نکات قابل توجه طراحی دکوراسیون داخلی غرفه



نکات قابل توجه طراحی دکوراسیون داخلی غرفه

حضور افراد حقیقی و حقوقی در نمایشگاه ها به منظور معرفی هرچه بیشتر محصولات و یا خدمات آن ها انجام می شود. هدف از گرفتن غرفه، ارتقا میزان فروش و جذب مشتری است که در راستای آن باید بستری مناسب را فراهم نمود. مهندسین طراح با در نظر گرفتن سلایق مشتریان، میزان بودجه تعریف شده برای این کار و منافع آن ها، دست به طراحی غرفه های منظور میزنند.نحوه طراحی غرفه باید به گونه ای باشد که اگر مبنا بر این است تا محصولاتی عرضه شود، نظم غرفه به خوبی حفظ شود و از آشفتگی و بر هم ریختگی فضا جلوگیری شود. اگر به طراحی و دکوراسیون داخلی غرفه های کمپانی های مطرح دقت فرمایید، خواهید دید که این غرفه های ضمن زیبایی و کیفیت از نظم و سادگی چشم نوازی برخوردار هستند.

یک طراح متبحر در حین طراحی غرفه باید به اصول خاصی دقت نماید که درادامه بیان خواهیم کرد:

  • پس از مشاوره اولیه مهندسین طراح، متراژ و ابعاد مورد نظر برای برپایی غرفه نمایشگاهی را تعیین خواهند کرد؛ در صورتی که نیاز باشد تا مشتریان درون غرفه با صاحبان غرفه به مذاکره بنشینند، باید
  • طراحی به گونه ای باشد که فضایی دنج برای صحبت آن ها فراهم شده باشد.
  • طراحی غرفه باید به گونه ای باشد که بازدیدکنندگان را به خوبی به خود جذب نماید و برای ارائه خدمات و محصولات سیستمی منظم چیده شده باشد.
  • در صورتی که غرفه ارائه دهنده محصولات خاصی باشد، مطلوب است که محصولات با توجه به میزان اهمیتشان در غرفه چیدمان شده باشند. به صورتی که محصولات ارزشمند بیشتر در تیررس دید مشتری قرار بگیرند.
  • استفاده از لوگو و آرم شرکت در طراحی غرفه به صورتی که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند، از دیگر نکاتی است که طراحان باید بدان توجه داشته باشند.
  • توجه به سلیقه و نظریات مدیران شرکت در طراحی غرفه از دیگر نکات قابل توجه می باشد.
  • استفاده از رنگ های جذاب و گیرا و نورپردازی متناسب از دیگر نکاتی است که باید به فراخور نوع فعالیت شرکت و سلیقه مدیران به کار گرفته شود.
  • طراحی و پیاده سازی یک بنر، استند و یا پک تبلیغاتی از نکات مهمی است که طراحان آن را برای بهتر دیده شدن، درون غرفه و یا درکنار در ورودی قرار می دهند.

شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 14 سال سابقه در امر برگزاری نمایشگاه بین المللی ، همایش ، طراحی و غرفه سازی آماده ارائه مشاوره و همکاری با شما عزیزان می باشد.جهت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در تبریز ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در شیراز ، غرفه سازی در مشهد و غرفه سازی در کیش با ما تماس بگیرید.