نمایشگاه بین المللی اسباب بازینمایشگاه بین المللی شهر بازی و سرگرمینمایشگاه بین المللی صنعت بازی و سرگرمی

1397/04/12

شروع نمایشگاه

1398/04/15

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی تخصصی تیراندازی، دارت، تیر و کمان، پینت بال و لیزرتگ شهرآفتاب

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان، برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی تیراندازی، دارت ، تیر و کمان، پینت بال و لیزرتگ شهرآفتاب از تاریخ 12 الی 15 تیر 1397 در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب انجام شد.

ثبت نام در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی تیراندازی، دارت ، تیر و کمان، پینت بال و لیزرتگ شهرآفتاب

غرفه سازی در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی تیراندازی، دارت ، تیر و کمان، پینت بال و لیزرتگ شهرآفتاب

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان، برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی تیراندازی، دارت ، تیر و کمان، پینت بال و لیزرتگ شهرآفتاب از تاریخ 12 الی 15 تیر 1397 در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب انجام شد.

تیر اندازی

ورزش تیراندازی یک ورزش رقابتی بر اساس دقت و سرعت است که به وسیله سلاح (تفنگ، تپانچه و ساچمه‌زن) انجام می‌شود.

این ورزش در رده‌ها و رشته‌های مختلف و در سه وضعیت خوابیده، نشسته و ایستاده برگزار می‌شود.

تیراندازی از ورزش‌های اصلی بازی‌های المپیک است و از اولین  دوره آن یعنی ۱۸۹۶ میلادی برگزار شده است.

به شکل خلاصه می توان گفت که تیراندازی چند اصل دارد که در همه ی رشته ها (حتی تیراندازی با کمان) این اصول برقرار هستند و برای اجرای هر اصل فنونی پیشنهاد شده که از رشته ای به رشته ی دیگر ممکن است تفاوت داشته باشند.

اصول پذیرفته شده در تیراندازی عبارتند از :
اصل ایمنی (Safety)
اصل حالت گیری یا وضعیت گیری (Positioning)
اصل نگهداری سلاح (Holding)
اصل نشانه روی (Aiming)
اصل تنفس (Breathing)
اصل ماشه کشی (Triggering)
اصل عملیات تکمیلی (Follow Through)

ثبت نام در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی تیراندازی، دارت ، تیر و کمان، پینت بال و لیزرتگ شهرآفتاب

غرفه سازی در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی تیراندازی، دارت ، تیر و کمان، پینت بال و لیزرتگ شهرآفتاب

بسته به نوع رشته ای که کار می شود، فنون  گوناگونی برای اجرای بهتر هر اصل، به مرور زمان تجربه و پیشنهاد شده اند و هم اکنون نیز مربیان این فنون را آموزش می دهند. با توجه به این که رشته های تیراندازی ورزشی همچنان در حال پیشرفت هستند و با روشهای علمی روی این پیشرفتها کار می شود، فنون نیز ممکن است دستخوش تغییراتی گردند. مسلما هرچه مربی با علم روز تیراندازی آشناتر باشد، تیراندازش هم از فنون تازه تری می تواند بهره ببرد.

ورزش تیراندازی که دهها رشته رسمی و تعدادی رشته غیررسمی دارد یکی از متنوعترین و مدال آورترین رشته های ورزشی است که در عین حال جذابیتهای خاص خود را در هر شاخه و گرایشی دارد.

ورزش مطرح و ارزشمند تیراندازی که کسب مهارت در آن، مستلزم آمادگیهای جسمی، روحی، تاکتیکی و تکنیکی می‌باشد، با توجه به ابعاد مختلف اثر گذار، نیازمند آموزشی جامع و چند بعدی است که در کنار مباحث فنی و توانائیهای جسمی باید به عناصر فکری نیز تاکید گردد.

بی تردید بهره گیری از تجربیات و علوم دیگر کشورها و اندیشمندان داخلی در عرصه ورزش تیراندازی و ارائه آن بصورت جزوات آموزشی، می‌تواند به بالندگی و پیشرفت این ورزش کمک شایانی نماید و البته هرگونه حرکتی در این جهت قابل احترام و پر اهمیت باشد.

دارت

ورزش دارت را باید یکی از شاخه‌های ورزش و حتی آمادگی نظامی دانست که به نوعی آن را یک هنر می‌دانند: هنر پرتاب دارت.

اما امروزه دارت از یک بازی تفننی پا را فراتر گذاشته و هم‌اینک چیزی حدود ۱۹۰۰ قانون در خصوص این ورزش تبیین شده ‌است. اندازه بورد به شکل استانداردی تعیین شده و حتی سایز دارت‌ها هم ثابت است.

ورزش دارت، ورزش ساده‌ای است؛ ولی این کافی نیست که فقط وسط تخته دارت را هدف قرار دهیم و پرتاب کنیم، بلکه تخته دارت ۶۲ قسمت برای امتیاز دارد که هر کدام به نوبه خود از حساسیت بالایی برخوردار است. خوشبختانه شرایط و جذابیت این رشته به گونه‌ای است که تمامی اقشار جامعه می‌توانند به آن بپردازند، پیر تا جوان، دختر و پسر و حتی افراد معلول، جانبازان و یا ناشنوایان هم می‌توانند به عنوان یک حرفه، یک ورزش و یا یک تفریح سالم با خیالی آسوده و برای رفع استرس انجام دهند.

این یک بازی تک نفره است و نزدیک به 300 دارت انداز فعال در کشور وجود دارند.

لیگ برتر به صورت منظم و در سطح بالایی برگزار می‌شود که در بین بانوان 4 ورزشکار و در بخش آقایان یک نفر در لیگ برتر فعال است و بیش از 200 ورزشکار سازمان یافته داریم.

تمامی وسایل دارت به جز صفحه دارت با کیفیت خوبی در ایران تولید می‌شود و در زمینه واردات صفحه دارت نیز مشکلی نداریم. امیدوارم بتوانیم با روند خوبی که داریم به مرحله‌ای برسیم که تمامی وسایل را بتوانیم در ایران تولید و با قیمت مناسبی در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.

تیر و کمان

راندازی با کمان باعث ایجاد حس اعتماد به نفس و احساس موفقیت در کماندار میشود. هنگامی که شما در چالش غلبه بر چیزی هستید، تمام فکر و جسم شما درگیر آن میشود و هنگام غلبه بر آن به احساس موفقیت میرسید.

تیراندازی با کمان در۲ رشته کمان های کامپوند، ریکرو و سنتی برگزار میگردد.

به طور کلی فواید تیراندازی با کمان به شرح زیر است:

1- ورزشی است برای همه افراد حتی افراد معلول. 2- هم ورزش است هم تفریح. 3- باعث بهبود تمرکز می شود. 4- باعث افزایش قدرت صبر در انسان می شود. 5- اگر برای تفریح باشد ورزش نسبتا ارزانی است.

 پینت بال

بازی رنگ اندازی یک نوع ورزش گروهی است که به طور کلی دو گروه از بازیکنان سعی در حذف یک دیگر با گلوله‌های رنگی می‌کنند.

ورزش پینت بال یک توپ(گلوله) ژلاتینی است که داخل آن با رنگ خوراکی پر شده است و پس از شلیک توسط تفنگ (مارکر مخصوص این ورزش) و برخورد به هدف ترکیده و رنگ آن پخش می شود که این نشانه مورد هدف قرار گرفتن است.

در حال حاضر، بیش از پانزده سال است که پینت بال به طور رسمی بازی می شود و بیش از ۵ سال است که به کمیته بین المللی المپیک معرفی شده است تا در بازی های المپیک به عنوان ورزشی جدید وارد گردد. فرم جدید پینت بال در کمیته بین المللی المپیک تحت نام x-ball می باشد.

این ورزش جذاب، در کشور ما سابقه ای در حدود ۱۵ سال دارد و هر روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود و در سطح حرفه ای هم در ایران بسیار پیشرفت داشته به طوری که لیگ حرفه ای این ورزش در ایران از سال ۱۳۸۸ تاسیس شده و تیم داتیس از ایران به عنوان تیم ملی در ۴ دوره متوالی قهرمان آسیا شده و در مسابقات بین قاره ای که در فرانسه برگزار شد نیز توانستند به مقام پنجم دست پیدا کنند. زمین های پینت بال مختلفی در ایران وجود دارند که به سرعت در تمامی استان ها شاهد تاسیس باشگاه های پینت بال هستیم. نخستین باشگاه در ایران به نام پینت بال ماتریکس در سال ۸۱ ساخته شد که بزرگترین زمین پینت بال سر پوشیده جهان است.

