نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، دیوارپوش و سقف کاذبنمایشگاه بین المللی رنگ و پوششنمایشگاه بین المللی صنایع شیمیایینمایشگاه بین المللی صنعت پتروشیمی

1403/05/18

شروع نمایشگاه

1403/05/21

پایان نمایشگاه

14000 متر

فضای نمایشگاه

150 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی رنگ و زرین، پوشش های صنعتی، چسب و مواد شیمیایی و کامپوزیت مشهد

نمایشگاه بین المللی تخصصی رنگ و زرین، پوشش های صنعتی، چسب و مواد شیمیایی و کامپوزیت مشهد در تاریخ 18 الی 21 مرداد ماه 1403 نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری نمایشگاه سازان ، نمایشگاه بین المللی رنگ و زرین و کامپوزیت مشهد در نمایشگاه بین المللی مشهد انجام خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی رنگ و زرین و کامپوزیت مشهد  تنها رویداد معتبر رنگ و پوشش در منطقه می باشد که تامین کنندگان مواد اولیه و سازندگان تجهیزات تولید در صنعت رنگ، پوشش های صنعتی، چشب و مواد شیمیایی و کامپوزیت ها در آن حضور دارند. این رویداد برای تامین کنندگان, محیط بی نظیری را فراهم می آورد تا محصولات و خدمات خود را عرضه کنند و در محیطی آرام و دوستانه بتوانند به صورت چهره به چهره با مراجع مهم تصمیم گیری در بازار ملاقات داشته باشند.

ایران با توجه به موقعیت جغرافی سیاسی منحصر به فرد، و بستر رو به رشد اقتصادی اش، نیاز ویژه ای به تولیدات رنگ، رزین، و پوشش های صنعتی دارد. روند صنعتی سازی درونی کشور نیز نیاز به محصولات فوق الذکر را تشدید نموده است.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی رنگ و زرین و کامپوزیت مشهد شرکت کرد؟

ارتقاء نام و برند: رزرو غرفه در این نمایشگاه به شما امکان می‌دهد تا نام و برند کسب‌وکار خود را به مخاطبان و مشتریان ارتقاء دهید. این افزایش شناخت‌پذیری به افزایش اعتماد و تجارت منجر می‌شود.

معرفی محصولات و خدمات: در غرفه خود، می‌توانید محصولات و خدمات جدیدی که توسط شرکت شما ارائه می‌شوند را به نمایش بگذارید. این فرصت به شما می‌دهد تا محصولاتتان را به مخاطبان نمایش دهید و مشتریان جدید جذب کنید.

شبکه‌سازی و تعامل: نمایشگاه به شما امکان می‌دهد تا با تولیدکنندگان، مهندسان، مشاوران و اهالی صنعت رنگ، رزین و صنعت آبکاری شبکه‌سازی کنید. این ارتباطات می‌توانند به تبادل دانش و تجربیات و همکاری‌های استراتژیک منجر شود.

آموزش و دانش فنی: نمایشگاه شامل کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف رنگ، رزین و صنعت آبکاری است. این فرصت به شما امکان می‌دهد تا مهارت‌ها و دانش فنی خود را ارتقاء دهید.

تجارت و معاملات: با رزرو غرفه در نمایشگاه، شما می‌توانید معاملات تجاری جدید را شروع کنید و با مشتریان و همکاران جدید ارتباط برقرار کنید.

معرفی به بازار جدید: اگر شما قصد توسعه کسب و کار به بازار‌های جدید را دارید، نمایشگاه به عنوان یک فرصت برای معرفی به بازار جدید عمل می‌کند.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی رنگ و زرین و کامپوزیت مشهد بازدید کرد؟

آشنایی با آخرین توسعه‌ها: نمایشگاه به شما فرصت می‌دهد تا با آخرین توسعه‌ها، تکنولوژی‌ها و نوآوری‌ها در زمینه رنگ، رزین و صنعت آبکاری آشنا شوید. این اطلاعات برای بهبود عملکرد شغلی و تصمیم‌گیری‌های استراتژیک در کسب‌وکار شما بسیار حیاتی است.

معرفی محصولات و خدمات: در این نمایشگاه، می‌توانید محصولات و خدمات جدیدی که توسط شرکت‌ها ارائه می‌شوند را مشاهده کنید. این فرصت به شما می‌دهد تا محصولاتتان را به مخاطبان نمایش دهید و مشتریان جدید جذب کنید.

شبکه‌سازی و تعامل: بازدید از این نمایشگاه به شما امکان می‌دهد تا با تولیدکنندگان، مهندسان، مشاوران و اهالی صنعت رنگ، رزین و صنعت آبکاری شبکه‌سازی کنید. این ارتباطات می‌توانند به تبادل دانش و تجربیات و همکاری‌های استراتژیک منجر شود.

آموزش و دانش فنی: نمایشگاه شامل کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف رنگ، رزین و صنعت آبکاری است. این فرصت به شما امکان می‌دهد تا مهارت‌ها و دانش فنی خود را ارتقاء دهید.

تجارت و معاملات: بازدید از این نمایشگاه به شما فرصت می‌دهد تا معاملات تجاری جدید را شروع کنید و با مشتریان و همکاران جدید ارتباط برقرار کنید.

بهبود روابط مشتری: این نمایشگاه به شما فرصت می‌دهد تا با مشتریان فعلی خود در یک محیط غیررسمی و صمیمی دیدار کنید و روابطتان را بهبود دهید.

غرفه داران نمایشگاه بین المللی تخصصی رنگ و زرین و کامپوزیت مشهد

  • پوشش های سطحی
  • انواع رنگ
  • انواع رزین مواد شيميايی و مواد خام
  • توليد کنندگان انواع رنگ ها و پوشش ها
  • کامپوزيت ها
  • توليد کنندگان مواد و پوششهای کامپوزيتی
  • سازندگان قطعات کامپوزيتی
  • تجهيزات و ماشين آلات توليد و اجرای رنگ و انواع پوششها
  • تجهيزات آزمايشگاهی و بازرسی پوشش و رنگ
  • چسب
  • مواد شیمیایی
  • حلال ها

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی رنگ و زرین و کامپوزیت مشهد 

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی رنگ و زرین و کامپوزیت مشهد  میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه بین المللی رنگ و زرین و کامپوزیت مشهد علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، دیوارپوش و سقف کاذب

نمایشگاه بین المللی مصالح ساختمانی (RosBuild) روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی مسکو

1403/12/21   الی   1403/12/24

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی املاک

نمایشگاه ساخت خانه های چوبی روسیه مسکو

نمایشگاه بین المللی مسکو

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، دیوارپوش و سقف کاذب

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی گوانگژو چین ( CBD ) مرکز نمایشگاهی کانتون

مرکز نمایشگاهی کانتون در گوانگژو چین

1403/04/18   الی   1403/04/21

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان میلان ایتالیا مرکز نمایشگاهی میلان

نمایشگاه بین المللی میلان

1403/08/25   الی   1403/08/28

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تبریز ایران

نمایشگاه بین المللی تبریز

1403/03/08   الی   1403/03/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، دیوارپوش و سقف کاذب

نمایشگاه بین المللی خانه ایده آل ترکیه، استانبول (Tuyap Fair Center)

نمایشگاه بین المللی استانبول

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، دیوارپوش و سقف کاذب

نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک استانبول (Tuyap Fair Center)

نمایشگاه بین المللی استانبول - Tuyap Fair Center

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی مشهد

آدرس :

زمان باقی مانده تا شروع نمایشگاه

سفارش غرفه سازی

ثبت نام

گفتگوی آنلاین