نمایشگاه بین المللی ترافیک, حمل و نقل شهری و تدارکاتنمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقلنمایشگاه بین المللی مدیریت و خدمات شهری

شروع نمایشگاه

پایان نمایشگاه

120000 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند ( حمل و نقل، زیرساخت، روشنایی، مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و سرگرمی، خدمات دیجیتال و فناوری های شهری) ترکیه استانبول

برگزاری نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند ( حمل و نقل، زیرساخت، روشنایی، مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و سرگرمی، خدمات دیجیتال و فناوری های شهری) ترکیه استانبول (Tuyap Fair Center) از 10 الی 12 آذر 1401 در نمایشگاه بین المللی استانبول انجام خواهد شد.

تور نمایشگاهی توسعه شهری هوشمند ( حمل و نقل، زیرساخت، روشنایی، مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و سرگرمی، خدمات دیجیتال و فناوری های شهری) ترکیه استانبول

ثبت نام برای بازدید از نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند ( حمل و نقل، زیرساخت، روشنایی، مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و سرگرمی، خدمات دیجیتال و فناوری های شهری) ترکیه استانبول (Tuyap Fair Center)

ثبت نام جهت ارائه محصول در نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند ( حمل و نقل، زیرساخت، روشنایی، مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و سرگرمی، خدمات دیجیتال و فناوری های شهری) ترکیه استانبول (Tuyap Fair Center)

می توان از نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول ترکیه به عنوان بزرگ‌ترین تجمع گروه‌های توسعه شهری در ترکیه نام برد و گفت: شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارائه تازه‌های علمی در حوزه توسعه شهری است که منجر به ارتقا دانش همکاران شرکت کننده در این نمایشگاه می‌شود.

 نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول ترکیه ، از بزرگترین و ارزشمند ترین رویداد توسعه شهری ترکیه است. نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول بزرگترین و پیشتاز ترین رویداد توسعه شهری و توسعه حرفه ای مداوم برای شرکت کنندگان بوده و مکانی مناسب برای دریافت آخرین بینش ها، روش های نوین و برنامه های گسترده توسعه شهری با بالاترین استاندارد های ممکن در حوزه کار حرفه ای توسعه شهری است. نمایشگاه به بازدید گنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات توسعه شهری می دهد.

نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول ترکیه که شامل حمل و نقل شهری، زیرساخت شهری، روشنایی شهری، مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و سرگرمی، خدمات دیجیتال و فناوری های شهری می شود؛ شهرداری ها، مؤسسات عمومی و تولیدکنندگان صنعتی را گرد هم می آورد.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول ترکیه شرکت کنید؟

 نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول ترکیه بیش از چندین دهه است که فعال و همواره در حال رشد است. چنانچه مستحضر هستید بازار استانبول با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، استانبول از لحاظ جغرافیای دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های استانبول نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول مراجعه می کنند. یکی از مواردی که بسیار مهم است نظارت و همکاری مستقیم انجمن توسعه شهری استانبول در این نمایشگاه است انجمن توسعه شهری استانبول چندین سال است که در استانبول فعال می باشد و خدمات گسترده ای در این زمینه تا به امروز توانسته است ارائه کند ،توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در برگزاری نمایشگاه با استفاده از تجربیات بر گذار کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه بسیار به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک خواهد کرد.

 

چرا باید از نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول ترکیه بازدید کنید؟

 نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه توسعه شهری استانبول است. این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول دراین نمایشگاه گرد هم آمده اند،و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول با بروز ترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات توسعه شهری آشنا شوید و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید، همواره هستند مجموعه هایی که برای انجام امور توزیع در منطقه به دنبال افراد دارای صلاحیت می باشند که از طریق آنها بتوانند بخشی از بازار توسعه شهری را تصاحب کنند پس چنانچه شما هم دارای چنین پتانسیلی در پخش و توضیع هستید این نمایشگاه را از دست ندهید .

 

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول با استفاده از تجربیات بر گذار کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک کند.

 

 

   فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول

 

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول می توان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد. موفقیت در نمایشگاه بین المللی توسعه شهری هوشمند استانبول علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد.

دلایل غرفه سازی و حضوری موفق در نمایشگاه:

1 برای به نمایش در آوردن باکیفیت محصولات و دست آورد های شرکت در غرفه نمایشگاهی

2 برخورداری از مکان های vip و cip در غرفه برای پذیرای از میهمان ها و مراجعه کنندگان و اعطای نمایندگی و عقد قرار داد با آنها

3 دارا بودن محلی برای آماده کردن لوازم پذیرای و دپو هدایای تبلیغاتی و کاتالوگ و غیره

4 استفاده از اسم و لوگوی شرکت در جهات مختلف غرفه برای اهدافی چون تبلیغات و غیره در امر غرفه سازی

5 برای بهتر دیده شدن و ماندگار شدن در اذهان مراجعه کنندگان

 

 

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی استانبول - Tuyap Fair Center

آدرس :