نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و خدمات تجارینمایشگاه بین المللی دیگر رویدادهای تجاری تخصصینمایشگاه بین المللی صنعت مارکتینگ

1397/12/07

شروع نمایشگاه

1398/12/08

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد لندن

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد لندن از 7 الی 8 اسفند 1397 در نمایشگاه بین المللی لندن انجام خواهد شد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد لندن

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد لندن (ارائه محصول)

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد لندن از 7 الی 8 اسفند 1397 در نمایشگاه بین المللی لندن انجام خواهد شد.

نمایشگاه تولید و برگزاری رویداد لندن بیش از ٢٠ سال است که در انگلستان، جز نمایشگاه پیشتاز بوده است. نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد لندن سالانه، رویدادها را برای تمام کسانی که رویداد هایی را در فضا های باز و بسته و در زمینه های، موسیقی، ورزشی، موسسه خیریه، حوادث شرکت های بزرگ، رویداد های فرهنگی و تجربی برگزار میکنند، تدارک دیده شده است.

نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد لندن محیطی پویا است ارائه می دهد تا شما بتوانید با متخصصین برگزاری رویدادها همفکری کنید،و در حالی که به دنبال آخرین فناوری ها و بینش ها در خط اول صنعت وقایع می گردید، با آنها ارتباط هم برقرار کنید. نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد لندن به خاطر ارائه محتوای موثر و ایجاد فرصتی منحصر به فرد برای گوش دادن به سخن گویان مشهور در رده های بالا، معروف است.

نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد لندن در سال 2019 مجدداٌ همراه با نمایشگاه بین المللی Confex برگزار می شود، که منجر شده نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد لندن به عنوان بزرگترین انجمن خریداری در صنعت وقایع پایدار بماند. در این فضای مشترک، که خریداران انبوه را دور هم جمع می کند تعداد تنوع بازدید کنندگان از غرفه شما بیشتر خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد لندن با بیش از ٢٠٠ غرفه دار تضمین می کند که ،می توانید با اشتیاق به بازدید بپردازید تا ایده ها و راه حل هایی که شما برای اجرای موفقیت آمیز رویداد بعدیتان به آنها نیاز دارید را دریافت کنید.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد لندن

چرا باید در نمایشگاه تولید و اجرای رویدادها  لندن شرکت می کنیم؟

این رویداد همه نوع مجریان فستیوال ها، تیم های رویداد دولت ملی و محلی، مجریان رویداد های ورزشی، سازمان ها، تمام تامین کنندگان زیرساختی رویدادها و مکان های برگزاری را دور هم جمع می کند. اگر شما مجری رویداد های زنده هستید قطعاً بازدید از  نمایشگاه تولید رویداد را به شما پیشنهاد میکنیم چراکه بازدید از این نمایشگاه برای شما بسیار الهام بخش است و به شما برای ارایه راه حل های فنی، صرفه جویی در هزینه ها و امور و همه نوع نوآوری های مربوط به رویدادهای زنده، کمک می کند. حتی اگر شما به طرق مختلف در کار خود درگیر اجرا و برگزاری رویداد ها هستید، با زهم بازدید از این نمایشگاه رابه شما توصیه می کنیم. این نمایشگاه محیطی با دسترسی کامل به نمایش توانایی های تامین کنندگان زیرساخت رویداد در انواع رویداد های زنده، چه کوچک و چه بزرگ، ارائه می دهد. این نمایشگاه با بیش از ٢٠٠ غرفه دار تضمین می کند که ،می توانید با اشتیاق به بازدید بپردازید تا ایده ها و راه حل هایی که شما برای اجرای موفقیت آمیز رویداد بعدیتان به آنها نیاز دارید را دریافت کنید.

در نمایشگاه تولید رویداد در سال ٢٠١٩، بیش از ٢٠ درصد بازدید کنندگان بودجه ی سالانه ای بالغ بر ٢٠٠.٠٠٠ پوند داشته اند، در هر ٣ بازدید کننده، یکی از آنها بازدیدکننده ی فستیوال ها، کنسرت ها و میهمانی ها، بوده است بیش از ٤٥ درصد بازدید کنندگان مسئولیت های بودجه ای داشته اند، ١٩ درصد آن ها برگزارکننده ی نمایشگاه ها، رویدادها، کنفرانس ها و ملاقات ها بوده اند، بیش از یک سوم آنها در سطح مدیران ارشد و بالاتر نیز بودند، ٢٢ درصد آنها بیش از ١٠ رویداد در هر سال برگزار می کنند، در هر ٤ نفر یکی از آنها علاقمند به بخش نورپردازی، صدا و تصویر برداری بودند، بیش از ٢٠ درصد بازدید کنندگان علاقمند به فناوری های مرتبط با مدیریت و برگزاری رویداد بوده اند.بازدید کنندگان این نمایشگاه به دنبال تماشای محصولات جدید، تامین کنندگان جدید منبع هستند و به دنبال ایجاد ارتباط با آینده نگران و متخصصان صنعت همفکر، می باشند.

 بخش های اصلی  نمایشگاه تولید و اجرای رویدادهای لندن عبارتند از:

غرفه های نمایشگاهی، پیمانکاران برق، گرافیک، شرکت های برگزاری مجالس، سلامت و ایمنی، مکان های برگزاری، پذیرایی، مدیریت مواد زائد، طراحی، مدیریت رویداد، امنیت، نمایش های بصری، ارتباط رادیویی، نمایش در صحنه، مدیریت بازدید کننده، تجهیزات سمعی – بصری، مبلمان، علائم، طرح های ظاهری، بیمه، کفپوشها، کنترل جمعیت.

میهمانان این نمایشگاه چه کسانی خواهند بود؟

  • مدیران مراسم و رویدادها
  • تامین کنندگان و برگزارکنندگان فستیوال ها
  • مجریان نمایشگاه ها، رویداد های خیریه، رویداد های سازمانی، رویداد رویداد های انجمن عم
  • برگزارکنندگان کنسرت ها
نمایشگاه تولید رویداد پذیرای شرکت های بزرگ، ارائه دهندگان خدمات حرفه ای و فروشندگان در صنعت همایش ها ونمایشگاه ها و مدیریت رویدادها، فعالیت های خارجی، ورزشی، فستیوال ها و دیگر حوزه های مرتبط با برنامه ریزی رویداد ها خواهد بود.

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد لندن (ارائه محصول)

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد لندن و رسیدن به اهداف بازاریابی تبلیغات و خدمات تجاری مرتبط کمک می کند که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تولید و برگزاری رویداد لندن

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه تولید و برگزاری رویداد میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه تولید و برگزاری رویداد لندن علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و خدمات تجاری

نمایشگاه سراسری فروش بهاره نوروز تبریز

نمایشگاه بین المللی تبریز

1402/12/17الی1402/12/25

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و خدمات تجاری

نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/09/23الی1403/09/26

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و خدمات تجاری

نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی (Reklama) مسکو روسیه مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی مسکو

1403/07/30الی1403/08/03

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و خدمات تجاری

نمایشگاه بین المللی تجارت و صنعتی (ITIF ASIA) کراچی پاکستان مرکز نمایشگاهی کراچی

نمایشگاه بین المللی کراچی (karachi expo centre)

1403/12/17الی1403/12/19

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و خدمات تجاری

نمایشگاه بین المللی صنعت تبلیغات و بازاریابی تبریز ایران

نمایشگاه بین المللی تبریز

1403/08/23الی1403/08/26

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و خدمات تجاری

نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و صنعت تبلیغات اصفهان ایران

نمایشگاه بین المللی اصفهان

1403/11/19الی1403/11/22

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و خدمات تجاری

نمايشگاه بین المللی رسانه، تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته (PARS AMPEX) شیراز ایران

نمايشگاه بین المللی شیراز

1403/11/16الی1403/11/19

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی لندن

آدرس :