blog-bg

شروع نمایشگاه

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی اصفهان 97 دهمین دوره

------

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی اصفهان دهمین دوره از تاریخ 16 الی 19 مرداد 1397 در نمایشگاه بین المللی اصفهان انجام خواهد شد.

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی اصفهان دهمین دوره (ارائه محصول)

غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی اصفهان دهمین دوره

دبیر اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد و ریخته‌گری اظهار کرد: می‌توانیم استان اصفهان را در کنار صنعتی بودن، قطب صنعت ریخته گری بنامیم چراکه حدود ۶۵ درصد صنعت ریخته‌گری در این استان متمرکز شده است.

محمود بندرچی با بیان اینکه برای بخش بین‌المللی نمایشگاه فولاد و متالورژی، کشورهای هند، ایتالیا، آلمان، چین و ترکیه ثبت‌نام کردند، افزود: رویکرد و هدف برگزاری نمایشگاه فولاد را می‌توان بومی‌سازی صنایع و محل عرضه و تولید صنایع ریخته‌گری ایران دانست چراکه ریخته‌گری صنعت مادر است و تمام صنایع به آن وابسته هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های نمایشگاه فولاد گفت: در دومین روز از نمایشگاه فولاد، بزرگترین گردهمایی ریخته‌گری را خواهیم داشت. سومین روز را نیز به صنایع فولاد و نورد کشور اختصاص داده‌ایم تااز ظرفیت فولاد مبارکه و ذوب‌آهن استفاده کنیم.

دبیر اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد و ریخته‌گری بیان کرد: خوشبختانه در صنعت فولاد، فناوری‌هایی به وجود آمده که در این دوره نمایشگاه ازاین فناوری بهره‌برداری می‌شود تابا توجه به خشکسالی‌ها، مصرف آب در صنایع به کمترین میزان برسد.

دبیر اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد و ریخته‌گری اصفهان گفت: امسال حدود ۷ درصد مشارکت‌کننده خارجی در فضای کل نمایشگاه خواهیم داشت و تعدادی هم به طور داوطلبانه شرکت می‌کنند. کشورهای ایتالیا، هند، آلمان، انگلیس، چین و… در نمایشگاه فولاد حضور خواهند داشت.

دبیر اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد و ریخته‌گری اصفهان 97 با اشاره به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» اضافه کرد: صنایع فولاد و ریخته گری به دلیل رکود با تعدیل نیرو روبه‌رو شده‌اند اما با ایده‌هایی که در ذهن تولیدکنندگان این صنعت وجود دارد، سطح اشتغال دراین زمینه بالا خواهدرفت تاعلاوه برایجاد اشتغال، سهم بیشتری درتولید داخل داشته باشیم و درعرصه آهن وفولاد به خودکفایی برسیم.
بندرچی بیان کرد: فضای نمایشگاه فولاد در امسال نسبت به دوره‌های گذشته حدود ۳۰ درصدافزایش خواهد داشت و مشارکت‌کنندگان از ۱۵۰ کمپانی داخلی و خارجی در نمایشگاه فولاد اصفهان محصولات خودرا درمعرض دیدعموم قرار میدهند.

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی اصفهان دهمین دوره (ارائه محصول)

گروه کالایی در نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی اصفهان 97:

  • تولید فولاد
  • چدن و فلزات غیرآهنی
  • ماشین آلات و تجهیزات صنعتی وابسته
  • تصفیه خانه‌های صنعتی و خدمات صنعت متالورژی و شکل دهی فلزات
  • معادن و انجمن‌ها
  • نشریات و مراکز علمی

غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی اصفهان دهمین دوره

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی اصفهان علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد.

تقویم نمایشگاهی اصفهان

برچسب ها:
حوزه:

محل برگزاری نمایشگاه

آدرس :