نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدیدنمایشگاه بین المللی صنعت پزشکینمایشگاه بین المللی صنعت فناوری و تکنولوژینمایشگاه بین المللی کامپیوتر و شبکهنمایشگاه بین المللی نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات پزشکی

1397/01/28

شروع نمایشگاه

1398/01/30

پایان نمایشگاه

0   متر

فضای نمایشگاه

0   شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات در پزشکی برلین

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان، برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات در پزشکی برلین از تاریخ 28 اسفند سال 1396 الی 30 فروردین 1397 در نمایشگاه بین المللی برلین برگزار شد.

بازدید از نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات در پزشکی برلین

شرکت در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات در پزشکی برلین و ارائه محصولات خود در نمایشگاه

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان، برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات در پزشکی برلین از تاریخ 28 اسفند سال 1396 الی 30 فروردین 1397 در نمایشگاه بین المللی برلین برگزار شد.

نمایشگاه فناوری اطلاعات در پزشکی برلین (conhIT) رویدادی ٣ روزه است که به منظور برقرای ارتباط بین فعالان عرصه کاربرد فناوری اطلاعات در سلامت در محیط نمایشگاهی Messe Berlin شهر برلین برگزار میگردد. نمایشگاه فناوری اطلاعات در پزشکی امکان ارائه نامحدود اطلاعات در زمینه بایگانی اطلاعات، راهکارهای ارتباطی، نرم افزار پزشکی، سخت افزار و نرم افزار، داروسازی، رسانه و اطلاع رسانی، تحقیقات و توسعه و خدمات زیرساختاری به مخاطبان را ارائه میدهد.

بر اساس نتایج بررسی آماری انجام شده در زمان برگزاری نمایشگاه، مدیران و کارمندان فناوری اطلاعات در امور درمانی، مدیریت بیمارستانها، مدیران عامل، مدیران شرکتهای بازرگانی، کنترل کنندگان مسائل پزشکی و بازرگانی، دکترها، پرستارها و روسای آنها، نمایندگان بیمه درمانی، مشاوران، نمایندگان صنعت، برنامه نویسان، نمایندگان بخشهای دولتی، پرسنل انجمنهای علمی و دانشجویان از نمایشگاه conhIT بازدید می کنند.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات در پزشکی برلین

نمایشگاه فن آوری اطلاعات پزشکی آلمان ٢٠١٨:

برگزاری نمایشگاه conhIT ٢٠١٥ و نتایج حاصل شده از آن نشان دهنده میزان حمایت فناوری اطلاعات از بخش درمانی است. همچنین اختراعات و ابداعات معرفی شده موجب شده است که کیفیت، امنیت و کارآئی محصولات و خدمات بخش درمانی افزایش یابد. علاوه بر موراد فوق، آموزش، تبادل اطلاعات، برقراری ارتباطات و برگزاری گردهمائی های علمی نیز در فضای ٠٠٠,١٥ متر مربعی نمایشگاه انجام شده اند. در نمایشگاه یادشده حدود 7500 بازدیدکننده داخلی و خارجی از نمایشگاه و ١٥٠ رویداد جانبی آن همانند برگزاری گردهمائی های علمی، کارگاه های آموزشی و سایر فعالیتها بازدید نمودند.

حیطه فعالیت غرفه داران نمایشگاه  فناوری اطلاعات بهداشت و درمان آلمان ٢٠١٨:

نرم افزارهای بیمارستانی، درمانگاهها و منازل توانبخشی، راهکارهای فناوری اطلاعات برای آموزش پزشکی، آزمایشگاهها و رادیولوژیها،  سخت افزار و زیرساختار فناوری اطلاعات، راهکارهای ارتباطی، راهکارهای پزشکی از راه دور، مستندسازی و بایگانی کردن اطلاعات، ارائه خدمات مشاوره فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات، مهندسی پزشکی، سلامت در سفر، فناوری شبکه، برون سپاری، مدیریت دانش و کیفت، تحقیقات و آموزش، مراکز علمی و انجمنها.

بر اساس اطلاعات موجود در خصوص نمایشگاه conhIT، این نمایشگاه همچنان به مسیر موفقیت آمیز خود ادامه داده و در حال رشد و شکوفائی است. در این شرایط شرکتها حضور در نمایشگاه فوق و معرفی توانائی های خود به تصمیم گیرندگان این صنعت را برمی گزینند.

بازدید از این رویداد برای عموم آزاد است و فقط این رویداد است که میتواند چنین ساختار پیچیده و متمرکزی را به فعالان صنعت فناوری اطلاعات در امور درمانی ارائه دهد.

فرم ثبت نام در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات در پزشکی برلین ( ارائه محصول)

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات در پزشکی با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات در پزشکی برلین و رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش قطعات و نگهداری، کارواش و بازسازی، مجموعه های الکترونیکی کمک می کند که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات در پزشکی برلین

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات در پزشکی میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات در پزشکی برلین علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

تقویم نمایشگاهی برلین

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی و فناوری عراق اربیل (HITEX)

مرکز نمایشگاهی اربیل

1403/05/13   الی   1402/12/18

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات دبی (GISEC) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1404/02/16   الی   1404/02/18

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی ایران ژئو تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/10/02   الی   1403/10/05

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی اپلیکیشن (Appex) تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی اپلیکیشن (Appex) تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/11/02   الی   1403/11/05

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی فناوری های تجارت الکترونیک روسیه (ECOM) مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی روسیه مسکو

1403/03/16   الی   1403/03/17

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی فناوری های پیشرفته (RWHT) روسیه مسکو

نمایشگاه بین المللی مسکو

1404/02/02   الی   1404/02/05

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های نوری، لیزر و اپتیو الکترونیک (PHOTONICS) روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی مسکو

1404/01/12   الی   1404/01/15

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی برلین

آدرس :