تا موقعی که موارد ایمنی بازی پینت بال رعایت شود این بازی بسیار ایمن است. نتایج شرکت های بیمه نشان می دهد که پینت بال از گلف، تنیس، شنا، و خیلی ورزش های مرسوم دیگر دنیا بی خطرتر است.

پینت‌بال تنها ورزش دنیاست که در تمام طول مدت بازی در بدن بازیکن، آدرنالین ترشح می‌شود، در حالی که پای او بر زمین است و هیچ خطر جانی‌ای وی را تهدید نمی‌کند.

پینت بال در جهان امروز:

این ورزش اخیراً در جهان به عنوان چهارمین ورزش پرتحرک محسوب می شود و حتی از اسنو بورد نیز جلوتر زده است.

یک آمار مختصر از ورزش پینت بال این چنین نشان می دهد تنها در امریکای شمالی تعداد ۱۴۰۰ زمین پینت بال وجود دارد و تیم های فعال نیز حدود ۷۶۰۰ تیم می باشد. تعداد ۳۲۵ لیگ مسابقه نیز در امریکای شمالی وجود دارد و بیش از ۱۶ مجله تخصصی و ۵۰۰۰ وب سایت مخصوص پینت بال راه اندازی شده است.

این ورزش در سطح دانشگاه ها هم طرفداران بسیاری دارد به گونه ای که ۱۷۵ دانشگاه در جهان، مجهز به باشگاه پینت بال می باشند. هم اکنون ورزش پینت بال در بیش از ۱۴۰ کشور جهان بازی می شود و تقریبا ۱۶ میلیون ورزشکار به این رشته ورزشی مشغول می باشند.

تقريبا در كليه كشورهای اروپایی چه غربی (به خصوص فرانسه و انگلستان) و چه شرقی(به خصوص روسيه) فدراسيون پينت بال تاسيس و در هر كشور ليگ و مسابقات منظم داير گرديده است.

درآمريكای شمالی بالغ بر هفت ميليون نفر به طور منظم و پيوسته پينت بال بازی می كنند و مهم ترين ليگ و حتی تورنمنت های جهانی را برگزار می نمايند.

در آمريكای جنوبی، كشورهایی نظير برزيل، شیلی، آرژانتين، ونزوئلا، و … پينت بال به صورت جدی دنبال می گردد؛ دو كشور اول، دارای فدراسيون مستقل و باقی، تحت نظر فدراسيون ورزش های همگانی بوده ولی همگی دارای تيم ها و ليگ های معتبر می باشند.

در قاره آفريقا، كشور آفريقای جنوبی پيشگام اين ورزش بوده و در قاره كهن آسيا كشور های چين، كره جنوبی و ژاپن زودتر از سايرين به آن پرداخته اند و در طی سال های اخير با برگزاری مسابقات آسيايي در كشورهای مالزی، تايوان و تايلند، مقدمات تشكيل اتحاديه پينت بال آسيا نيز فراهم شده است.

در همسایگی كشور ما، تركيه و امارات عربی متحده نیز ورزش پينت بال پرطرفدار و در حال گسترش می باشد.

نخستین باشگاه پینت‌بال در ایران با نام پینت‌بال ماتریکس به همت وی در مجموعه ورزشی انقلاب ساخته شد که بزرگ‌ترین پینت‌بال سرپوشیده جهان نیز هست. با احداث باشگاه پینت‌بال توچال در سال ۱۳۸۴، به‌عنوان اولین زمین مسابقاتی در ایران، شرایط برای حضور تیم کشورمان در رقابت‌های آسیایی فراهم شد.

با تلاش علاقه‌مندان به این ورزش، هم‌اکنون بیش از ۷۵ باشگاه ورزشی پینت‌بال در سطح ۱۶ استان در ایران فعالیت دارند که در این بین استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و خوزستان از فعالیت چشمگیری برخوردار هستند.

لیزرتگ

لیزرتگ یک بازی گروهی همانند پینت بال است (به همین دلیل در ایران به آن پینت بال لیزری هم گفته می شود) در آن بازیکنان به جلیقه (یا هدبند الکترونیکی) مجهز هستند و با تفنگ مخصوص یکدیگر را هدف قرار می‌دهند با این تفاوت که برخورد فیزیکی انجام نمی گیرد و ایجاد درد و ناراحتی نمی کند. نحوه بازی تا حد زیادی به تجهیزات بازی و ساختار انتخابی بازیکنان بستگی دارد.

 می‌توان لیزرتگ را بعنوان ورزشی تیمی یا انفرادی یا فعالیتی تفریحی تعریف نمود که در آن هر بازیکن تلاش می‌کند برای کسب امتیاز با اسلحه لیزری به اهدافی مختلف شلیک کند و بطور معمول تجهیزات مورد استفاده توسط بازیکنان از تکنولوژی مادون قرمز بهره می‌برد. جلیقه‌ای که توسط هر بازیکن پوشیده می‌شود مجهز به سنسورهای حساس به مادون قرمز بوده و گاهی نیز سنسورهایی در محل‌های مختلف زمین بازی جهت فعال یا خنثی نمودن اهدافی از قبیل بمب یا مین تعبیه می‌شود.

 لیزرتگ از زمان تولد خود در سال ۱۹۷۹ میلادی در دو سبک سالن سرپوشیده و فضای باز، بازی می‌شود. این ورزش میان طیف گسترده‌ای از سنین مختلف محبوبیت دارد و در مقایسه با پینتبال، به دلیل اینکه در لیزرتگ از پرتابه‌های فیزیکی استفاده نمی‌شود بدون درد بوده و حتی در نسخه‌های بازی در فضای سرپوشیده خطرات فیزیکی به حداقل می‌رسد، چرا که اکثر باشگاه‌ها دویدن، بازی خطرناک و سر و صدا کردن نامعمول را ممنوع کرده‌اند.

سیستم کارکرد تفنگ لیزرتگ مبتنی بر ارسال اطلاعات از طریق نور مادون قرمز می باشد. اطلاعات از طریق فرستنده مادون قرمز که بر روی تفنگ قرار گرفته به سمت حریف فرستاده میشود و در صورت اصابت توسط گیرنده مادون قرمز که بر روی جلیقه یا هدبند قرار گرفته دریافت می شود. این اطلاعات سپس توسط میکروکنترلر های موجود در تفنگ پردازش شده و اطلاعات لازم نظیر تعداد دفعات برخورد در حافظه موجود در برد الکترونیکی ذخیره می شود. علت نامگذاری آن به لیزرتگ استفاده از نور لیزر تنها برای نشانه‌گیری است .

سیتسم های گوناگونی برای بازی لیزرتگ یا پینت بال لیزری طراحی شده است که بعضی بسیار پیشرفته و گران قیمت هستند و نیاز به زمین بازی و تجهیزات دیگری دارند. هدف ما از طراحی و تولید تفنگ لیزرتگ ساده سازی آن با حفظ کارکرد مورد نیاز و در نتیجه کاهش قیمت و امکان بازی برای افراد مختلف شامل کودکان، نوجوانان و بزرگسالان بوده است.

لیزرتگ معمولا با سبک‌های متفاوتی بازی می‌شود. بعضی از معمول‌ترین آن‌ها عبارتند از:

• سبک تک به تک که در آن یک بازیکن در مقابل یک بازیکن دیگر قرار می‌گیرد.
• سبک گروهی که در آن گروهی از بازیکنان در مقابل گروهی دیگر قرار می‌‌گیرند.
• سبک مرکز که در آن دستگاه‌هایی با عنوان مرکز قرار دارند و بازیکنان با هدف قرار دادن آن‌ها امتیاز کسب می‌کنند.

جالب است بدانید که لیزرتگ بعلت هیجانات و فعالیت بالای بدنی آن یکی از ده ورزش برتر هوازی از نظر کالری سوز بودن محسوب می گردد.

زیرگروه نمایشگاه

الف) تیراندازی

1- تولیدکنندگان- واردکنندگان و صادرکنندگان مربوطه

2- کمیته های آموزشی

3- باشگاه های تیراندازی

4- فدراسیون

5- کلوب های تیراندازی

6- انجمن ها و اتحادیه های مربوطه (اتحادیه بین المللی ورزش تیراندازی و …)

7- سازمان های مربوطه

8- آموزشگاه ها

9- لوازم و تجهیزات (تجهیزات جانبی تیراندازی- لباس و کفش و دستکش تیراندازی- عینک مخصوص تیراندازی- گوشی و کلاه مخصوص تیراندازی- ساچمه ورزشی- کیس حمل سلاح- سیبل- دستگاه سیبل کش- سلاح- بند تفنگ و…)

ب) دارت

1- تولیدکنندگان- واردکنندگان و صادرکنندگان مربوطه

2- کمیته دارت

3- باشگاه ها و سالن ها و مجموعه های ورزشی دارت

4- فدراسیون

5-  آکادمی دارت ایران

6- آژانس بازاریابی دیجیتال دارت

7- انجمن های مربوطه

8- سازمان های مربوطه (سازمان ورزش شهرداری استان ها)

9- فروشگاه های اینترنتی

10- آموزشگاه ها (آموزش دارت- دوره های مربی گری دارت و …)

11- لوازم و تجهیزات (تخته دارت- تیردارت- پایه- شفت دارت- پر دارت- لوازم جانبی دارت- تعمیر تجهیزات و…)

پ) تیر و کمان

1-  تولیدکنندگان- واردکنندگان و صادرکنندگان مربوطه

2- کمیته های آموزشی

3- باشگاه های تیراندازی

4- فدراسیون

5- کلوب های تیراندازی

6- انجمن ها و اتحادیه های مربوطه (انجمن تیراندازی با کمان و …)

7- سازمان های مربوطه

8- آموزشگاه ها (آموزش تیراندازی- آموزش ساخت تیر و کمان- موسسات و مراکز آموزشی و …)

9- لوازم و تجهیزات (تجهیزات جانبی تیراندازی- لباس و کفش و دستکش تیراندازی- عینک مخصوص تیراندازی- گوشی و کلاه مخصوص تیراندازی و…)

ت) پینت بال

1- تولیدکنندگان- واردکنندگان و صادرکنندگان مربوطه

2- باشگاه های پینت بال

3- پارک های پینت بال

4- انجمن ها

5- آموزشگاه ها

6- لوازم و تجهیزات (تفنگ رنگ اندازی- مخزن گلوله اسلحه- کپسول هوا- گلوله های رنگی- توپ های رنگی ژلاتینی- ماسک و عینک ایمنی- لباس، کفش، دستکش و کلاه ایمنی- جلیقه ضد ضربه- محافظ های گردن- بانکر- دستگاه های پر کننده ی توپ های رنگی- بسته بندی توپ های پینت بال- تهیه ئ تعمیر تمام وسایل پینت بال و…)

ج) لیزرتگ

1- تولیدکنندگان- واردکنندگان و صادرکنندگان مربوطه

2- باشگاه های لیزرتگ

3- انجمن ها

4- آموزشگاه ها

5- لوازم و تجهیزات (سلاح- هدبند الکترونیکی- جلیقه و لباس- دستگاه ها و ماشین آلات تولید- تکنولوژی مادون قرمز- بسته بندی و تعمیر تجهیزات و وسایل و…)

شرکت کنندگان

1- تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان لوازم و تجهیزات مرتبط با تیراندازی

2- تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان لوازم و تجهیزات مرتبط با دارت

3- تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان لوازم و تجهیزات مرتبط با تیروکمان

4- تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان لوازم و تجهیزات مرتبط با لیزرتگ

5- تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان لوازم و تجهیزات مرتبط با پینت بال

6- تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان ماشین آلات ساخت این تجهیزات

