نمایشگاه بین المللی اسباب بازینمایشگاه بین المللی شهر بازی و سرگرمینمایشگاه بین المللی صنعت بازی و سرگرمی

1397/11/10

شروع نمایشگاه

1398/11/14

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی نورنبرگ

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان، برگزاری نمایشگاه بین المللی اسباب بازی نورنبرگ از تاریخ 10 الی 14 بهمن 1397 در نمایشگاه بین المللی نورنبرگ انجام شد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی اسباب بازی نورنبرگ

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی اسباب بازی نورنبرگ (ارائه محصول)

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان، برگزاری نمایشگاه بین المللی اسباب بازی نورنبرگ از تاریخ 10 الی 14 بهمن 1397 در نمایشگاه بین المللی نورنبرگ انجام شد.

نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ (Spielwarenmesse) مکانی است که در آن بازارهای بین المللی اسباب بازی گرد هم می آیند: برندهای معروف، مخترعان اسباب بازی، شرکت های تازه تاسیس با ایده های جدید، زنجیره های بزرگ خریداران، خرده فروشان مستقل و حجم بالایی از نمایندگان رسانه ها این نمایشگاه آلمان را به یکی از مهمترین رویدادهای صنعت اسباب بازی تبدیل می کنند.

با حضور در نمایشگاه بین المللی اسباب بازی نورنبرگ دستاوردهایی فراتر از اسباب بازی داشته باشید. نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ محصولات مختلفی از جمله لوازم بازی مخصوص نوزاد، محصولات خاص سبک زندگی، لوازم مدرسه و لوازم تحریر، لوازم مخصوص فضای باز، لوازم جشن و آتش بازی و بسیاری محصولات دیگر را به نمایش خواهد گذاشت.

شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام کالا تکمیل کننده استراتژی و طیف محصولاتتان است. نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ تنها رویدادی است که منتخبی منحصر به فرد از منابع و عرضه کنندگان اساب بازی را برای همه ارائه می نماید.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی اسباب بازی نورنبرگ

گروه محصولات نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ ٢٠١٨:

  • ماکت ها، سرگرمی:

گروه ماکت ها و سرگرمی دارای برخی از قوی ترین بخش های خرید و فروش در صنعت است. رهبران بازار، طیف گسترده ای از محصولات با درجه تکنولوژی کم تا زیاد را برای هر دو گروه از علاقمندان آماتور و حرفه ای در نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ به نمایش می گذارند.

  • کالاهای مدرن و امروزی:

اسباب بازی های با طراحی زیبا، به روز و همراه با تزئینات مختص کودکان بخش جدایی ناپذیری از فروش و مغازه های اسباب بازی محسوب می شوند، زیرا بسیاری از کالاهای مصرفی، سبک زندگی فردی و روند فعلی، از عاملان تعیین کننده مشتریان اسباب بازی به شمار می آید. وجود کالاهای مدرن و امروزی در نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ به شما فرصت کشف مخاطبان و بازارهای جدید برای یک گروه کالا را به وجود می آورد.

  • عروسک ها و اسباب بازی های نرم:

نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ جایگاه ایده آلی برای شرکت های سنتی و تازه وارد جهت ارائه عروسک و اسباب بازی های اسفنجی برای جذب حداکثر توجه فراهم می کند. در این نمایشگاه شما انواع عروسک های کلاسیک و مدرن، حیوانات تو پر و لوازم جانبی و همچنین مجوز و محصولات طراحی شده را می یابید. نورنبرگ برای بیش از ٣٠ درصد از غرفه داران، تنها نمایشگاهی است که در آن محصولات خود را به نمایش می گذارند.

  • کالاهای مربوط به کودک و نوزاد:

نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ علاوه بر اسباب بازی مخصوص کودکان، طیف گسترده ای از محصولات مربوط به نوزادان و شیرخواران را ارئه می دهد. فروش محصولات مربوط به نوزادان در بسیاری از فروشگاه های اسباب بازی، روند رو به رشدی را تجربه می کند. کیفیت، انگیزش و ایمنی از موارد مهم در نوآوری محصولات به شمار می آیند.

  • اسباب بازی و صنایع دستی چوبی:

تولیدکنندگان اسباب بازی ها با استفاده از طراحی، مواد با ثبات و پایدار و همچنین مفاهیم آموزشی، نشان می دهند که استفاده از مواد طبیعی در حال رواج یافتن است. اسباب بازی های چوبی برخی از مهم ترین عناصر رشد در اوایل دوران کودکی محسوب می شوند. نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ نه تنها اسباب بازی های چوبی کلاسیک را در معرض نمایش می گذارد، بلکه بستر مناسبی برای غرفه داران صنایع دستی به شمار می آید.

  • اسباب بازی های فنی، اسباب بازی های آموزشی، اسباب بازی های اکشن:

نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ، گسترده ترین محصولات از مارک های بزرگ در بخش اسباب بازی و تعدادی از قوی ترین بخش های بازار اسباب بازی را از سراسر جهان گرد هم می آورد. این خدمات عبارتند از بسته های لوازم ساخت و ساز و اسباب بازی های سیستمی برای بازی های نقش پذیر. همه رهبران بازار در حیطه این محصولات به طور منظم در نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ شرکت می کنند.

  • ورزش، اوقات فراغت، فضای باز:

با افزایش آگاهی از حرکت و مهارت های حرکتی کودکان، اسباب بازی های مختص فضای باز بیشترین خرید را در تجارت اسباب بازی در میان خریداران این محصولات به خود اختصاص می دهد. ورزش و اسباب بازی های مربوط به فضای باز در سطح جهان رو به رواج است و اغلب برای تمام بخش های این صنعت الهام بخش به شمار می رود. محصولات کلاسیک محبوب و همچنین محصولات نوآورانه برای بازی های فعال را می توان درنمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ یافت.

  • محصولات مرتبط با جشن ها، کارناوال، آتش بازی:

مردم در سراسر جهان، علاقمند به مهمانی گرفتن و پوشیدن لباس های ویژه در زمان های مختلف هستند و نقش بازی کردن چیزی است که کودکان هر روز انجام می دهند. در حال حاضر محصولات مرتبط با جشن و کارناوال درآمد قابل توجهی در تمام طول سال را به خود اختصاص می دهد. البته، لوازم آتش بازی و فروش موشکواره ها در شب سال نو و تعطیلات مختلف ملی فروش ویژه ای دارند.

تولید کنندگان به طور سنتی به فروش لباس های خاص، تزیینات، راکت ها و موارد دیگر از طریق نمایشگاه تجاری اسباب بازی مبادرت می کنند. به همین دلیل است که نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ به عنوان مهم ترین رویداد برای همه تامین کنندگان شناخته شده و رهبران بازار در نظر گرفته می شود.

  • مدل های راه آهن و لوازم جانبی:

محصولات مرتبط با مدل های راه آهن و لوازم جانبی آن مردمان تمام نسل ها به ویژه شیفگان این حوزه را به خود مجذوب می کند. علاوه بر مدل هایی که ساخته دست کارشناسان است، کلکسیون داران، مبتدیان و تولید کنندگان نیز به طور فزاینده ای در حیطه کاری کودکان مشغول به کارند. تمام رهبران بازار در این زمینه به طور منظم در نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ محصولات خود را نمایش می دهند.

  • محصولات مرتبط با مدرسه، لوازم التحریر، طراحی های خلاق:

قلاب دوزی، نقاشی، خلاق بودن: روند ساخت کاردستی منجر به افزایش تقاضا برای عرضه صنایع دستی و دستورالعمل های آن در میان تمام گروه های سنی شده است. خرده فروشان اسباب بازی به عنوان یکی از کانال های توزیع اصلی، از این شور و شوق سود می برند. تجهیزات آموزشی، کیف مدرسه و لوازم التحریر نیز برخی از قوی ترین فروشندگان فصلی هستند.

  • بازی، کتاب، ابزار های تعلیمی، آزمایشگاهی و چند رسانه ای:

ناشران بازی ها همیشه با بازی های جدید و ابتکاری خود به میدان می آیند و به طور فزاینده ای از ویژگی های توابع دیجیتال موجود در تبلت ها و گوشی های هوشمند استفاده می کنند. درآمدی قوی نیز از طریق کتاب های کودکان و نوجوانان ایجاد می شود. تولید کنندگان اسباب بازی و خرده فروشان با محصولاتی که ترکیبی از یادگیری و آزمایش است در حال بهره برداری از این روال هستند.

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی اسباب بازی نورنبرگ (ارائه محصول)

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی اسباب بازی با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی اسباب بازی نورنبرگ و رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش لوازم بازی مخصوص نوزاد، محصولات خاص سبک زندگی، لوازم مدرسه و لوازم تحریر، لوازم مخصوص فضای باز، لوازم جشن و آتش بازی کمک می کند که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی اسباب بازی نورنبرگ

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

تقویم نمایشگاه بین المللی نورمبرگ ( نورنبرگ )

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی اسباب بازی

نمایشگاه بین المللی کودک، نوجوان، بازی و سرگرمی (MIR DETSTVA) مسکو روسیه مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی مسکو

1403/07/03   الی   1403/07/06

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی

نمایشگاه بین المللی کاردستی و سرگرمی آلمان فرانکفورت

محل نمایشگاه های بین المللی فرانکفورت

1403/11/10   الی   1403/11/13

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی

نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان اصفهان

نمایشگاه بین المللی اصفهان

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی

نمایشگاه بین المللی تجهیزات شهربازی استانبول ترکیه (Tuyap Fair center)

نمایشگاه بین المللی استانبول - (Tuyap Fair center)

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی

نمایشگاه بین المللی تفریحات و سرگرمی امارات متحده عربی- دبی

نمایشگاه بین المللی دبی

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی

نمایشگاه بین المللی کودک، نوزاد و مادر ترکیه، استانبول (CNR Fair Center)

نمایشگاه بین المللی استانبول - مرکز نمایشگاهی CNR

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی

نمایشگاه بین المللی کودک و نوجوان روسیه مسکو

نمایشگاه بین المللی روسیه مسکو

1402/07/05   الی   1402/07/08

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی نورنبرگ

آدرس :