نمایشگاه بین المللی صنعت دام وطیورنمایشگاه بین المللی نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی و باغ وحش

1403/05/26

شروع نمایشگاه

1403/05/30

پایان نمایشگاه

230000 متر

فضای نمایشگاه

2200 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی ( Pet Fair ) شانگهای چین مرکز نمایشگاهی SNIEC

نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای از تاریخ 26 الی 30 مرداد ماه 1403 در شانگهای چین مرکز نمایشگاهی SNIEC برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای چین بزرگترین نمایشگاه لوازم حیوانات خانگی در آسیا و مرکز نوآوری پیشرو در صنعت بین المللی حیوانات خانگی است. این رویداد اهمیت قابل توجهی به بازارهای آسیایی می دهد و پوشش گسترده ای از زنجیره تامین و نیازهای تامین منابع را پیشنهاد می کند.

نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای چین طیف گسترده ای از شرکت ها و محصولات را برای سگ ها، گربه ها، ماهی ها، پستانداران کوچک، خزندگان، اسب ها و پرندگان جمع آوری می کند. در طول پنج روز نمایشگاه، تامین کنندگان از سراسر جهان آخرین نوآوری خود را در غذا، لوازم جانبی و راه حل های صنعت حیوانات خانگی به نمایش می گذارند.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای چین شرکت کرد؟

نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای چین در چند سال اخیر در حال رشد کردن است. این نمایشگاه با محصولات و خدمات بسیار، بالا بودن سطح کیفی، ارائه خدمات در سطح جهانی و با شرکت کنندگان بین المللی در این رویداد تاکنون در اوج بوده است.

نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای چین بیش از چندین دهه است که فعال و همواره در حال رشد است. چنانچه مستحضر هستید بازار چین با توجه به جمعیت بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای شرکت کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، چین از لحاظ جغرافیای دارای همسایگانی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های چین نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای چین مراجعه می کنند.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای چین بازدید کرد؟

 نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای چین از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه حیوانات خانگی شانگهای است. این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول دراین نمایشگاه گرد هم آمده اند و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای با بروز ترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات حیوانات خانگی  آشنا شوید و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید .

غرفه داران در نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای چین

  • غذا و تغذیه حیوانات: شامل غذاها، مکمل‌های تغذیه، خوراکی‌ها و محصولات مرتبط با تغذیه حیوانات خانگی
  • لوازم و اسباب بازی: شامل اسباب‌بازی، تخت‌ها، وسایل بازی و تفریحی، و لوازمی مانند توپ‌ها و چیزهایی برای سرگرمی و تفریح حیوانات خانگی
  • لوازم بهداشتی و بهداشت حیوانات: شامل محصولات بهداشتی مانند شامپو و محصولات مراقبت از پوست و مو، محصولات دندان‌پزشکی حیوانات، و تجهیزات بهداشتی مربوط به حیوانات خانگی
  • لباس و تزئینات حیوانات: وسایل مرتبط با لباس ‌پوشیدن حیوانات خانگی، مثل لباس‌ها، کلاه‌ها، کمربند‌ها، گردن‌بندها و محصولات تزئینی برای حیوانات
  • لوازم و تجهیزات تربیت و آموزش حیوانات: شامل لوازمی مانند قلاده‌ها، کارت‌های آموزشی، مکمل‌های آموزشی، و تجهیزات مورد نیاز برای تربیت و آموزش حیوانات خانگی است.
  • تکنولوژی و نرم‌افزارهای مرتبط با حیوانات: شامل اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای مخصوص حیوانات خانگی، دستگاه‌های نظارتی برای حیوانات، و تکنولوژی‌های مرتبط با حیوانات
  • محصولات بهداشتی و بهداشت حیوانات: شامل داروها، واکسن‌ها، پزشکی و محصولات بهداشت حیوانات برای حفظ سلامت حیوانات خانگی
  • محصولات و تجهیزات حمل و نقل حیوانات: شامل کیسه‌ها، حمل‌ونقل مطمئن حیوانات خانگی، قفس‌ها و محصولات مرتبط با حمل و نقل آسان حیوانات

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای چین

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای و رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش کمک کند، که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار دادموفقیت در نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی شانگهای علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی و باغ وحش

نمایشگاه بین المللی حیوانات خانگی دبی (petworld arabia) امارات متحده عربی

مرکز بین المللی نمایشگاهی دبی

1403/02/03الی1403/02/04

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی دام و طیور

نمایشگاه بین المللی صنعت گوشت میلان (MEAT-TECH) ایتالیا مرکز نمایشگاهی میلان

نمایشگاه بین المللی میلان

1403/03/08الی1403/03/10

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی دام و طیور

نمایشگاه بین المللی دام و طیور اهواز ایران

نمایشگاه بین المللی اهواز

1403/11/24الی1403/11/27

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی دام و طیور

نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته تبریز ایران

نمایشگاه بین المللی تبریز

1403/03/30الی1403/04/02

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی دام و طیور

نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان مشهد ایران

نمایشگاه بین المللی مشهد

1403/12/03الی1403/12/06

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی دام و طیور

نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و آبزیان اصفهان ایران

نمایشگاه بین المللی اصفهان

1403/06/19الی1403/06/22

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی دام و طیور

نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته شیراز ایران

نمایشگاه بین المللی شیراز

1403/02/26الی1403/02/29

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • شانگهای چین مرکز نمایشگاهی SNIEC

آدرس :