نمایشگاه بین المللی پوست و مونمایشگاه بین المللی زیبایی، آرایشی، بهداشتینمایشگاه بین المللی صنعت آرایشی بهداشتی

1399/04/25

شروع نمایشگاه

1400/04/27

پایان نمایشگاه

0   متر

فضای نمایشگاه

0   شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی مالزی

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی مالزی از 24 الی 27 تیر 1398 در نمایشگاه بین المللی کوالالامپور انجام خواهد شد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی مالزی

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی مالزی (ارائه محصول)

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی مالزی از 24 الی 27 تیر 1398 در نمایشگاه بین المللی کوالالامپور انجام خواهد شد.

نمایشگاه لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی مالزی (Cosmobeauté) اولین نمایشگاه تخصصی زیبایی در جنوب شرقی آسیا است که از سال ١٣٨٤ تا کنون در مالزی برگزار میشود. ١١ سال سابقه ی برگزاری در مالزی، ١٠ سال سابقه ی برگزاری در اندونزی و ٨ سال سابقه ی برگزاری در ویتنام سبب شده که نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی به تدریج به عنوان مهمترین نمایشگاه تخصصی زیبایی در ناحیه جنوب شرقی آسیا شناخته شود.

پس از موفقیت نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی در اندونزی و ویتنام، در سال ١٣٩٣ سری نمایشگاه‌ها Cosmobeauté تصمیم به برگزاری نمایشگاه در میانمار و تایلند شده است. نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی مالزی متعهد شده تا نقش بهترین و معتبرترین منبع ارائه ی محصولات و خدمات این صنعت را برای بازرگانان و متخصصین ایفا نماید.

به منظور ایجاد بستری مناسب برای فرصت های شغلی، نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی مالزی با استفاده از ابتکارات مختلف سعی بر برقراری ارتباط بین غرفه داران، واردکنندگان، فروشندگان و خریداران دارد. برنامه ریزی منظم و مناسب نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی مالزی فرصت بازدید از آخرین رویدادها و محصولات این صنعت را برای شرکت کنندگان فراهم مینماید.

همچنین حضور غرفه داران داخلی و بین‌المللی در این نمایشگاه سبب شده تا شرکت کنندگان از چشم انداز جهانی بهره جویند. نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی مالزی چند منظوره بستر مناسبی را برای غرفه داران وخریداران فراهم مینماید تا علاوه بر برقراری ارتباط با یکدیگر، تجربه ی بی نظیری از این صنعت را کسب نمایند.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی مالزی

نمایشگاه Cosmobeauté جلساتی را با حضور متخصصین برگزار مینماید تا شرکت کنندگان را از آخرین پیشرفت ها، شیوه ها، محصولات و خدمات در این صنعت آگاه سازد. این نمایشگاه برای غرفه داران بهترین و ساده ترین راه برای ارائه ی محصولات به کشورهای جنوب شرقی آسیا میباشد. حضور افراد با فرهنگ ها و آیین های متفاوت این نمایشگاه را در منطقه بسیار منحصر به فرد و چالش برانگیز کرده است. این نمایشگاه نه تنها برای غرفه داران بلکه برای بازدیدکنندگان میتواند بسیار سودمند باشد.
برای تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات که به دنبال فرصت مناسب شغلی هستند تا محصولات و خدمات خود را در منطقه عرضه نمایند این نمایشگاه نه تنها فرصت مناسبی است تا تولیدکنندگان با عرضه کنندگان بالقوه آشنا شوند بلکه بستر مناسبی است تا با سالن های زیبایی و متخصصین این صنعت ارتباط برقرار نمایند. این نمایشگاه طیف بسیار گسترده ای از محصولات و خدمات متناسب با انواع پوست و اقلیم های مختلف را به شرکت کنندگان ارائه مینماید.

Cosmobeaute به مراتب بیشتر از یک نمایشگاه است. Cosmobeaute نمایشگاهی منحصر به فرد است فرصت های فوق العاده ای برای شرکت های شناخته شده فراهم می آورد تا محصولات خود را ارائه نمایند و همچنین برای تولیدکنندگان نوپا تا بتوانند محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی نمایند. یکی از دلایل حضور گسترده بازدیدکنندگان هزینه ی اقامت کمتر نسبت به برخی دیگر از کشورهای آسیایی است. این نمایشگاه با به کارگیری قانون هماهنگ سازی صنعت زیبایی در آسیا، موجب تسهیل ثبت محصولات و همچنین کاهش مالیات نسبت به سالهای گذشته شده است.

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی مالزی (ارائه محصول)

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی مالزی و رسیدن به اهداف بازاریابی در حوزه لوازم آرایشی، بهداشتی و زیبایی کمک می کند که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی مالزی

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی مالزی علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی پوست و مو

نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی دبی (Beautyworld) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/08/07   الی   1403/08/09

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی پوست و مو

کنفرانس و نمایشگاه بین المللی مراقبت از پوست و لیزر دبی (Dubai Derma) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1404/01/25   الی   1404/01/27

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی پوست و مو

نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی گوانگژو چین ( CIBE ) مرکز نمایشگاهی کانتون

گوانگژو چین مرکز نمایشگاهی کانتون

1403/06/14   الی   1403/06/16

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی پوست و مو

نمایشگاه بین المللی سلامت و زیبایی ( CIBE ) شنزن چین مرکز نمایشگاهی Baoan

مرکز نمایشگاهی شنزن چین

1403/08/17   الی   1403/08/19

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی پوست و مو

نمایشگاه بین المللی زیبایی اربیل عراق (BEAUTY EXPO)

مرکز نمایشگاهی اربیل

1403/09/27   الی   1403/09/30

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی پوست و مو

نمایشگاه بین المللی زیبایی و آرایشی شانگهای چین

مرکز نمایشگاهی SNIEC شانگهای

1403/03/02   الی   1403/03/04

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی پوست و مو

نمایشگاه بین المللی آرایشی، بهداشتی، پوست، مو و زیبایی شیراز ایران

نمایشگاه بین المللی شیراز

1403/07/24   الی   1403/07/27

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی کوالالامپور

آدرس :