود.

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید