نقش نمایشگاه ها در رقابت سالم



نقش نمایشگاه ها در رقابت سالم

در دنیای امروز، رقابت سازنده و سالم، یكی از مهم ترین عوامل توسعه و پیشرفت ملتهاست.

رقابت پذیری به كشورها امكان می دهد در عرصه تجارت پیشتاز باشند، بنیه اقتصادی خود را تقویت كنند، و به جایگاه رفیع تری در اقتصاد جهانی دست یابند.

در یك نمایشگاه اختصاصی یا بین المللی رقابت نقش مهمتری در موفقیت یا شكست یك شركت، بنگاه یا موسسه ایفا می كند .

طراحی و کیفیت بالا :

كشوری كه از وجود طراحان ماهر، كارآزموده و مبتكر برای ساخت غرفه و دكوراسیون آن استفاده می كند، بازدیدكنندگان بیشتری را به غرفه خود جذب خواهد كرد. هنگامی كه دهها موسسه تولیدی فرضا انواع لوازم خانگی خود را در یك نمایشگاه تخصصی در معرض دید بازدیدكنندگان قرار می دهند هر واحد تولیدی كه محصول عالی تر، دارای كیفیت بهتر و قیمت مناسب تری ارائه داده باشد یا كالاهای كیفی خود را با شرایط مناسب، معقول و منصفانه تری به خریداران بالقوه پیشنهاد نماید شانس بیشتری برای عقد قرارداد با طرفهای تجاری آتی خود خواهد داشت.

شركتهایی كه نیروهای كارآمدتری را برای مدیریت غرفه و اداره بخشهای آن و پاسخگویی به بازدیدكنندگان تربیت و اعزام نمایند و كیفیت كالاها و خدمات آنها مطلوب تر باشد شانس بیشتری برای موفقیت در نمایشگاه ها و برتری یافتن بر رقبای تجاری خود  دارند.

نمایشگاه ها، اعم از نمایشگاه های بین المللی، اختصاصی یا تخصصی عرصه كاملی برای رقابت بین كشورها، شركتها و موسسات داخلی، منطقه ای و بین المللی هستند و این رقابت در همه زمینه ها به وضوح به چشم می خورد

  • رقابت در طراحی غرفه و غرفه سازی
  • رقابت در نمونه های عرضه شده از كالاهای همگن
  • رقابت در نحوه پذیرایی از بازدیدكنندگان
  • رقابت در كیفیت تبلیغات و مواد تبلیغی
  • رقابت در انتخاب محل غرفه و متراژ آن
  • رقابت در قیمت، تخفیفات اعطایی، شرایط فروش

به طور كلی رقابت سالم و سازنده كلید موفقیت در فعالیتهای تجاری و صنعتی و حضور در نمایشگاههاست كه مهمترین ابزار بازاریابی در جهان امروز به شمار می رود.

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید