نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز



به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان، برگزاری هفدهیمن نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز از تاریخ 26 الی 29 تیر 1397 در نمایشگاه بین المللی شیراز انجام خواهد شد.

ثبت نام در هفدهیمن نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز

غرفه سازی در هفدهیمن نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز

این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده تر برگزار میگردد. این نمایشگاه همچنین به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با سایر خودروی کشورها میباشد.

شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی زمینه رقابت تولیدکنندگان و اطلاع از آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای روز دنیا در حوزه‌های گوناگون صنعت و اقتصاد را فراهم می‌کند.

دلایل حضور در نمایشگاه در گذر زمان تغییر کرده است چرا که مطالبات مردم از نمایشگاه ها در گذر زمان دست خوش تغییراتی شده است.

پروفایل دوره قبل نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز (شانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز)

در شانزدهمین دوره از نمایشگاه خودروی شیراز، حضور 55 شرکت خودروسازی داخلی و خارجی از نکات قابل توجه است. به عبارت دیگر می‌توان گفت بیشتر خودروسازان داخلی و واردکنندگان موجود در بازار برای معرفی و عرضه محصولات جدید خود پا به شیراز گذاشتند.

در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو فضایی بالغ بر 20 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و فضای باز نمایشگاهی به خودرو سازان مطرح داخلی و خارجی تخصیص یافته است.

رونمایی از خودروها در نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز

  • جک S3 خودروی رونمایی شده در شیراز
  • رونمایی از مرسدس بنز کلاس E

غرفه سازی در هفدهیمن نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه و رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش کالاهای تان کمک می کند که در این راستا شرکت طراحان محیط آفتاب طلائی (نمایشگاه سازان) با داشتن افرادی مجرب در زمینه های نمایشگاهی (غرفه سازی، ثبت نام نمایشگاه، تورهای نمایشگاهی، …)می تواند در هرچه بهتر شدن غرفه نمایشگاهی شما و علمکرد هرچه بهتر، از نظر آماری، غرفه شما را در این امر یاری کند.

با توجه به ازدیاد در برگزاری نمایشگاه های مختلف در سراسر کشور طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی، اهمیت زیادی برای اغلب شرکت کنندگان نمایشگاه ها دارد زیرا در رسیدن به اهداف تعیین شده برای حضور و موفقیت هر شرکت در نمایشگاه بسیار موثر است.

از آنجا که غرفه هر شرکت از رکن های اصلی و اساسی حضور و از عوامل موثر و مهم در موفقیت هر نمایشگاه است، شرکت ما از سال 1382 در ایران در حوزه صنعت نمایشگاهی شروع به فعالیت نموده است و در سال 1387 موفق به کسب مجوز های لازمه از دولت محترم جمهوری اسلامی ایران شده است. مجموعه ما با توجه به پیشینه خود جزو یکی از اولین شرکت های ارائه دهنده خدمات نمایشگاهی در منطقه خود  میباشد. مفتخریم  به استحضار برسانیم با توجه به گذشت زمان و کسب تجربه و با بهره مندی  از نیروهای متخصص و توانمند میتوانیم بهترین خدمات را در حوزه نمایشگاهی ارائه نماییم.

تقویم نمایشگاهی شیراز

برای بهره مندی از خدمات غرفه سازی در نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا شیراز که همراه با ارائه خدمات در نمایشگاه های خارجی (غرفه سازی، تور نمایشگاهی، ثبت نام در نمایشگاه) از سوی شرکت طراحان محیط آفتاب طلائی (نمایشگاه سازان) می باشد می توانید با همکاران ما در تماس باشید.