blog-bg

1349/10/11

شروع نمایشگاه

1349/10/11

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه تخصصی لوازم بهداشتی، آرایشی، مراقبت از پوست و مو، ورزش و سلامت اصفهان

برگزاری نمایشگاه تخصصی لوازم بهداشتی، آرایشی، مراقبت از پوست و مو، ورزش و سلامت اصفهان در نمایشگاه بین المللی اصفهان انجام خواهد شد.

فرم غرفه سازی و استعلام قیمت غرفه برای نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم بهداشتی، آرایشی، مراقبت از پوست و مو، ورزش و سلامت اصفهان

درباره نمایشگاه تخصصی لوازم بهداشتی، آرایشی، مراقبت از پوست و مو، ورزش و سلامت اصفهان

در نمایشگاه تخصصی لوازم بهداشتی، آرایشی، مراقبت از پوست و مو، ورزش و سلامت اصفهان آخرین محصولات حوزه تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو را به نمایش میگذراند. همچنین حضور کلینیک‌ها و آموزشگاه‌های برتر اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ارائه خدمات ویژه از سوی آنها، شرایط ویژه‌ای را برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه رقم خواهد زد.

انجمن جراحان پلاستیک و کلینیک‌های پوست و مو، کلینیک‌های اسپادانا، آرتین، آریان، ایلیا، سپید، دکتر رفیعی و تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان معتبر آرایشی و بهداشتی اصفهان نیز در نمایشگاه تخصصی لوازم بهداشتی، آرایشی، مراقبت از پوست و مو، ورزش و سلامت اصفهان حضور خواهند داشت و فعالیت‌های خود را نمایش خواهند گذاشت.

از جمله این همایش‌ها می‌توان به سمینار تغذیه و مکمل‌ها، سمینار تشخیص ناهنجاری‌های اسکلتی و حرکات اصلاحی، همایش تخصصی ویژه آرایشگران و سالن‌های زیبایی برتر اصفهان، سمینار معرفی دستگاه‌های پزشکی مراقبت از پوست و مو، سمینار استخوان ایمنی بدن، سمینار نقش تیپ‌های بدنی در موفقیت ورزشی، سمینارهای مرتبط با چاقی و لاغری، سمینار نقش ورزش در سلامت و سمینار علمی روابط اجتماعی سالمندان اشاره کرد که غنای این نمایشگاه را افزایش خواهد داد.

هدف نمایشگاه تخصصی لوازم بهداشتی، آرایشی، مراقبت از پوست و مو، ورزش و سلامت اصفهان

نمایشگاه تخصصی لوازم بهداشتی، آرایشی، مراقبت از پوست و مو، ورزش و سلامت اصفهان با هدف ایجاد راهکارهای پیشرفته درزمینه مراقبت های شخصی، برپا میشود که درتمامی بخشهای صنعت زیبایی از قبیل بسته های زیبایی، مواد سازنده، عطر و اسانس، ماشین آلات تولید محصولات زیبایی، اسپری فعالیت دارند. شرکت در نمایشگاه تخصصی لوازم بهداشتی، آرایشی، مراقبت از پوست و مو برای همه تولید کنندگانی که درپی آشنایی بامحصولات جدید، مقررات تجاری و تحولات بازار هستند پیشنهاد میشود. نمایشگاه تخصصی لوازم بهداشتی، آرایشی، مراقبت از پوست و مو اصفهان صرفا اختصاص به صنعت مراقبت های شخصی دارد و باشرکت درآن می توانید بامحصولات وخدمات جدید درصنعت زیبایی آشنا شوید.

غرفه داران و گروه های محصول در نمایشگاه نمایشگاه تخصصی لوازم بهداشتی، آرایشی، مراقبت از پوست و مو، ورزش و سلامت

  • غرفه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی
  • غرفه لوازم گریم
  • غرفه انواع کرم های طبی و بهداشتی
  • غرفه رنگ مو
  • غرفه قوطی های اسپری
  • غرفه اسانس
  • غرفه سازی شده برای بخش محصولات ارگانیک پوست و مو
  • غرفه سازی شده برای بخش محصولات بهداشت دهان و دندان

اهمتی غرفه سازی در نمایشگاه تخصصی لوازم بهداشتی، آرایشی، مراقبت از پوست و مو، ورزش و سلامت اصفهان

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه تخصصی لوازم بهداشتی، آرایشی، مراقبت از پوست و مو، ورزش و سلامت میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد. موفقیت در نمایشگاه تخصصی لوازم بهداشتی، آرایشی، مراقبت از پوست و مو، ورزش و سلامت اصفهان علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایشگاه بین المللی اصفهان تماس بگیرید.

برچسب ها:
حوزه:
booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی اصفهان

آدرس :

مدت زمان نمایشگاه به پایان رسیده است.

رزرو غرفه

سفارش غرفه سازی

ثبت نام

گفتگوی آنلاین