7- باشگاه های مرتبط با تیراندازی، دارت، پینت بال و لیزرتگ

8- انجمن ها و اتحادیه های مربوطه

9- کلوپ های تیراندازی

10- کمیته های دارت و تیراندازی

11- فدراسیون های مربوطه

12- آکادمی دارت ایران

13- آژانس بازاریابی دیجیتال دارت

14- عرضه کنندگان تجهیزات مربوطه و فروشگاه های اینترنتی

15- آموزشگاه های مربوطه

16- تمامی شرکت ها و سازمان های مرتبط با موضوع نمایشگاه

17- شرکت های بسته بندی توپ های پینت بال

18- شرکت های تهیه و تعمیر تمام وسایل مربوط به پینت بال و تاسیسات و خدمات مربوطه

19- شرکت های ساخت و طراحی باشگاه های مربوطه

چرا این نمایشگاه

1- عدم آگاهی مردم از فواید این رشته های ورزشی

2- ضرورت ارتقاء سطح دانش عمومی در زمینه این رشته های ورزشی

3- ضرورت تبادل تجربیات در این زمینه

4- معرفی توانمندی ها و محصولات در سطح گسترده و بین المللی

5- ارتباط با تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدماتی در این زمینه

6- تعامل با شرکتهای همکار

7- یافتن فرصتهای شغلی جدید

8- ارتباط مستقیم با تولید کننده ومطرح کردن نیاز خود و برگزاری جلسات با مهم ترین تولیدکنندگان

9- شدیدا نیاز داریم کانون‌ها و اماکن اختصاصی برای دارت داشته باشیم در حال حاضر تنها یک آکادمی دارت در اصفهان داریم، البته در بیشتر اماکن مختلف ورزشی صفحه‌های دارت نصب شده که به عنوان تفریحی به آن می‌پردازند اما فضایی که اختصاصی برای دارت باشد فقط یک مورد است.

چشم انداز

1- همکاری ایران با شرکت های صادراتی داخلی و خارجی موفق در زمینه صادرات تجهیزات این ورزش ها

2- دایر کردن هر چه بیشتر موسسه های آموزشی در این زمینه

3- ارائه نگاهی خلاقانه در جهت پیشرفت این ورزش ها

4- ایجاد زمینه مناسب در جهت پیشی گرفتن صادرات از واردات به منظور افزایش تولیدات داخلی

5- حفظ ارزش تولیدات داخلی و تلاش روزافزون در جهت پویایی و پایداری آن

6- دستیابی به رتبه های بالا در زمینه این ورزش ها

7- ارتقاء سطح دانش عمومی در زمینه های شناسایی این رشته های ورزشی

8- معرفی فرصت های نوین اشتغال زایی و کار آفرینی در بخش تولید تجهیزات مورد نیاز مرتبط

9- گسترش تعامل با سایر کشورها در زمینه این ورزش ها

10-  معرفی توانمندی ها و پیشرفت و پتانسیل های موجود و کمک به توسعه این رشته ها در کشور

11-  فراهم کردن راه‌های توسعه و گسترش این رشته ها

12-  ایجاد و یا ارتقاء رویکرد صادرات محصولات و تجهیزات مربوطه  به سایر کشورها

13-  همگامی ایران با سایر کشورها در جهت پیشرفت در این رشته های ورزشی

تقویم نمایشگاه شهرآفتاب

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی اسباب بازی

نمایشگاه بین المللی کودک، نوجوان، بازی و سرگرمی (MIR DETSTVA) مسکو روسیه مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی مسکو

1403/07/03الی1403/07/06

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی

نمایشگاه بین المللی کاردستی و سرگرمی آلمان فرانکفورت

محل نمایشگاه های بین المللی فرانکفورت

1403/11/10الی1403/11/13

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی

نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان اصفهان

نمایشگاه بین المللی اصفهان

1349/10/11الی1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی

نمایشگاه بین المللی تجهیزات شهربازی استانبول ترکیه (Tuyap Fair center)

نمایشگاه بین المللی استانبول - (Tuyap Fair center)

1349/10/11الی1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی

نمایشگاه بین المللی تفریحات و سرگرمی امارات متحده عربی- دبی

نمایشگاه بین المللی دبی

1349/10/11الی1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی

نمایشگاه بین المللی کودک، نوزاد و مادر ترکیه، استانبول (CNR Fair Center)

نمایشگاه بین المللی استانبول - مرکز نمایشگاهی CNR

1349/10/11الی1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی

نمایشگاه بین المللی کودک و نوجوان روسیه مسکو

نمایشگاه بین المللی روسیه مسکو

1402/07/05الی1402/07/08

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب

آدرس :

مدت زمان نمایشگاه به پایان رسیده است.

سفارش غرفه سازی

ثبت نام

گفتگوی آنلاین